Liebherr GT 3032-23

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GT 3032-23 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Vakantieganger 10-05-2021

Vriezer voor grote en kleine wensen van mensen

Geschreven voor: Liebherr GT 3032-23

Ontzettend blij ben ik met mijn Liebherr vriezer om iedereen tevreden te kunnen stellen. Met veel inhoud van de vriezer kan ik iedereen gelukkig maken om boodschappen gelijk op de juiste temperatuur in te vriezen. Heerlijk is dat en het voelt alsof we dagelijks met vakantie zijn in ons eigen huis.

Pluspunten

• Op de juiste temperatuur
  • Heerlijk ruim

boterbloem 29-11-2020

Zuinig en stil

Geschreven voor: Liebherr GT 3032-23

Het is een vrieskist wat doet wat hij doen moet. Zuinig en maakt geen geluid. Geeft het aan als er binnen een te hoge temperatuur is.

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Baykar 30-10-2020

Geschreven voor: Liebherr GT 3032-23

ik heb Liebherr GT 3032-23 gekocht en ben erg tevreden als ga wij vergelijken met andere er is wel grote verschil deze wat ik nu heb gekocht en goedkoop vriezer die wordt verkocht die wat wij hebben geen min punten als iemand wel koppen beter die merk en gaat zeker jaren mee omdat je koop een keer en niet moet denken elke 2 of 3 jaar aan nieuw kopen daarom betaal je iets meer maar koop kwaliteit.

Pluspunten

• erg zuinig
  • binnen vriezer geen ijs
  • geen herrie
  • compact
  • en veel meer

Ger 25-09-2020

Meer dan dat we verwachten

Geschreven voor: Liebherr GT 3032-23

Zeer ruime vrieskist, Degelijk en robuust uitgevoerd.
Bij aankomst kan hij meteen in het stopcontact en de verlengde garantie na regestratie is een zeer welkome plus.

Antony-Z 18-08-2020

vriest op de eerste dag gebruik van binnen al aan!

Geschreven voor: Liebherr GT 3032-23

We hebben onze 20 jaar oude Nordland diepvrieskist vervangen door een Liebherr omdat de oude kist erg van binnen aanvroor.. Helaas direct na ingebruikname ging de nieuwe Liebherr kist al van binnen aanvriezen. Ben bang dat we er niet op vooruit gegaan zijn.

Minpunten

• Vriest van binnen aan.
  • Is niet geluidsarm.

Schonis 22-07-2020

Vrieskist liebherr GT 3032-23

Geschreven voor: Liebherr GT 3032-23

De afmetingen van de vrieskist zijn dusdanig dat deze gemakkelijk ook in een kleinere ruimte past. Het geluidsniveau is zeer laag en zeker niet storend. Moesten grote hoeveelheid direct invriezen, wat geen problemen heeft gegeven.

Pluspunten

• Prima afmetingen
  • Zuinig

baykar 12-07-2020

Geschreven voor: Liebherr GT 3032-23

ik vind tot kistvriezer en kan gebruik maken als binnenhuis als buiten top en die merk kan tegen hoge vocht of onder -0

RobertW 19-04-2020

Grote vrieskist

Geschreven voor: Liebherr GT 3032-23

Heerlijk grote vrieskist waar veel in kan. Gekocht voor in de schuur/berging. In onze eigen keuken hebben we ook een tafelmodel vriezer maar met een gezin van 5 zit dit toch snel vol. Met deze extra vriezer kunnen we wat meer voorraad inslaan zoals pizza's, oven frites, ijsjes, groente, vlees en nog veel meer, zonder dat de vriezer meteen vol zit. Omdat we ook gezinsleden hebben met een glutenallergie kunnen we hier ook meer diepvries voorraad voor inslaan. Een paar dagen in bezig en heel tevreden mee! Ik wou dat we hem eerder hadden aangeschaft. Tip, ga niet voor een tafel model, maar neem een vrieskist. Liebherr heeft ook een maatje kleiner dan deze.

Pluspunten

• Lekker groot
  • Kan in de schuur tot -15 graden
  • snelle vriezer
  • stop frost, maar een keer ontdooien per jaar