Bosch GSN58AW40

Bosch GSN58AW40 Best Reviewed okt 2014

Beoordeling op basis van 222 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Dj42 17-06-2016

Handige diepvriezer voor groot gezin

Geweldig apparaat
Maakt nouwlijks geluid en doet het erg goed
Het enige minpuntje zijn de deurtjes bovenin welke scharnieren . Dat kunstof is niet bestand tegen kinderen .
Ze breken makkelijk
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

hgb70 15-04-2016

Groot en voldoende inhoud

De diepvries heeft 8 laden waardoor je er veel in kwijt kunt.Ook is de diepvries stil en energiezuinig.Ook kun je er ijsblokjes in maken.Verder heeft hij een Led lampje.Wanneer de deur open blijft gaat er een zoemer.Voor ons is een grote pluspunt dat je de vrieskast niet meer hoeft te ontdooien.Bij de 3 laden bovenin moet je wel uitkijken dat deze niet naar beneden liggen wanneer je de deur dicht doet, anders knappen deze stuk.Verder een aanrader en scheelt ruimte t.o.v. van een vrieskist.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

MJGM 25-09-2014 Product paar weken in bezit

Mooie vriezer met sierlijke BOSCH letters op de deur. Handige indeling met een paar grote lades en ijsblokjes dispenser.
Deur gaat wat zwaar open. Ziet er verder degelijk uit.
Verder erg stil.

Annaverina 19-09-2014 Product paar weken in bezit

Het is een hele fijne, zeer zuinige vrieskast met veel ruimte!
Doordat de lades en 'planken' doorzichtig zijn (van kunststof en glas) is de kast zeer overzichtelijk gemaakt.
De ijsblokjesmaker en de koelelementen in de deur zijn handig.
De deur is makkelijk open te maken als je een kort rukje aan het handvat geeft, dan schiet hij snel uit de onderdruk.
En je hoeft de kast niet meer te ontdooien, dat vind ik een groot gemak!
Verbeterpuntje vind ik de klepjes van de bovenste drie invriesvakken. Die vallen snel open.
Al met al een hele goede aankoop!

mariantevreden 16-09-2014 Product maand in bezit

Prima ruime diepvrieskast. Tot nu toe: zeer tevreden. Ook handig om ijsblokjes te maken. Ruime overzichtelijke lades.

R. Boekee 15-09-2014 Product paar weken in bezit

Zeer grote mooie vrieskast, is in de plaats gekomen van onze oude vrieskist en we houden nog ruimte over. Door de slimme indeling kan je echt alles kwijt zonder proppen. De bediening is zeer eenvoudig en als je een iets wil weten staat het ook in de handleiding.
Kast krijgt geen 10 voor het gebruiksgemak omdat de deur wel erg zwaar open gaat, hier moet Bosch nog eens naar kijken of dit misschien met een hefboom systeem makkelijker gaat.
Kortom: gewoon een echte aanwinst!!

Jules Elst 14-09-2014 Product paar weken in bezit

Dit is een zuinige en praktische diepvrieskast.
Met veel opbergruimte, gemakkelijke lades en plateaus
Gratis thuis gebracht.

tody 14-09-2014 Product paar weken in bezit

Fijne vrieskast, overzichtelijke laden
overzichtelijke temperatuurdisplay was aan de buitenkant
van de kast gemakkelijker geweest.

mave123 13-09-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een erg grote vriezer, hou daar rekening mee als je hem moet vullen. Met name de Big-Box, daar gaan gewoonweg 10 broden in !!
Qua gemak, de 3 bovenste kleppen zijn wel makkelijk maar het is allemaal wat popperig. Beetje te plasticachtig waardoor het niet robuust overkomt.
Verlichting erg handig.
Sommige mensen vinden de deur zwaar gaan, maar het is een foefje wat je even door met hebben.
Trek een beetje aan de deur. dan hoor je dat het vaccuum los laat waardoor de deur veel makkelijker open gaat.
Bij het openen van de deur slaan net zo goed de lades vol bezwaai, je ziet dus echt niet wat er in ligt.
Dit had de oude vriezer ook.
Helaas ik kan er niets anders van maken.

Lucien Zambon 09-09-2014 Product paar dagen in bezit

Op het eerste gezicht een mooi apparaat, keuze voor de aanschaf was toch wel de A***.
Mooi grote diepvries met overzichtelijke lades, waar je heel veel spullen in kwijt kan.
Led verlichting is ook een groot voordeel.
Over de kwaliteit kan ik nog iet veel zeggen omdat hij pas enkele dagen draait, maar tot nu toe vriest hij super goed!

angelica1408 08-09-2014 Product paar dagen in bezit

Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen omdat ik hem net heb.

De vormgeving is gewoon recht toe recht aan, van buiten. Maar van binnen, vind ik de vriezer mooi en praktisch ingedeeld. Veel lades en overzichtelijk. Ook handig dat er 2 koelelementen in zitten en het ijsblokjesgedeelte.

Vriezer was goed, degelijk ingepakt, duidelijke handleiding erbij. Vriest goed voor zover je dat na zo'n korte tijd al kunt zeggen. Invriezen natuurlijk wel al kunnen "testen" en dat werkt gewoon zoals het moet. De vriezer heeft heel erg veel ruimte, nog meer dan ik dacht. Ik had hem via internet besteld dus ik was aangenaam verrast dat hij ruimer was dan ik dacht. Lades zijn stevig. Beter dan de vorige vriezer die ik had. Maar dat was dan ook een andere prijsklasse.

Ijskoude Harry 06-09-2014 Product paar weken in bezit

Prachtige vriezer.
Vriest snel in en is geluidsarm. Genoeg ruimte om een grote voorraad aan te leggen in de ruime bakken.

Petronella2 05-09-2014 Product paar dagen in bezit

Een mooie grote vriezer. De lades zijn erg ruim. De ijsblokjesmaker een mooi extraatje. Een goede prijs met de 50 euro terug actie voor een mooi produkt.

Ike00000 04-09-2014 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk, ruime kast, praktisch, goed ledlicht, grote lades en spannend ijsblokjesvak. Weinig geluid en hopelijk zuinig

Iwan Hoogveld 04-09-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtige vrieskast met heel veel ruimte. Neemt natuurlijk wel wat ruimte in in de schuur, maar ik zou niet meer terug willen naar de oude vrieskast. De no frost zorgt ervoor dat we niet meer hoeven te ontdooien en het energielabel zorgt voor een lagere energierekening. Erg blij en tevreden mee!

luki53 03-09-2014 Product paar dagen in bezit

Helaas vallen de bovenste drie klepjes makkelijk open als je ertegen aan stoot.
Het display zit achter de deur,had deze liever in de deur op de voorkant gezien.

Vormgeving is mooi en de ledverlichting zeer handig en maakt het overzichtelijk.
De manden met de handvaten erg handig bij het uitnemen.

semjayisa 03-09-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie kast met handige led verlichting tevens voorzien van grote laden en handige ijsblokjesmaker en bovenaan drie schappen voorzien van een klepje.

pierre. 52 01-09-2014 Product maand in bezit

Deze vriezer gekozen, puur vanwege duurzaamheid c.q
zuinigheid.Mooie vormgeving,zeer geluidsarm, enigste
minpuntje is dat deur wat moeilijk opengaat door
,, onderdruk,, in de kast.
Voor de rest prima en niet te vergeten een overzichtelijke en logische indeling in de vrieskast!
Een simpel led lampje is zeer handig en geeft de kast
extra uitstraling.

Erik Megens 31-08-2014 Product paar dagen in bezit

In één woord: grooooot. En dat was nodig met 2 pubers. Ondanks het formaat oogt hij mooi strak en elegant. Hij is muisstil. Wel moeilijk te openen. Daar is wat kracht voor nodig. Misschien kan Bosch het foefje overnemen van Liebherr. De deurgreep 'helpt' dan de onderdruk eraf te krijgen. Voor de rest niets dan lof.

Gericom 31-08-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben deze vrieskast nu een paar dagen in ons bezit.
En er zijn alleen pluspunten.
Zeer veel binnenruimte en je hoeft de deur niet verder dan de zijkant te openen, dan kan je de lade's er zo uit pakken hij hoeft dus niet ver van de zijwand te staan.
Hij heeft heel snel zijn invriestemperatuur bereikt reeds na ongeveer 3 tot 4uur.
En daarbij is deze vrieskast zeer energiezuinig A+++
Hij maakt zeer weinig geluid je hoort hem nauwelijks.
Tevens is deze kast ook nog NOFROST wat betekent dat je hem niet meer hoeft te ontdooien, dat is een hele verbetering ten opzichte van onze vorige vrieskist die regelmatig ontdooit moest worden ( ijsaanslag er uit krabben )
Dus een hele goede aankoop waar wij heel tevreden mee zijn.