Bosch GSN29MW30 - Reviews

195 liter
Aantal diepvriesladen

8,9

veen 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een snel en makelijk werkend site

In een paar klikken heb je, je product gevonden. En je ziet makkelijk en snel, wat het goedkoopste is.

Tjie-Jau 15-04-2014 Product paar weken in bezit

Ruime vrieskast met praktisch ingedeelde lades. We hebben verscheidene vrieskasten met elkaar vergeleken op functies, stroomverbruik en volume op diverse websites en deze kwam als beste uit de verf. Vooral de no-frost functie was voor ons cruciaal. Tot nu toe bevalt deze vrieskast ons prima.
Het geluidsniveau is vrij laag en daar zijn we blij mee.

christohcb 15-04-2014 Product paar weken in bezit

Hele mooie vriezer! Ik heb het niet verwacht. De vriezer heeft heel veel vakken en is ook overzichtelijk. Heb deze gekocht omdat hij energiezuinig is en is ook redelijk geprijsd. Het is wel een aanrader.

Koedijk77 14-04-2014 Product paar dagen in bezit

Erg mooie vriezer, big box erg fijn, losse koelelementen voor stroomuitval, maakt veel minder geluid als mijn oude, en energiezuinig nu erg blij mee

Ad Schets 13-04-2014 Product paar weken in bezit

De vriezer is erg stil. Hij staat op zolder naast een slaapkamer maar geeft in die kamer geen storende geluiden. De bediening is eenvoudig en de mogelijkheid bewaarde producten overzichtelijk op te bergen is door de aanwezigheid van voldoende laden groot.(we hadden voordien een vrieskist)

De vormgeving is, zoals ook bij onze andere Bosch producten, modern en leuk om te zien

Over de duurzaamheid kunnen we nog weinig zeggen. Wel hebben we de indruk dat het verbruik van stroom met dit nieuwe product vermindert.

Sofie brummelhuis 09-04-2014 Product paar dagen in bezit

Een nette maar strakke en simpel uitgevoerde vriezer zonder te veel attributen.
Geweldig de no-frost functie en de ruimtelijke bakken

Bergmans1963 05-04-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer zuinige vriezer. Er is een extra grote lade voor grote producten, ideaal voor pizza's en bovenal je hoort hem nauwelijks. En tot slot een zeer strak design en makkelijk zo schoon te houden. Ik zou hem iedereen aanbevelen zeker gezien de kwaliteit/prijs verhouding. Goedkoper krijg je geen no frost vriezer, die zo energiezuinig is in deze prijsklasse

gebruiker123547 30-03-2014 Product paar dagen in bezit

Na 25 jaar een nieuwe vriezer. Nu dus de vrieskast van Bosch. Efficient ingedeeld. Overzichtelijk en geen ijsvorming. Handige opberg kisten die heel makkelijk in en uit de vriezer te halen zijn. Duurzaamheid is vertrouwen op Bosch. Tot nu toe ++

E.Verbrugge 29-03-2014 Product maand in bezit

Wat mij meteen goed stemde bij deze vriezer is dat hij makkelijk op zijn plaats te zetten was.
Nadat ik hem uit de verpakking had gehaald rolde ik de vriezer direct op zijn plaats. Aan de achterkant zaten wieltjes. Makkelijker kan het niet.
Op het rooster aan de achterkant zit kunststof die de juiste afstand naar de muur houd voor ventilatie en je kunt het rooster zo niet beschadigen.
Aan de voorkant zitten 2 stelpootjes om de vriezer waterpas te zetten.

In de vriezer zitten 6 laden. De 3e la van onderen is een BigBox. Om een idee te geven, er kunnen 6 broden met gemak in. De overige 5 laden zijn ook groot genoeg, dozen zakken etc. gaan er zo in, proppen hoeft niet. De bovenste la heeft tevens een glazen plaat.

De vriezer staat standaard ingesteld op min 18 maar kan tot min 26. Wanneer de deur te lang open staat gaat er een zoemer af (gebeurde bij de eerste keer inpakken) Superfrost heb ik niet gebruikt. Ik had producten uit de vorige vriezer (ook een Bosch)
Aan de binnenkant van de deur zitten standaard 2 koelelementen voor een koelbox. Tevens een staat daar ook een duidelijke afbeelding hoelang welk product houdbaar is in de vriezer. Toch wel makkelijk.

Voor wie design belangrijk is?! Deze vriezer heeft geen standaard platte deur maar gebold met " Bosch "erop.
Uiteraard No-Frost. De deurschanier is standaard rechts maar kan ook links worden gezet.
En energie zuinig A++. Als je even rekent dan zou je ten opzichte van een A+ het prijsverschil tussen de 5 en 7 jaar eruit kunnen hebben.
Mijn vorige Bosch was meer dan 12 jaar oud maar werd te klein als je meer wilt opslaan. En dus verkocht via Nederlands meest bekende site wat betreft verkoop van gebruikte apparatuur. Ga er dan ook vanuit dat deze minimaal dezelfde leeftijd haalt.

Rudyot 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Top apparaat met weinig geluid en snelle invriescapacitiet . Daarnaast eenvoudig te monteren deuren en goede levering van bestekeus. Voornamelijk de diverse laden met zijn een geweldig.

R.d'Anjou 15-03-2014 Product paar dagen in bezit

Ruime vriezer. Maakt weinig geluid. Is snel op temperatuur. Deur makkelijk om te hangen via duidelijke beschrijving. Duurzaamheid kan ik niet bepalen omdat ik het product nog maar net in huis heb.

hanswanders 11-03-2014 Product paar weken in bezit

Mooie grote stille en zuinige diepvrieskast, verbruikt zeer weinig stroom met nofrost systeem. wij zijn er blij mee een goede aankoop met een scherpe prijs.
Niet vergeten 50,00 terug actie van bosch, prima mooi meegenomen

16hopje 01-03-2014 Product maand in bezit

het is een heerlijke vriezer
zeer ruim van binnen, in de deur twee koelelementen
handig, altijd bijdehand, zodat je ze niet hoeft te zoeken.
vriest nooit meer aan
en als de vriezer te lang geopend is gaat er een piep af
hij nis dus van alle gemakken voorzien
wij zijn er heel blij mee

C.Dubbis 27-02-2014 Product paar dagen in bezit

De prijs/kwaliteit verhouding van de vriezer is goed. De vriezer heeft een mooi uiterlijk en de de binnenruimte valt mij erg mee. Vrieskast is na inschakeling snel op temperatuur.

Queerijn 26-02-2014 Product paar weken in bezit

Na ampele overweging toch gekozen voor deze Bosch om onze 20 jaar oude vriezer te vervangen. In eerste instantie een beetje twijfel of alles er wel in kon. Onze oude vriezer had namelijk een inhoud van ruim 270 liter. Wij waren bijzonder aangenaam verrast, want door de hele handige en doordachte indeling van de Bosch, konden wij alles kwijt en hadden we zelfs een klein beetje ruimte over.
Wij werden nog meer aangenaam verrast, want de spullen die uit onze oude vriezer kwamen, zaten vol met rijp. Door het NoFrost systeem van de Bosch en de bijbehorende luchtcirculatie was deze rijp binnen een week verdwenen.
Bij het invriezen van nieuwe spullen blijven deze mooi en als ze na verloop van tijd worden gebruikt zijn ze kwalitatief nog op hetzelfde niveau als ten tijde van de aankoop. Heel goed.
Daarnaast blijft het NoFrost systeem natuurlijk een uitkomst, nooit meer ontdooien, heerlijk. Verder is de vormgeving mooi, praktisch, degelijk en uiterst doordacht, maar ook op het stroomverbruik hebben wij met deze Bosch aanzienlijk kunnen besparen. Wellicht is hij daarom ook zo fluisterstil.
Kortom een top vriezer tegen een hele goede prijs. Ik weet zeker dat wij hier nog heel lang heel veel plezier van hebben. Een echte aanrader!

firebladerr1 25-02-2014 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden met de vriezen erg stil en gunstig geprijst plus cash back van bosch
prima formaat niet te groot niet te klein

P.Omer 21-02-2014 Product paar dagen in bezit

Het was makkelijk aan te sluiten en aan het werk gezet.
Vorm is perfect niet te groot of klein.
energie zuinig n.v.t
Hij is heel erg stil.

J.Joosten 19-02-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie diepvrieskast, hadden we eerder moeten doen. Onze oude diepvrieskist was zeker 20 jaar oud. Deze is veel zuiniger in stroomverbruik, en geen ijsafzetting in de kast.

Henny van de Laar 19-02-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie vormgeving en zeer zuinig in het verbruik van energie, veel ruimte en zeer goed geisoleerd, verder kunnen we er nog niet veel over zeggen, omdat wij hem nog maar zeer kort hebben.

Bill46 18-02-2014 Product paar dagen in bezit

Gisteren gekocht, vandaag geleverd, even laten staan, horizontaal gezet, aangesloten en vriezen maar.