Liebherr GN 3835 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GN 3835 op Kieskeurig.nl.

BC Vegt 31-03-2021

Stil en dankzij no-frost geen ijsvorming meer.

Geschreven voor: Liebherr GN 3835

Deze mooie, stille vriezer heb ik ter vervanging gekocht van mijn vorige Liebherr die na 18 jaar zijn beste tijd had gehad. Een mooie vriezer die doordat hij iets breder en dieper is erg grote laden heeft. Vooral de no-frost functionaliteit maakt het grote verschil met de vorige. Geen ijsvorming meer, dat gaat echt veel tijd opleveren doordat je niet meer hoeft te ontdooien. Een minpuntje is de prijs. Het betreft "slechts" een comfort-model en geen premium-model wat ik wel voor deze prijs verwacht. Verder loopt de bovenste lade schuin af waardoor de achterzijde van deze lade lager is. Hierdoor kunnen spullen over het randje in de lade eronder vallen. Geen ramp, maar niet goed over nagedacht. De bediening is heel gemakkelijk en wijst zichzelf. Al met al ben ik er heel blij mee. Ik hoop dat we van deze net zolang plezier hebben als de vorige.

Pluspunten

• Grote diepe laden
  • No-frost
  • 2 + 5 jaar (gedeeltelijke) garantie
  • Heel erg zuinig
  • Netjes afgewerkt, zelfs aan de achterzijde

Minpunten

• Wifi-module is een optie
  • Prijzig voor een comfort-uitvoering
  • Bovenste lade loopt schuin af

Sander 30-03-2021

Top vriezer!

Geschreven voor: Liebherr GN 3835

Top vriezer, groter dan verwacht en doet het uitstekend. Mooie vormgeving.
Makkelijke installatie, veel waar voor je geld. Duidelijk display erop.

Pluspunten

• veel ruimte
  • mooie uitstraling
  • makkelijk openen

vloet 01-11-2020

Zeer ruime vrieskast voor het gezin.

Geschreven voor: Liebherr GN 3835

Al direct in gebruik een genot om de deur te openen, zeer ruime laden met meer mogelijkheden tot vullen dan verwacht. Degelijke materialen, ook kinderen kunnen er mee vooruit zonder dat je zorgen maakt over kapotte lades. Super blij met deze kwalitatief goed vrieskast.

KoCo 28-06-2020

Superzuinig

Geschreven voor: Liebherr GN 3835

Deze vrieskast gekocht ter vervanging van een Liebherr vrieskast die meer dan 25 jaar storingvrij heeft gefunctioneerd. Verhoogd energieverbruik was reden vervanging.
Deze nieuwe Liebherr oogt fraai, is stil en superzuinig (zou eigenlijk A++++ m/z maar die classificatie bestaat niet, daarom A+++ -/-20%)
Momenteel met extra 5 jaar garantie, totaal dus 7 jaar.

Pluspunten

• superzuinig
  • stil
  • 7 jaar garantie

Minpunten

• aansluitsnoer had wat langer gemogen
  • vrij duur