Bosch GSN58AW30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN58AW30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

campel 05-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58AW30

Zeer ruime vrieskast. De grote lade is erg handig.
Gaat wel moeilijk open, je moet er behoorlijk aan trekken. Ik heb al gekeken voor een andere deuropener maar die kan ik niet vinden.

jolanda196837 08-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58AW30

mooie grote vrieskast, voldoende lades.Verder kan ik er nog niet veel over zeggen want heb hem net pas.

JNMK 30-03-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58AW30

Altijd een vrieskist gehad. Van absoluut niet zuinig nu overgestapt op heel erg zuinig en duurzaam. In de deur zitten handige vakjes voor koelelementen. Grote kast past veel in en is stukken makkelijker in te delen dan onze oude vrieskist omdat deze dus lades heeft.

JA72 20-03-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58AW30

lekker grote en ruime diepvrieskast, niet zo rommelig als een kist.
mooi overzichtelijk door de grote lades.

zebra2014 01-04-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW30

Zijn zeer tevreden over de grootte van de lades.
Vooral de ene lade waar heel veel broden tegelijk in kunnen.
Ik kan nu fijn alles overzichtelijk opbergen.

Thomas van Nielen 28-03-2014

gebruiksgemak:
* doorzichtige fronten zorgen voor overzichtelijkheid.
* 1 grote lade is erg gemakkelijk
* bovenste vak loopt schuin weg waardoor grotere dingen niet passen
* koelelementen in de deur is makkelijk en ruimtebesparend

Vormgeving:
* strakke witte vorm past altijd in ieder interieur
* onopvallend en dus geen eyecatcher

Duurzaamheid:
* de vriezer heb ik pas een dag in huis, geen mening dus

MoniqueSanne 26-03-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW30

Mooie grote vrieskast met voldoende lades en vakken. Handig in te stellen vriestemperatuur. Geeft een melding als de deur te lang open blijft. Ik ben er helemaal tevreden mee!

Arrighi 19-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW30

Sinds mijn huwelijk heb ik altijd een diepvriesKIST gehad. Dat was ik zo gewent van huis uit. Omgang met anderen echter de laatste jaren, horende over hun bevindingen over een diepvriesKAST bleef mijn interesse houden. En nu dat onze kist “het loodje legde” wist ik zeker dat ik een kast wilde. Liebherr is vanouds bij ons en mijn ouders een geliefd merk en daar gingen wij dan nu ook weer voor.
Echter het werd een Bosch. De stoere en stevige body van de kist had mij meteen gepakt, daarbij zijn de laden stevig en glijden prima (ook als de kast bevroren is, dus niet alleen in de showroom!), dan zit er ook nog een heerlijk grote bak in die ik voor brood gebruik (en niet voor The Turky). Zeer belangrijk bij de nieuwe koop vond ik ook dat de kast energie zuinig moest zijn. Neem dan de aantrekkelijke prijs van
deze kast en ook nog de € 50,= retour actie.... mijn beslissing was snel gemaakt. Na jaren van traditie neemt Bosch het bij ons over van Liebherr.
En nu enkele weken later heb ik daar nog geen spijt van.

R van de Guchte 16-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW30

ik heb de vrieskast nu een paar weken in bezit , ik ben er heel blij mee . heb er heel veel ruimte in , zoveel meer als in de vorige(n) , heel gemakkelijk in gebruik ,moet toegeven is ook heel mooi in vormgeving, staat prachtig tussen de rest van het apparatuur,de duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen maar met mijn ervaringen uit het verleden met bosch ben ik daar zeker niet bang voor ,heb altijd veel van bosch in bezit gehad en ben zeer tevreden dus heb veel vertrouwen in mijn nieuwe aanwinst ,goede service en klantvriendelijk
mvr van de Guchte

hermanvaneck 09-12-2013
Geschreven voor: Bosch GSN58AW30

Verbruik van de vriezer is vele malen lager dan onze vorige vriezer (ca 16 jaar oud). Daarnaast is het een brede vriezer met mooie diepe bakken, waardoor er heel veel in kan en door het grote aantal lades blijft het overzicht behouden.

Marjan1212 27-11-2013
Geschreven voor: Bosch GSN58AW30

We hadden eerst een vrieskist maar dat was telkens zoeken naar een produkt dus toen die stuk ging zijn we op zoek gegaan naar een ander
We kozen voor deze vrieskast heel makkelijk in gebruik
Ik vind de produkten makkelijk terug omdat ze in laden liggen
En er is 1 grote lade dat is ook handig
Tot nu toe erg tevreden met deze vries kast