Liebherr GT 3032-23 - Reviews

kist
A++
Netto inhoud
284 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GT 3032-23 op Kieskeurig.nl.

Schonis 22-07-2020

Vrieskist liebherr GT 3032-23

Geschreven voor: Liebherr GT 3032-23

De afmetingen van de vrieskist zijn dusdanig dat deze gemakkelijk ook in een kleinere ruimte past. Het geluidsniveau is zeer laag en zeker niet storend. Moesten grote hoeveelheid direct invriezen, wat geen problemen heeft gegeven.

Pluspunten

• Prima afmetingen
  • Zuinig

baykar 12-07-2020

Liebherr GT 3032-23

Geschreven voor: Liebherr GT 3032-23

ik vind tot kistvriezer en kan gebruik maken als binnenhuis als buiten top en die merk kan tegen hoge vocht of onder -0

RobertW 19-04-2020

Grote vrieskist

Geschreven voor: Liebherr GT 3032-23

Heerlijk grote vrieskist waar veel in kan. Gekocht voor in de schuur/berging. In onze eigen keuken hebben we ook een tafelmodel vriezer maar met een gezin van 5 zit dit toch snel vol. Met deze extra vriezer kunnen we wat meer voorraad inslaan zoals pizza's, oven frites, ijsjes, groente, vlees en nog veel meer, zonder dat de vriezer meteen vol zit. Omdat we ook gezinsleden hebben met een glutenallergie kunnen we hier ook meer diepvries voorraad voor inslaan. Een paar dagen in bezig en heel tevreden mee! Ik wou dat we hem eerder hadden aangeschaft. Tip, ga niet voor een tafel model, maar neem een vrieskist. Liebherr heeft ook een maatje kleiner dan deze.

Pluspunten

• Lekker groot
  • Kan in de schuur tot -15 graden
  • snelle vriezer
  • stop frost, maar een keer ontdooien per jaar

Minpunten