Bosch GSN58AW40

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN58AW40 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tinus52 05-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Zeer ruime vrieskast met prettige indeling. Handige ijsblokjesmaker. Alarmsignaal helpt om de deur niet te lang open te houden.

Ad van der donk 04-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

een grootte vrieskast ruime laden overzichtelijk kwaliteit is oke en natuurlijk de handige ijsblokjes maker gewoon goed.

Lau_7 04-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Omdat ik een grotere vriezer nodig had meteen op kieskeurig.nl gezocht naar een Bosch, met name omdat ik meedere apparaten van Bosch in huis heb waar ik erg tevreden over ben. Vandaag binnen gekregen. Het is een flink apparaat, maar wat opvalt is dat bijna de totale ruimte die het apparaat inneemt gebruikt kan worden als vriesruimte. Alleen de onderste lade is iets ondieper maar nog steeds groter dan de grootste lade van mijn vorige tafelmodel vriezer. Apparaat is netjes afgewerkt en sluit erg goed, moet ook wel, gezien het geringe energieverbruik van dit model. Over het verbruik ben ik erg benieuwd, Mijn vorige vriezer met 100 liter inhoud verbruikt volgens opgaaf fabrikant hetzelfde als deze mammoetvriezer.
Dat ga ik natuurlijk testen, de energiemeter hangt er al tussen... Als ik meer info heb zal ik dit plaatsen op kieskeurig.nl

Heinz Tunnissen 03-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Super blij ben ik met deze diepvrieskast. Een duidelijke beschrijving hoe het een en ander in te pakken. Super simpel om ijsblokjes te maken. In de deur koelelementen. Dus niet meer zoeken tussen vlees of vissen. Mooi aangezicht in de schuur. Met de actie van Bosch niet zo duur !

Rick is blij 30-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Deze vriezer -net in mijn bezit- gekocht vanwege de ongelooflijke energiebesparing. De terugverdientijd bedraagt voor mij wellicht ca. 6 jaar (vergeleken met mijn bijna 15 jr. oude vriezer, en verrekening van de 100,- cashback actie, en dan nog niets eens rekening houdende met toekomstige energieprijzen): LOF!!! De ijsblokjesmaker is een handig (standaard) extraatje.
Klein minpunt: het apparaat is wel 18cm dieper dan een standaardapparaat. Dat is echter wel begrijpelijk wegens de benodigde dikke isolatie van het apparaat.
Ook had ik graag een rvs-uitvoering gewild, maar die is niet leverbaar in A+++

Arie-Jan55 30-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Na enig zoeken kwamen wij uit bij de vrieskast van Bosch met een netto inhoud van maar liefst 360 liter. Overzichtelijke laden en extra snufjes zoals ijsblokjesmaker en koelelementen voor in de koelbox. Een extra voordeel is dat hij een energieverbruik heeft met vermelding A+++. Over een periode van 10 jaar spaart men nog een keer 335 euro energieverbruik. Extra voordeel is de cash back actie van 100 euro van de Bosch importeur!

Paas21 30-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Het apparaat heeft een mooi strak design, mooie grote bakken die handig doormiddel van zijgrepen eruit gehaald kunnen worden.
Bovenste bakjes hebben geen lades maar klepjes, daar is over nagedacht. (geen moeite met iets erin/eruit halen).
De inhoud van de kast is geweldig, dit is de eerste kast waar we alles met gemak in krijgen.

Fam.Ormel 29-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Prachtige kast om te zien, met veel inhoud,goed ingedeeld en tevens het gemak van nooit meer ontdooien

Brigitte van den Bogaert 27-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Van een vriezer naar een vriezer met laden. Wat een overzicht en wat een ruimte. Koop nu ook bewuster produkten en weet wat ik in huis heb. Vormgeving is geweldig en dit keer een Bosch, omdat ik weet dat ik een topmerk heb en alle vertrouwen erin heb dat ik een duurzaam produkt heb gekocht. Fijn dat deze zo energiezuinig is.
Kortom helemaal van deze tijd. Terug naar een goede basis, energiezuinig, een bewuste keuze. Ik word er ontzettend blij van.

Gerrit 1939 27-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Een overzichtelijke ruime en goed verlichte (ledlicht) vrieskast.
Mooie grote doorzichtige laden.
Duidelijke instructie bijgeleverd met betrekking tot de bediening.
Duurzaamheid nog niet te beoordelen, nog tekort in bezit.

bert1 26-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Dit is werkelijk een fantastische vriezer ,met zijn 360 liter meer dan groot genoeg voor ieder huishouden. En hij ziet er van binnen en buiten ook nog eens goed uit.

Liewe 25-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Wat een gigantische grote diepvriezer. Mooi van vormgeving, zuinig qua energie verbruik. Met een 360 liter inhoud heb je altijd voldoende vriescapaciteit. Echt een aanrader!!

Martin.54 25-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

gebruiksgemak: grote doorzichtige bakken met goede grip voor de laden open te doen , goede led verlichting bij het openen van de deur , na deeltje het openen van de deur ,beter een handel.. daarom geef ik deze mooie kast een 9
vormgeving: strak design van binnen en van buiten
duurzaamheid: uit ervaring weet ik dat de koel en vries apparaten van Bosch gewoon heel goed zijn, lekker zuinig in het verbruik en lang mee gaan dus mensen koop gewoon een Bosch vries kast ,want dan heb je pas echte kwaliteit in huis gehaald .

Teun de kleine 24-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Een prachtige kast led wel op de maten mooi in tedelen veel ruimte zeer tevreden en erg zuinig A+++ snel op temparatuur

evers12 23-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Ben er erg blij mee, ruime lade, soepel open te schuiven. Goede verlichting in de vriezer. weinig tot geen geluid. gewoon een mooie kast. Echt een aanrader!

MarkJoyce 23-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Mooie grote diepvrieskast.Mede keuze voor bosch, energiezuinig en nu nog € 100,- retour maakt deze aankoop 1 van de goedkoopste.Verder mooie degelijke afwerking zoals we gewend zijn van Bosch.Vorige vriezer van dit merk 14 jaar mee gedaan. Top !

Marmee 31-01-2014

Overweeg ook een Bosch gezien de goede recensies. Waar (bij welke winkel) hebben jullie de 100 euro retour ontvangen?

H.Lugthart 23-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

gebruiksgemak: voorheen had ik een diepvries kist, altijd zoeken , nu alles overzichtelijk achter niet bevroren raampjes of in ruime laden.

vormgeving :mooi strak model met stevige hand greep.

duurzaamheid : moeilijk te zeggen ,ik heb de vriezer net een maand , maar aangezien ik meer producten van bosch heb , heb ik hier wel vertrouwen in.

papa Barry 22-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Mooie nette vriezer. Led verlicihting geeft voldoende licht. Lade's hebben een mooi formaat! Al met al zeer tevreden!

Hoejeheettebenikvergeten 21-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Prima vriezer. Handig ingedeeld met de ijsblokjesmaker en de koelelementen in de deur. Ziet er goed uit. Grote netto inhoud voor de buitenmaten als je weet dat er veel isolatiemateriaal in is verwerkt. Ook het stroomverbruik is merkbaar lager. Je merkt dat er minder energie verloren gaat want in de ruimte waar de vriezer staat is het nu koeler dan voorheen.

De no-frost uitvoering is belangrijk voor het gebruiksgemak. Geen vastgevroren deuren meer of deuren die niet meer dicht willen. Niet meer elk jaar aangegroeid ijs uitbikken. Een verademing!

DeNnZ20 21-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van de Bosch GSN58AW40.

Vanaf het begin af aan ben ik erg te spreken over het product, het bedieningsgemak, de ruimte en het A+++ label spreken mij erg aan.

Installatie:
Na het vervoer heb ik de vriezer 8 uur laten rusten.
Het op de plek zetten van de vriezer was ondanks het gewicht heel goed te doen, dit mede door de wieltjes die de vriezer aan de achterkant heeft. Doordat ik de vriezer met de achterkant tegen een wand wilde plaatsten heb ik gebruik gemaakt van de meegeleverde "afstandhouders" die je aan de achterzijde van de vriezer monteert, hierdoor heb je precies de juiste afstand tot de wand (en dit is weer gunstig voor het energieverbruik!).

Ingebruikname:
Over de nacht heb ik de vriezer op een temperatuur van
-18C laten komen en heb ik de volgende ochtend de vriezer voorzien van in te vriezen producten.
Wat mijn ervaring is met vriezers is dat er vaak een onoverzichtelijk zooitje van producten in ontstaat.
Bij deze vriezer is dit makkelijker op orde te houden door de doorzichtige lades en het licht, zelf gebruik ik een whiteboard marker op de lades om de inhoud op te schrijven en later weer weg te vegen. Na het openen van de deur slaat de vochtigheid in de lucht wel op de deurtjes en lades waardoor deze snel mat worden door het ijs, dit is natuurlijk iets wat alle vriezers hebben, maar dit is na het sluiten van de deur en een poosje te hebben gewacht weer allemaal verdwenen dankzij de handige No-Forst technologie!
Ook heb ik voor het eerst de Icetwister in gebruik genomen. Een simpel maar toch efficient systeem zorgt voor een smalle lade vol ijsklontjes, zorg wel dat alle ijsklontjes uit de houder zijn gevallen anders kan bij de volgende vulling het water eroverheen stromen, dit geld voornamelijk bij de achterste rijen ijsklontjes omdat hier de "twist" wat minder groot is. Wat mij opvalt aan dit systeem is het hoge plasticgehalte en doet bij mij wat vraagtekens rijzen, voornamelijk over hoe lang dit systeem "heel" blijft, de tijd zal dit leren.

Vormgeving:
Het is met zijn 1.91m een flinke vriezer, maar heb hier bewust voor gekozen vanwege de ruimte. Het is verder een simpel wit recht toe recht aan model met een geborsteld RVS finish op het handvat en een een hoogglans BOSCH logo op de deur. Omdat de vriezer bij ons in de bijkeuken kwam te staan was een "mooi" model niet persè nodig en voldoet deze reus prima!

Over de duurzaamheid van de vriezer kan ik nog niets zeggen, hiervoor heb ik het product nog niet lang genoeg in mijn bezit. Aangezien het een Bosch product betreft zijn mijn verwachtingen voor wat betreft duurzaamheid erg hoog!

Al met al een vriezer waar ik erg content mee ben en anderen zeker kan aanraden!

Uit Nijmegen 20-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Een mooie, strakke kast. Duidelijke indeling..
Ik was natuurlijk niet verwend met mijn oude vriezer van zo' n 15 jaar oud, maar dit is wel een verademing: no frost, een super verlichting zodat je echt heel goed kunt zien wat er in de laden ligt en dan ook nog een verrassende ijsblokjesmaker.
Enig jammere vind ik dat de temperatuur niet aan de buitenzijde af te lezen is.
Duurzaamheid kan ik natuurlijk nu nog niet beoordelen, maar heb er vertrouwen in. Bewust gekozen voor A+++ vriezer

Frans-Jozef 20-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Zeer goede diepvries voor een prima prijs. Zeker geen spijt van de aankoop. Er is geen ijsvorming meer en dat is ideaal.

Marijke Baarda 20-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Ik ben heel blij met onze nieuwe Bosch diepvrieskast. Hij past precies op de plek die we graag wilden. Voorheen hadden we een diepvrieskist, maar deze neemt veel meer vloeroppervlak in. Een kast met laden is veel gemakkelijker om producten terug te vinden. De kast ziet er prachtig uit. De temperatuur is gemakkelijk in te stellen en af te lezen. Hij geeft een alarmsignaal als de deur te lang open is of de temperatuur op een andere manier te laag wordt. Je kunt ook nog laden verwijderen om meer ruimte te krijgen. Een derde reden om de kast te kopen is voor ons het lagere energiegebruik. Deze kast heeft een A+++ label en....... hij hoeft nooit meer ontdooid te worden. Al met al heel blij met deze supermooie en gebruiksvriendelijke vrieskast.

W.G 19-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

De vrieskist is groot met heel veel ruimte. De handleiding is zeer duidelijk, maar eigenlijk is het apparaat ook zonder eenvoudig te bedienen. standaard staat de temperatuur al ingesteld op -18, maar dit kan je simpel aanpassen.
Er zitten 5 lades in waarvan 1 een ijsblokjesapparaat heeft, lijkt ons wel handig voor in de zomermaanden. Verder zitten er 3 vakken in met een klepdeurtje. Het bovenste vak is een invriesvak om je producten snel te diepvriezen.
De lades en deurtjes hebben een doorzichtig frontje waardoor je na het openen van de deur snel je spullen kan vinden. Door de vele laden en vakken kan je al je diepvriesproducten sorteren waardoor het makkelijk is om dingen te vinden.
Als de deur te lang openstaat gaat er een alarm, die je eenvoudig uit kan zetten als je toch nog wat langer de tijd nodig hebt.
We gaan er van uit dat we heel veel jaren plezier zullen hebben van deze diepvrieskist die ook nog heel energie zuinig is.

Grutte Fries 17-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Mooi grote duurzame vriezer waar veel in kan.
Wij gebruiken hem voor 2 huishoudens en dit kan makkelijk.
Lades zijn stevig en goed uit te nemen. Ook de handvatten aan de zijkant van de lades zijn ideaal bij een zware vulling van de bak.

Op het werk hadden we deze ook gekocht en omdat hij daar goed beviel heb ik er 1 voor thuis gekocht.

Hiervoor hadden we ook een grote vriezer van Bosch en deze heeft hij 16 jaar uitgehouden.
Ben benieuwd of deze dat ook gaat redden maar ik denk van wel.

kortom prima vrieskist.