Siemens iQ500 GS51NAW41

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 GS51NAW41 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

C van Gijzen 14-12-2018

Diepe diepvrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Kast is wel diep,niet te hoog en ook niet te laag,maar ijsblokjes maken is niet zo gemakkelijk.diepvries is ook stil

Pluspunten

• Stille motor
  • Hoogte

Minpunten

• Diepte
  • Ijsblokapparaat

Jasper 06-09-2018

Strakke grote vriezer

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Mooie grote vriezer! Grote lades maken het geschikt om veel in weg te pakken.
Ook het A+++ label sprak ons aan.
De Ijsblokjesmachine is een handig extraatje

Pluspunten

• Grote lades
  • Ijsblokjesmachine

Siemens diepvrieskast 26-08-2018

Practisch ingedeeld

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Precies de hoogte wat wij zochten,dat is 160 cm.indeling is praktisch.6 laden is voor ons samen genoeg om alles in te vriezen

Pol 16-08-2018

Bijzonder stille grote diepvriezer

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

40 jaar oude driesvriezer was dringend toe. Ik zocht een energie zuinig type die weinig lawaai maakt, voldoende inhoud en wat vooral een rol speelde betaalbaarheid. Deze heb ik gevonden. Als extra heb ik er de ijsblokjes maker er bij gekregen.

Alice 12-08-2018

Vrieskast vriezer Siemens GS51NAW41

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Heel tevreden over deze prachtige vrieskast....No frost en super energie zuinig.
Diepe lades,ijsklontjesmaker en 2 koelelementen die in de deur bevestigd zitten.Alarm bij te lang openstaande deur....super tevreden.
Wij baalden enorm dat onze oude vriezer kapot was gegaan...maar nu dolgelukkig met deze prachtige vrieskast...scheelt ons enorm veel geld in energieverbruik.
Kortom ..zoek je een nieuwe vriezer...dat is deze zeker een aanrader!!!!

Pluspunten

• diepe lades
  • no frost
  • energie zuinig

Cees` 06-08-2018

Mijn Selectie Criteria, Deze Siemens de enige optie

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Mooie ruime Siemens vriezer, onze vorige ook een Siemens van ruim 16 jaar oud doet het nog maar natuurlijk niet meer als enegiezuinig te bestempelen. Mijn criteria zijn: A+++, minimaal 250 liter inhoud, Duits merk en onder de 700€

Karin 06-08-2018

Vooral veel ruimte

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Ik ben iemand, die voor ik iets koop, alle opties op een rijtje zet. Na veel speuren, stak deze vriezer er met kop en schouders bovenuit. Het enige wat ik iedereen wel aanraad. Kijk goed naar de afmetingen vooral als je een trap op moet. Bij mij ging het net maar het was millimeter werk en hebben het met zijn vieren moeten doen. Zelf had ik hem liever wat hoger en minder diep gehad. Dus wel zwaar en groot maar als hij eenmaal staat wil je niet meer zonder.

Pluspunten

• Prijs /kwaliteitsverhouding
  • Zuinig

Minpunten

• Formaat, hij is erg diep.

Egbert 03-08-2018

Grote diepvrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Alles wat je nodig hebt zit erop; temperatuur instellingen, deep frost, no frost, ledverlichting, zelfs ijsklontjes kun je erin maken, weliswaar handmatig en niet al te veel maar goed je kunt niet alles hebben. t Is een niet al te hoge maar brede en diepe kast, past precies bij ons in de schuur, onder het raam. De lade indeling is goed; alles past er gemakkelijk in ook de grotere stukken zoals grote pizza dozen etc. n Stille motor en snel op temperatuur.

Voor een prima prijs/kwaliteitsverhouding hebt je dus een grote vriezer die z'n werk erg goed doet.

Pluspunten

• Afmetingen en netto inhoud
  • Stille motor
  • No frost is geweldig
  • indeling van de laden
  • ijsklontjes

Paulien 20-07-2018

Ruim en zuinig

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

We zochten een ruime en zuinige vrieskast in een prettige prijsklasse en hebben deze gevonden in deze Siemens.
Het ijsblokjesapparaat hoefde voor ons niet zo, maar nu we hem hebben gebruiken we hem wel en is het een leuke aanvulling.
Ook het alarmsignaal dat afgaat als de deur te lang openblijft is best praktisch en makkelijk uit te schakelen als je even wat meer dingen moet wegwerken.
We zijn over het algemeen tevreden maar maken ons enige zorgen om vreemde geluiden die soms gemaakt worden door het apparaat maar dat zou kunnen komen door de lompe wijze waarop deze bezorgd is en daar kan Siemens uiteraard niets aan doen.

Pluspunten

• Ruim
  • Zuinig
  • alarmsignaal bij te lang open blijven van de deur

Minpunten

• vreemde geluiden

Jolanda 19-07-2018

Ruime luxe vrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Na 25 jaar een vrieskist te hebben gehad vond ik het tijd worden voor meer gemak en dus een vrieskast. Prima keuze, alles pasten er met gemak in, eenvoudige bediening , ijsklontjes maker , losse koelelementen , fijne brede laden, een big box voor de pizza’s etc . In 1 lade kunnen met gemak 5 broden naast de ijsklontjesmaker.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe aanwinst, ik hoop dat zeker straks ook terug te zien op mijn stroomverbruik!!

Pluspunten

• Ruime laden
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Nicole 06-07-2018

Grote inhoud voor omvang apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

No frost had mijn voorkeur, ik wilde een ladeindelimg en als extra kreeg ik een ijsklont lade er bij en een extra koelelement. Fijne extra's. Makkelijk in gebruik en stijlvol design. Prijs kwaliteit is prima.

Pluspunten

• Ideale indeling
  • Ijsklontjesbak
  • Koelelementen

Minpunten

• Vrij breed, had iets smaller gemogen

Ben Dievelaar 31-01-2018

Praktische ruime diepvrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Zeer gemakkelijk in gebruik, vriest harder dan de winters hier in Nederlands. Maar ook voor in de zomer om ijsklontjes te maken. Pas 2 dagen in gebruik, kan geen min punt ontdekken.

Herman Bor 27-12-2017

Zuinige, erg grote vrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Heerlijk die extra grote lades en dat alles met een minimaal stroomverbruik!
Het apparaat werkt ook nog eens erg stil....

Pluspunten

• zuinig
  • extra brede en diepe lades
  • Gebruiksvriendelijk
  • Nooit meer ontdooien

Minpunten

• Je moet er wel een plaats voor hebben....

wim van dijk 22-12-2017

Vriezer ziet ergoed uit. prima eerste indruk van gebruik

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Vanwege lage energiebehoefte aanschaf. Verrast door verlichting en indeling. eenvoudig te bedienen. prima!

Pluspunten

• ijsblokjes maken
  • verlichting

Petra Jansma 24-12-2016

mooi formaat vrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ500 GS51NAW41

Wij zochten een nieuwe vriezer omdat de oude het plotseling had begeven. Hij moest nu iets kleiner zijn en zuiniger. Zo bij deze uitgekomen. Prima maat goed overzichtelijk en zeer stil. Laden zijn van prima formaat en bovenste luikje is erg handig. In de deur zitten 2 koelelementen handig voor van de zomer om mee te nemen in de koelbox.(krijgt er ook nog een reserve bij). Doordat de vriezer vrij diep is past alles er goed in , broden ,pizza dozen (die altijd vrij groot zijn ) geen probleem. Kort om ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• diepe lades
  • bovenste is geen la maar luitje erg handig.
  • hoort hem bijna niet.
  • zuinig in gebruik