Liebherr GP 1486 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
104 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GP 1486 op Kieskeurig.nl.

De GP 1486 van Liebherr is een tafelmodel diepvrieskast. Dankzij de SuperFrost-functie van deze vrieskast worden etenswaren snel ingevroren, zodat de vitaminen beter behouden blijven. Je hoeft je dankzij de SmartFrost-functie echter amper zorgen te maken over rijpvorming. Mocht je je vriezer toch willen ontdooien, dan kun je dankzij de transparante lades goed zien wat er nog in ligt. Ook kun je de lades en tussenbodems uitnemen om meer ruimte te creëren. De vriezer van Liebherr is ook uitgerust met FrostControl. Na een stroomstoring wordt de hoogst bereikte temperatuur getoond, zodat je de kwaliteit van je etenswaren goed kunt beoordelen.

kruug 10-10-2012

Ik heb hem nu ruim een week en al probleem mee gehad dat niet aan het apparaat zelf lag. Na 4 dagen prima te hebben gewerkt, steeg de temperatuur (natuurlijk in het weekend). Maandag gebeld en woensdag monteur van Liebherr die de vriezer heeft gerepareerd. Oorzaak defect: scheurtje in een soldeerverbinding dat ontstaan is tijdens transport. Kon ter plekke worden gerepareerd (geen kosten - garantie). Monteur was zo fair om te zeggen dat de schade ook tijdens transport bij Liebherr kan zijn opgetreden, na de inspectie. Kortom: prima aftersales bij Liebherr.

John 25-07-2016

Mooie vriezer

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Doordat deze vriezer zeer zuinig is moet je rekening houden dat daardoor de invriescapaciteit minder groot is dus het duurt wel even voordat hij op -23 graden is gekomen. Display gaat op donker na verstellen van instelling (energie besparing?) hierdoor kun je niet op afstand controleren (later op de dag en avond) of de temperatuur nog juist staat, maar bij verstelling zeer helder afleesbaar. Lade 4x lijken klein (kleiner) dan mijn vorige vriezer,dit door een zeer dikke isolatielaag om de vriezer heen, dus van binnen veel kleiner is dan van buiten lijkt te zijn. Maar 104 liter zou er in moeten kunnen dus voldoende voor de meesten. Deur sluit zeer goed! en eindelijk geen lekkende vriezer meer. Mooi uiterlijk strak design. Stil en makkelijk geplaatst. Aanrader.

abobram 15-02-2017

display verlichting kun je zo instellen dat hij niet op donker gaat, zie de handleiding

PeterJansen 24-01-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Inmiddels hebben we deze vriezer 3,5 jaar in het bezit en kunnen niet anders dan tevreden zijn. Vriest goed, sluit goed, en de ijsvorming valt erg mee (we ontdooien ongeveer 1x per jaar).
Nu is 1 voorste klep van een la helaas gebroken door onze eigen knulligheid (scheur door val, daarna te hard getrokken).

BMO62 08-10-2014

Mooi apparaat, voelt allemaal degelijk aan. Veel ruimte in de grote laden. Scharnier van de deur in een paar minuten omgezet. Lekker stil. Duurzaamheid valt nog niet veel van te zeggen. Aanrader!

Aronyth 09-03-2020

Fijn vriezertje: Stil, koelt goed en genoeg ruimte.

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Deze vriezer heb ik aangeschaft omdat ik een geluidsarm maar toch degelijk functionerend apparaat wilde hebben. Ik woon in een zeer gehorige flat, en voordat ik deze vriezer kocht heb ik twee 'geluidsarme' vriezers van een ander merk terug moeten sturen.

Vrieskwaliteit:
De kwaliteit is tot nu toe prima bevallen. Na een paar uur was de vriezer op temperatuur en bleef hij ook op temperatuur, zonder al te vaak aan te slaan. Ook zonder de superfrost-functie blijft de temperatuur bij het invriezen van een kleine hoeveel nieuwe producten stabiel. In de bovenste lade liggen de meegeleverde “koudeaccu's” (grote koelblokken), die ook de inhoud koel moeten houden als de stroom uitvalt. Deze nemen wel wat ruimte in, maar helpen ook misschien de temperatuur stabiel te houden.

Bouwkwaliteit:
De lades laten zich goed openen en lijken stevig genoeg geconstrueerd te zijn voor normaal gebruik. De deur opent en sluit zonder al te veel speling en sluit ook goed aan op de kast. De lades zijn een stuk smaller dan de kast zelf, maar er zijn dan ook geen koelelementen aanwezig in het gebruiksgedeelte van de kast, en de binnenkant is daarom makkelijk schoon en rijpvrij te houden. Bovendien kunnen er ook grotere producten in de kast geplaatst worden door het verwijderen van lades en planken. Na ruim een maand gebruik is er nauwelijks rijpvorming zichtbaar.

Geluid:
Bij een normale werking is alleen een licht suizen van de motor hoorbaar, en belangrijker: er zijn ook weinig vibraties die aan de vloer worden doorgegeven vanuit de compressor, waardoor het geluid zich beperkt tot de ruimte waarin de vriezer zich bevind. Bij het inschakelen na ontdooien, of met het activeren van de superfrost-functie is hij wel duidelijk hoorbaar, en trilt hij ook wat harder door op de vloer, maar nog steeds ruim binnen de normen, en alleen voor zeer geluids- en trillingsgevoelige mensen storend.

De inhoud:
De lades zijn diep en ruim genoeg wat mij betreft. Grote pizzadozen en broden passen er goed in. Voor twee personen is er genoeg opslagruimte om voor twee weken of langer de boodschappen even over te slaan.

Design:
De kast ziet er redelijk eenvoudig uit. Er zijn geen storende plastic randen aanwezig. Het enige wat een beetje opvalt is de overgang van de vorm van het rechte werkblad naar de gekromde buitenkant van de deur welke stijlvol is uitgevoerd door een schuin aflopende bovenrand van de deur, welke hierdoor wat dikker of boller lijkt dan gebruikelijk. Op de voorkant van het werkblad is een duidelijk leesbaar display aanwezig dat de temperatuur aangeeft en bij het aanraken van de bedieningsknoppen oplicht. De knoppen werken goed en redelijk eenvoudig, en laten een bescheiden elektronisch tikje horen bij bediening.

Wat ik nog mis:
Verlichting aan de binnenkant.

Samengevat: Een hele goede basisvriezer in het segment vrijstaande tafelmodellen. Misschien wel de beste? Vrijwel zeker de stilste.

• Stabiele temperatuur
  • Makkelijk schoonmaken
  • Degelijk basismodel

Minpunten

• geen lampje

joram_heteren 20-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

super vriezer

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Mijn ouders hebben 5 jaar geleden een oudere versie aangeschaft, identiek aan deze maar niet a+++. Zij zijn nog steeds erg tevreden. 2 maanden terug deze vriezer aangeschaft, met 2 mooie grote koel elementen onder in. Super vriezer en superfrost als het snel flink ingevroren moet worden.Het doet wat het moet doen en maakt geen geluid en kost weinig stroom. Perfect apparaat

MHilberdink 17-07-2016

Kinderslot onhandig

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Net in bezit dus weinig over duurzaamheid te zeggen. Apparaat functioneert verder goed, staat in huis en blijkt in ieder geval stil. Belangrijk puntje om te vermelden is dat het kinderslot alleen werkt voor de aan/uit knop en niet voor de temperatuur- en superfrost knop. Die moet je dus alsnog afschermen voor kinderhandjes.

Andrei 10-03-2020

Perfect freezer for our garden shed

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

We wanted something that could fit into our shed, while being capable of running at negative temperatures, and with low energy consumption. And in the end we went with this model, which fulfils our requirements.

Pluspunten

• size
  • capable to run at negative temperatures

Elsbeth 04-08-2020

Diepvries tafelmodel

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Tijdens de corona crisis om maaltijden te bewaren etc het bevalt heel goed. Gekocht bij Verkerk in Ede. Werd keurig afgeleverd.

Pluspunten

• De maat
  • Snel invriezen

GeMe 30-07-2020

Super de luxe, stille en heel energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

We hebben deze koelkast gekocht als vervanging van onze 36 jaar oude als eerste gekochte koelkast.
Hij staat al weer een paar dagen zijn werk te doen. Een geweldig mooi apparaat, heel stil en superzuinig. Met een verbruik die nog geen 10% is van ons oude vrieskast verdient hij zich elke dag terug. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Heel erg energiezuinig
  • Heel stil, mooi design en mooie materialen

TvN 29-07-2020

Mooie styling, prima mogelijkheden

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Goede prijs/kwaliteit verhouding door ruime inhoud, energielabel A+++ en degelijkheid. Bovendien staat het merk Liebherr voor kwaliteit en degelijkheid. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Energielabel
  • Volume

GeMe 27-07-2020

Super de luxe, stille en heel energiezuinige koelkast

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Pluspunten

• Heel erg energiezuinig
  • Heel stil, mooi design en mooie materialen

els 23-07-2020

mooie uitstraling

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

geweldig diepvries voor het geld zelfs digitale aanduiding, ruime lades voor de grootte van de diepvries, gemakkelijk niet te hoeven in te vriezen onder de 1kg. En meegedacht over stroomuitval door de 2 koelaccu's

Pluspunten

• degelijke bouw
  • digitaal aanduiding temperatuur

Betty 19-07-2020

Mooi compact vriezertje

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Kleine vriezer maar voldoende voor 2 personen.
Vooral gekozen om zuinigheid energie.
Nadeel tov vorige vriezer is dat hij 2x per jaar ontdooid moet worden .maar in de zuinigste klasse bestaat dat (nog) niet. .

Pluspunten

• Zeer zuinig in energieverbruik

Minpunten

• 2x per jaar ontdooien

Teedee 18-07-2020

Muisstil en zeer energiezuinig!

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

A+++ gaf voor ons de doorslag! Ik verdien het apparaat tijdens de levensduur terug. Vergeleken met ons oude apparaat is deze echt heel stil. Prima koop dus.

Pluspunten

• A+++
  • Heel stil

A+++ 12-07-2020

Vrieskast a+++

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Ik he. Dit product gekocht omdat deze vrieskast extra goed voor het milieu was en niette duur. Extra zuinige a+++ vrieskast. Goede levering met handige gebruikstips.

Pluspunten

• A+++
  • Voldoende opslag
  • Redelijke prijsstelling
  • Deur kan worden gedraaid

Jan Bionda 10-07-2020

Prima en superzuinige vriezer.

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Handige vriezer als tafelmodel. Drie hele ruime lade en een ondiepere lade. In onderste lade zitten twee enorme koelelementen. Handig voor onderweg. Je stouwt er aardig wat in weg. Grote vriezer is voor de voorraad en deze is voor dagelijks gebruik.
Vriest heel snel in. Je kunt hem nog een extra boost geven. Mooi product tegen zeer redelijke prijs.

Pluspunten

• Ruime laden
  • Vriest snel in
  • Zeer zuinig (A+++)
  • Vindt overal wel een plaatsje.

Martin 09-07-2020

Uitstekend geisoleerd

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Wij vinden deze vrieskast heel goed. Zeer zuinig, lekker stil en voldoende ruimte voor hetgeen wij willen invriezen. Brood, maaltijden en voor de zomer lekker ijs

Pluspunten

• Isolatie
  • Laag stroomgebruik

Stefan 08-07-2020

Mooi apparaat, werkt goed!

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

De vriezer ziet er degelijk uit en biedt ons meer dan genoeg ruimte. Onderste lade is kleiner dan de rest. In de bovenste drie passen pizza dozen (3 stuks) van de supermarkt. Drie broden passen ook (uiteraard niet al te grote broden)

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Lage verbruikskosten

Minpunten

• Deur opent zwaar waardoor kast verschuift

Peter D 06-07-2020

Zeer zuinig en speciaal voor koude ruimtes

Geschreven voor: Liebherr GP 1486

Deze vriezer speciaal gekocht voor plaatsing in een koude ruimte. Daarnaast is deze vriezer ook nog een super zuinig A+++. Speciale snelle invries-stand en degelijk uitgevoerd. 7 jaar garantie.

Pluspunten

• koude ruimte
  • zuinig A+++
  • invriesstrand
  • bediening aan voorzijde
  • 7 jaar garantie

Minpunten

• niet kunnen vinden