Bosch GSN51AW40

Beoordeling op basis van 47 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

leow 23-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima diepvries, en zuinig

Degelijke zuinige diepvrieskast. Prima indeling.
Zelf verbruik gemeten: 4 kwh per week met veelvuldig openen in de eerste week.
Kleine nadelen:
- stel je niet te veel voor van de ijsblokjes automaat, maakt kleine hoeveelheid kleine ijsblokjes, simpele methode.
- zwaar apparaat.
- gaat moeilijk open.
- Ingestelde temperatuur niet nauwkeurig. Apparaat instellen op -20c resulteerd in -18c in de middelste bak gemeten.

Pluspunten

• prima indeling/lades
  • zuinig

Eric Philippi 23-07-2016

Ruime vriezer

Prima vriezer voor gezin met twee kinderen. Eén maal per week boodschappen doen is met deze vriezer prima te doen. Ook de ijsblokjes slede en LED verlichting zijn erg handig
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

herman1944 19-11-2015

is geruisloos

het was een heel spektakel bij ons.1 hij moest naar de kelder 2 deur eruit van de kelder, 3 leuning van de keldertrap, 4 de breedte van de koelkast kon niet te smal.
5 op zijn buik over de trap naar beneden 6 he he hij is beneden 7 nu omkantelen hij is te hoog 1cm 7 denken de decoupeerzaag laatste traptree stuk afzagen na 4 keer zagen hij kantelt 8 we zijn gelukkig hij staat 9 volgende dag traptree gerepareerd 10 wij zijn toch nog steeds blij
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

rotciV 09-09-2014 Product kwartaal in bezit

Een mooi en met zijn 286 ltr. inhoud ruim en gemakkelijk
apparaat.Wat de duurzaamheid betreft,kan ik nog geen mening over geven maar deze zal ongetwijfeld uitmuntend zijn gezien mijn ervaring met mijn overige Bosch apperatuur.

W.F. Ebben 08-09-2014 Product paar dagen in bezit

Naar een aantal jaren verschillende merken apparatuur gehad te hebben ben ik nu over gestapt naar Bosch.
Op dit moment ben ik in bezit van een Bosch inbouwkoelkast, stofzuiger en wasmachine.
Mijn keus was dan ook niet moeilijk om een diepvrieskast van Bosch te nemen.
Zijn groter broertje kwam als beste uit de test van 2014.
De diepvrieskast heeft een mooie uitstraling en is makkelijk te bedienen.
Ook de bigbox en het maken van ijsblokjes is erg handig.
Daarnaast is deze vrieskast heel erg zuinig, je hoort hem niet.
Tot nu toe bevalt deze diepvrieskast mij heel erg goed.
Een echte aanrader

Charlotte25 01-09-2014 Product paar weken in bezit

Ruime diepvrieskast en erg energie zuinig. Voldoende lades voor overzichtelijk bewaren van de ingevroren producten.

naamgenote 31-08-2014 Product paar weken in bezit

Fijne diepvries!! Een goede verdeling van de diepvriesladen. En de ijsblokjesbereider is ideaal.
Weinig geluid en een mooie vormgeving.
Wij zijn erg tevreden over deze diepvries een goede aankoop en een aanrader voor iedereen.

Rianne H. 26-08-2014 Product paar dagen in bezit

We waren verrast door de ruimte!
Zelf vind ik de BigBox erg handig en de kinderen zijn erg gecharmeerd van de ijsblokjes 'machine'.
Kortom een praktische vriezer met erg veel ruimte en A+++.

hattem 20 25-08-2014 Product paar dagen in bezit

Dit is een prachtig uitziende diepvries. Heel erg overzichtelijk en een mooie verlichting.
Wat wij ook zeer belangrijk vinden is de A*** Energiezuinig. Duurzaamheid kunnen wij na een paar dagen bezit nog niets over vertellen. Heel erg blij mee!

Jozef2014 25-08-2014 Product paar weken in bezit

Prachtige vrieskast qua uiterlijk.
De lades blijven doorzichtig zodat je makkelijk kan zien waar wat zich bevind.
De ijsblokjesmaker is ook heel gemakkelijk in gebruik.
De in de deur geplaatste koelelementen zijn makkelijk en altijd terug te vinden op hun vaste plek.
Een aanrader wat mij betreft.

reindersierksma 25-08-2014 Product paar weken in bezit

- Hele stille en ruime diepvriezer.
- No frost is wel erg gemakkelijk
- Verlichting erg handig bij in en uitpakken

mijntje.b 22-08-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een mooi super groot vrieskast met een hele zachte geluid en natuurlijk zuinig in energie gebruik. Toppie!!

R. Groot Boerle 09-08-2014 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is goed en degelijk, de aanwijzingen zijn krachtig en eenduidig waardoor ingebruikname bijzonder soepel verliep. We zijn nu al enthousiast over onze omschakeling van vrieskast naar vrieskist, het is overzichtelijker en ergonomisch een grote verbetering; je hoeft immers niet meer met je hoofd de vrieskist in te duiken. Het lage energieverbruik en No-frost systeem betekent voor ons ook nog een belangrijke vooruitgang.

SuUm 09-08-2014 Product paar weken in bezit

Grote diepvrieskast, omdat hij breder en dieper is dan gebruikelijk! Enige minpunt vind ik dat je vrij krachtig aan de deur moet trekken om hem te openen, de diepvries is er al van verschoven!
De "ijsklontjes maker" is super!

TTischer 20-07-2014 Product paar dagen in bezit

Lekker recht door zee, mooi afgewerkt, en wordt erg koud. :)

Zeer stil.

De deur had nog een openingshuilpje kunnen gebruiken.
Verlichting is erg handig, ijsklontjesmaker ook.

strumicanec 17-07-2014 Product paar dagen in bezit

Zeer grote vriezer. Je kunt daar veel in kwijt. Wat mij opvalt is dat de lades ook meevriezen. Handig ijsblokjes maker

rudie23 05-04-2014 Product paar weken in bezit

wij zijn erg tevreden over over bosch wij hebben niet alleen een vriezer maar ook een koelvriescombinatie en een vaatwasser wij hebben hebben eigen nog nooit wat met onze apparaten gehad zolang we ze hebben daarom hebben we de keuze gemaakt om ook een vriezer tekopen van bosch en de betaalbaarheid vind ik een plus punt.

Karel05128 04-04-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie grote vriezer. Strak design met handige indeling. Gekozen vanwege de energieprestaties. Heeft ook een handige ijsklontjesfunctie.

Sander Herveld 03-04-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi model, grote laden. Erg handig dat er led verlichting aanwezig is, waardoor goed inzicht kan worden gekregen in de inhoud van de lades.

Brrr1 23-03-2014 Product paar dagen in bezit

Super veel ruimte voor de nodige dingen.....maar vooral voor de onnodige dingen.....ijsjes in de zomer....en in de winter. Lekker snackjes op voorraad. Kortom blij mee.