Bosch GSN29MW30 - Reviews

Beoordeling op basis van 56 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

E.Verbrugge 29-03-2014 Product maand in bezit

Wat mij meteen goed stemde bij deze vriezer is dat hij makkelijk op zijn plaats te zetten was.
Nadat ik hem uit de verpakking had gehaald rolde ik de vriezer direct op zijn plaats. Aan de achterkant zaten wieltjes. Makkelijker kan het niet.
Op het rooster aan de achterkant zit kunststof die de juiste afstand naar de muur houd voor ventilatie en je kunt het rooster zo niet beschadigen.
Aan de voorkant zitten 2 stelpootjes om de vriezer waterpas te zetten.

In de vriezer zitten 6 laden. De 3e la van onderen is een BigBox. Om een idee te geven, er kunnen 6 broden met gemak in. De overige 5 laden zijn ook groot genoeg, dozen zakken etc. gaan er zo in, proppen hoeft niet. De bovenste la heeft tevens een glazen plaat.

De vriezer staat standaard ingesteld op min 18 maar kan tot min 26. Wanneer de deur te lang open staat gaat er een zoemer af (gebeurde bij de eerste keer inpakken) Superfrost heb ik niet gebruikt. Ik had producten uit de vorige vriezer (ook een Bosch)
Aan de binnenkant van de deur zitten standaard 2 koelelementen voor een koelbox. Tevens een staat daar ook een duidelijke afbeelding hoelang welk product houdbaar is in de vriezer. Toch wel makkelijk.

Voor wie design belangrijk is?! Deze vriezer heeft geen standaard platte deur maar gebold met " Bosch "erop.
Uiteraard No-Frost. De deurschanier is standaard rechts maar kan ook links worden gezet.
En energie zuinig A++. Als je even rekent dan zou je ten opzichte van een A+ het prijsverschil tussen de 5 en 7 jaar eruit kunnen hebben.
Mijn vorige Bosch was meer dan 12 jaar oud maar werd te klein als je meer wilt opslaan. En dus verkocht via Nederlands meest bekende site wat betreft verkoop van gebruikte apparatuur. Ga er dan ook vanuit dat deze minimaal dezelfde leeftijd haalt.

Co van Dijk 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Stevige vriezer met No Frost

Heb deze vriezer gekozen omdat hij het No Frost systeem heeft. Mijn vorige Bosch vriezer heb ik 16 jaar lang ieder jaar moeten ont-vriezen. En daar ben je toch al gauw 1 uurtje mee bezig. Ik hoop daar nu van af te zijn. Ook is deze weer wat zuiniger met stroom A++ . Verder vind ik deze vriezer steviger dan bij vergelijkbare vriezers de bakken en het plaatwerk zijn van dikker materiaal. Verder was hij maar een paar tientjes duurder dan vergelijkbare vriezers, ik denk dat ik een goede koop heb aan deze vriezer.

Pluspunten

• zeer zuinig
  • Stevige bakken en plaatwerk
  • No Frost systeem

J. Neuray 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijke en stille vrieskast

Mooi design en makkelijk in te richten door verschillend groottes van de lades. Het No Frost systeem maakt deze vriezer zeer gebruiksvriendelijk omdat je hem niet hoeft te ontdooien wat veel werk bespaard. Het geluidsniveau is goed, je hoort hem nauwelijks.
Deze vriezer is zeer aan te raden!

Pluspunten

• No Frost systeem.
  • Gebruiksvriendelijk.
  • Stille vriezer.
  • Alarm functies.
  • A++ zuinig in gebruik

Minpunten

• Geen ijsblokjes bakje(s) meegeleverd

pc 25-11-2016 Product paar weken in bezit

No-Frost systeem

*heb de vriezer net 1 week en doet prima zijn werk.
*groot zat voor een gezin van 4 personen.
* er zit een No-Frost systeem op dus ik hoop dat ik de vriezer nooit hoef te ontdooien.
* grote lades waar veel in kan.
*lades zijn doorschijnend dus goed overzichtelijk.

door de grote lades (die ik ook echt vol stop) is er geen veilige plek om ijsblokjes te maken zonder dat het omvalt.

Pluspunten

• grote lade
  • groot genoeg voor gezin van 4
  • No-Frost systeem

Minpunten

• geen plek om ijsblokjes veilig te maken

Tjie-Jau 15-04-2014 Product paar weken in bezit

Ruime vrieskast met praktisch ingedeelde lades. We hebben verscheidene vrieskasten met elkaar vergeleken op functies, stroomverbruik en volume op diverse websites en deze kwam als beste uit de verf. Vooral de no-frost functie was voor ons cruciaal. Tot nu toe bevalt deze vrieskast ons prima.
Het geluidsniveau is vrij laag en daar zijn we blij mee.

christohcb 15-04-2014 Product paar weken in bezit

Hele mooie vriezer! Ik heb het niet verwacht. De vriezer heeft heel veel vakken en is ook overzichtelijk. Heb deze gekocht omdat hij energiezuinig is en is ook redelijk geprijsd. Het is wel een aanrader.

Koedijk77 14-04-2014 Product paar dagen in bezit

Erg mooie vriezer, big box erg fijn, losse koelelementen voor stroomuitval, maakt veel minder geluid als mijn oude, en energiezuinig nu erg blij mee

Ad Schets 13-04-2014 Product paar weken in bezit

De vriezer is erg stil. Hij staat op zolder naast een slaapkamer maar geeft in die kamer geen storende geluiden. De bediening is eenvoudig en de mogelijkheid bewaarde producten overzichtelijk op te bergen is door de aanwezigheid van voldoende laden groot.(we hadden voordien een vrieskist)

De vormgeving is, zoals ook bij onze andere Bosch producten, modern en leuk om te zien

Over de duurzaamheid kunnen we nog weinig zeggen. Wel hebben we de indruk dat het verbruik van stroom met dit nieuwe product vermindert.

Sofie brummelhuis 09-04-2014 Product paar dagen in bezit

Een nette maar strakke en simpel uitgevoerde vriezer zonder te veel attributen.
Geweldig de no-frost functie en de ruimtelijke bakken

Bergmans1963 05-04-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer zuinige vriezer. Er is een extra grote lade voor grote producten, ideaal voor pizza's en bovenal je hoort hem nauwelijks. En tot slot een zeer strak design en makkelijk zo schoon te houden. Ik zou hem iedereen aanbevelen zeker gezien de kwaliteit/prijs verhouding. Goedkoper krijg je geen no frost vriezer, die zo energiezuinig is in deze prijsklasse

Bill46 18-02-2014 Product paar dagen in bezit

Gisteren gekocht, vandaag geleverd, even laten staan, horizontaal gezet, aangesloten en vriezen maar.

AlyssaB 16-09-2016

Heerlijk formaat!

Fijn formaat vrieskast met handig big box lade. De lades blijven ook helder dus je ziet altijd wat er nog in zit, er onstaat geen ijs. Handig feature is het deur open signaal wat steeds harder wordt als de deur langer openstaat. Erg handig met kinderen die wel eens ijsjes uit de vriezer pakken en de deur niet goed sluiten. Ook fijn de vriezer maakt haast geen geluid.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

veen 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een snel en makelijk werkend site

In een paar klikken heb je, je product gevonden. En je ziet makkelijk en snel, wat het goedkoopste is.

Ecky 11-04-2016

Zeer energie zuinig

Maandelijks noteer ik de KWh meterstanden. Tot mijn verbazing gebruiken we aanzienlijk minder elektra sinds deze vriezer is aangeschaft.
Binnen 2 jaar is de aanschaf terugverdiend.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

gebruiker123547 30-03-2014 Product paar dagen in bezit

Na 25 jaar een nieuwe vriezer. Nu dus de vrieskast van Bosch. Efficient ingedeeld. Overzichtelijk en geen ijsvorming. Handige opberg kisten die heel makkelijk in en uit de vriezer te halen zijn. Duurzaamheid is vertrouwen op Bosch. Tot nu toe ++

Rudyot 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Top apparaat met weinig geluid en snelle invriescapacitiet . Daarnaast eenvoudig te monteren deuren en goede levering van bestekeus. Voornamelijk de diverse laden met zijn een geweldig.

R.d'Anjou 15-03-2014 Product paar dagen in bezit

Ruime vriezer. Maakt weinig geluid. Is snel op temperatuur. Deur makkelijk om te hangen via duidelijke beschrijving. Duurzaamheid kan ik niet bepalen omdat ik het product nog maar net in huis heb.

hanswanders 11-03-2014 Product paar weken in bezit

Mooie grote stille en zuinige diepvrieskast, verbruikt zeer weinig stroom met nofrost systeem. wij zijn er blij mee een goede aankoop met een scherpe prijs.
Niet vergeten 50,00 terug actie van bosch, prima mooi meegenomen

16hopje 01-03-2014 Product maand in bezit

het is een heerlijke vriezer
zeer ruim van binnen, in de deur twee koelelementen
handig, altijd bijdehand, zodat je ze niet hoeft te zoeken.
vriest nooit meer aan
en als de vriezer te lang geopend is gaat er een piep af
hij nis dus van alle gemakken voorzien
wij zijn er heel blij mee

C.Dubbis 27-02-2014 Product paar dagen in bezit

De prijs/kwaliteit verhouding van de vriezer is goed. De vriezer heeft een mooi uiterlijk en de de binnenruimte valt mij erg mee. Vrieskast is na inschakeling snel op temperatuur.