Liebherr SGNes 4375 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SGNes 4375 op Kieskeurig.nl.

Roeland 07-06-2021

Compleet keukengevoel

Geschreven voor: Liebherr SGNes 4375

Wij zijn heel blij met onze Liebherr side by side (SBS). Hij koelt perfect en het biofresh deel houdt groenten mooi vers. Onderdelen zijn super doordacht en gebruik is een genot. Het is een plezier om deze koelkast te hebben en maakt de keuken echt compleet en een plezier.

Pluspunten

• Koeling
  • Laden/schappen indeling en instelbaarheid
  • Look en feel

Lex Dortmans 15-01-2021

Prachtige vriezer met veel ruimte

Geschreven voor: Liebherr SGNes 4375

Prachtig grote vriezer met gigantisch veel ruimte, lekker stil en erg gemakkelijk in het gebruik!

Met de superfrost functie geen probleem met een hoop invriezen.

Nooit meer ontdooien is zekers zo fijn.

Lades zijn stevig en degelijk samen met de uitschuif rails die goed functioneren waar door je ook achter in de lades goed bij de spullen kan.

Pluspunten

• Een echte Eye-Catcher in de keuken
  • Nooit meer ontdooien

Evert 31-12-2020

Grote staande vriezer

Geschreven voor: Liebherr SGNes 4375

Gekozen op basis van goede referenties, veel ruimte. Alleen nog niet tevreden over scharnieren. hiervoor loopt afspraak met servicemonteur. Als blijkt dat het scharnier inderdaad niet goed is en het wordt hersteld zal het rapportcijfer zeker oplopen naar minimaal 9. einde levensduur kan het cijfer oplopen naar 10!!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • design

Minpunten

• scharnieren