Bosch GSN36CW32

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN36CW32 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Spirit1707 15-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Omdat het apparaat pas enkele dagen in ons bezit is kan ik niet oordelen over de duurzaamheid. De vormgeving vind ik prima: de kast is slank en hoog. Hij is vrij makkelijk te plaatsen en hij laat zich eenvoudig waterpas stellen. Mede door de eenvoud van het uitnemen van de lades wordt het een koud kunstje de vrieskast te vullen met allerhande etenswaar. De koude accu's zijn ook een aanwinst. Kortom, volgens mij hebben wij een topaankoop gedaan.

Charles 31-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Heerlijk. Nooit meer ontdooien. Nooit meer per ongeluk de deur open laten staan. Overzichtelijke indeling.

Vissers 29-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Wij zijn er super blij mee. We hebben hem gecombineerd met de koeler KSV36CW32. Het is een enorm leuk plaatje om te zien. Maar het belangrijkste is...we hebben een hoop ruimte en alles kan zo overzichtelijk opgeborgen worden. Echt een dikke pluim voor Bosch. Het liefst zou ik een dikke 10 geven, maar dat komt zo overdreven over alsof het niet klopt. Maar het is het echt waard. Een geweldige keuze van ons geweest.

mirjam 15-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Geweldig apparaat. Groot, maar superhandig voor ons als groot gezin. De bakken zijn mooi vormgegeven, makkelijk er uit te pakken om ze te vullen. En de 2 extra grote bakken zijn ideaal voor het brood in te vriezen. Bij ons wel nodig met 16 broden per week. En het grootste gemak is natuurlijk No Frost. Geen ijsvorming meer, ideaal.

klaaslw 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Een mooie hoge en duurzame diepviezer. Een goede vervanger voor onze 28 jaar oude diepvriezer. we zijn zeer tevreden over onze aankoop

ELGM 06-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Makkelijk in gebruik. De doorzichtige laden bieden je de mogelijkheid om in 1 oogopslag te zien welke la je moet hebben.
De vriezer neemt, met zijn slanke postuur, weinig ruimte in.
Zijn duurzaamheid moet hij nog bewijzen, maar ik twijfel er niet aan dat hij zijn beloften waar maakt.

Alice-1980 20-07-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Wij hebben de vriezer aangeschaft ivm ruimtegebrek in onze oude vriezer, dit is een fijne vriezer in gebruik met veel opberg ruimte.

CharlotteFr 14-07-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Een prettige vriezer! Het geheel ziet er overzichtelijk uit. De bovenste vakken zijn klepjes ipv lades, waardoor je ook daar de spullen goed kunt pakken; alles ligt goed in het zicht. De deur opent goed en volledig, ook al hebben wij de vriezer strak tegen de muur staan. Wij hebben de deuropening zelf gewisseld, dat ging prima.

Enige minpunt is dat ik de verlichting niet kan vinden of niet aan krijg, terwijl ik in een van de reviews op Kieskeurig had gelezen dat er goede LED-verlichting in zat. Maar goed, hiervoor heb ik de winkel gebeld waar ik hem kocht en die komen er volgende week voor langs. Als er toch geen verlichting in blijkt te zitten vind ik dat echt een nadeel, omdat het dan een stuk lastiger is snel het juiste product te vinden. Ik laat het nog weten!

ger36 30-06-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Dit apparaat vervangt een nog werkzame diepvriezer, die in 2001, dus 13 jaar geleden, gekocht is.
Vervangen vanwege hoge elektriciteitsverbruik tov deze en om niet voor de verrassing te staan, dat de vorige ermee ophoudt.
De vorige vriezer was ook van Bosch.
Nooit een reparatie gehad. Ook de laden waren van duurzaam materiaal en gemakkelijk uitneembaar.
Het nieuwe apparaat heeft ook nog gemakkelijk uitneembare glasplateaus, is meer geïsoleerd en heeft het No-Frost systeem,
waardoor het nooit meer ontdooid hoeft te worden.

Henk van Kampen 25-05-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Het is een superfijne grote vrieskast met voldoende ruimte en praktische vakken en lades.
Het no-frost systeem werkt ook uitstekend wat het apparaat tot nu toe mooi ijsvrij houd.

linda59 17-04-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Ik ben heel blij met de keuze voor deze koel-vriescombinatie. De indeling is heel praktisch en overzichtelijk. Het koelgedeelte is ruim genoeg, dus ook als ik veel boodschappen heb gedaan past alles gemakkelijk in de koelkast. Ik vind de aparte lades voor vlees- vis en groente-fruit ideaal. De schappen van veiligheidsglas zien er mooi uit en zijn makkelijk schoon te houden.
Het vriesgedeelte heeft 3 lades, waar ik veel in kwijt kan. Door de roestvrijstalen handgrepen zijn de diepvrieslades makkelijk te hanteren.
De combinatie oogt van binnen en buiten mooi door de afwerking met roestvrij staal.

harrie 64 17-04-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

zeer mooie je koel vries combinatie lad verlichting is helder en goed het instellen van de apparte onderdelen is gamakkelijk en prima uit te lezen op de digitale display een top koel vries comb, beveel hem iedereen aan ook de indelin is hhel fijn

B. Horjus 17-04-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Een mooie degelijke koelkast en vriezer. Heel ruim van opzet en zeer gebruikersvriendelijk. Min puntje is dat hij iets wat meer geluid maakt.

Martin van Dijk23 16-04-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Hebben de nieuwe koelkast vanochtend ontvangen. Na het doornemen van de overzichtelijke gebruiksaanwijzing de koelkast ingericht en gevuld. Alhoewel in eerste instantie gedacht werd dat de nieuwe minder opslagruimte had dan de oude, bleek al snel dat dit niet het geval was. De benutbare ruimte is super!
Kan uiteraard nog niet veel over de duurzaamheid zeggen maar het het volste vertrouwen dat ook dit voortreffelijk zal zijn.
Kortom een zeer goed produkt en een goede investering!

Bosch klant 09-04-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Een paar dagen geleden hebben wij onze Bosch koel-/vriescombinatie ontvangen. Bij de aankoop hadden wij een aantal vragen waarover de leverancier Bosch heeft gebeld Bosch is goed bereikbaar waardoor wij gelijk antwoorden hebben gekregen. En zo een goede beslissing konden maken over onze aankoop. Daarnaast is de koelkast goed verpakt afgeleverd waardoor er geen beschadigingen op kunnen komen. Sinds een paar dagen hebben wij de koelkast in gebruik en vinden hem nu al super. Doordat hij op een goede hoogte is en veel ruimte heeft zowel in de koelkast als vriezer, die onder de koelkast zit. Ook was ik zelf bang voor vingerafdrukken maar daar is geen sprake van bij een RVS koelkast van Bosch.
Al me al zijn wij erg tevreden over onze Bosch koelkast en zouden dan ook aan iedereen Bosch aanraden.

Rob6280 18-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Na bijna 25 jaar afscheid genomen van onze vorige Bosch diepvrieskast. Wederom voor een Bosch gekozen i.v.m.de goede ervaring,daarom ook voor duurzaamheid een 10 gegeven.Voor gebruiksgemak geef ik ook een 10 vanwege de easy openings handgreep en de transparante laden en klep waardoor de inhoud direct na opening van de deur zichtbaar is en blijft door de No-Frost.Wat betreft de vormgeving is het gewoon een mooie strakke kast wat mede komt omdat de schakelaar en de controle led's pas zichtbaar zijn als de deur geopend wordt.

Erna17 17-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

We hadden een hele oude vrieskist van 25 jaar oud dus we gaan heel veel energie besparen denk ik. Ten tweede is hij supermooi en lekker overzichtelijk met die laden.
Helemaal wat we ervan verwacht hadden. Een goede keus, weet ik zeker.

Tante Betje 29-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Door het heldere kunststof van de lade kun je de producten zien, beslaat niet. Week getest op stroomverbruik in vergelijking met onze oude zeer zuinig in energie verbruik. Heel blij mee.

Beer83 28-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Een mooie goede no frost vriezer. Alleen jammer dat er geen Nederlandse handleiding bij wordt geleverd.

HenkuitUrk 27-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Schitterend apparaat. Handige schuifladen, goed overzicht van de inhoud. Alarm als deur niet goed wordt gesloten. Absoluut geen ijsvorming, eindelijk een apparaat dat doet wat het belooft.
Nog energiezuinig ook. Investering verdienen we gemakkelijk terug

Gea Arkes 27-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

Een mooie overzichtelijke diepvries Elk vak zijn eigen product en niet te vergeten nooit meer ontdooien waar ik altijd wel een beetje tegen op zag en bovendien is hij zuinig in gebruik

Fam Bijlsma 21-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN36CW32

"Van kist naar kast" na 23 jaar gebruik gemaakt te hebben van een vrieskist zijn we overgestapt naar een Bosch A++ vrieskast, wat een verademing! nooit meer de vriezer ontdooien, door het refrost systeem. nooit meer de halve vriezer leeg ruimen voordat je het juiste gevonden hebt door de ruim en overzichtelijke indeling en de ruime laden die optimaal benut kunnen worden. nooit meer een deksel wat op je kop valt, de Bosch heeft een breede deur die soepel open gaat en optimaal benut wordt door zijn uitsparing voor koelelementen of eventueel een piza. Daarnaast heeft hij een mooie vorm en heeft een milieu vriendelijk karakter, energie zuinig een A++ label.Dit hadden we jaren eerder moeten doen, hij is overzichtelijk en een genot in gebruik en voor het oog.