Philips Steam&Go 2-in-1 GC330

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Steam&Go 2-in-1 GC330 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Cremers 16-08-2017

uiterlijk

Ik heb het product net ontvangen en ben er heel blij mee. Het is makkelijk te monteren en ook makkelijk in gebruik. Je moet wel opletten met de stoom die blijft binnen hangen, wij zetten een deur open zodat de stoom weg kan. De kabel is redelijk kort maar dit is makkelijk te verhelpen met een verlengkabel!

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Kabel is kort
  • Stoom blijft binnen hangen

kimmyk200 02-08-2015

Toen ik van Philips te horen had gekregen dat ik de Philips steamer mocht testen was ik ontzettend blij. Ik heb altijd heel graag een steamer gewild.
Ik heb met plezier vandaag een uur lopen stomen. Had een stapel van satijn blouses, overhemden, en andere kwetsbare shirtjes die al veel te lang nog niet zijn gedragen omdat ze een stoombeurt nodig hadden, klaar gezet.
De steamer werkt heel goed, haalt de kreukels eruit, warmt snel op en de stoom is krachtig.
Paar minpuntjes: waterreservoir moet vaak bijgevuld worden, werkt wat minder goed op dikkere stoffen (strijkijzer kan je nog niet gedag zeggen helaas) en is net niet klein genoeg dat je hem mee op reis wil meenemen.
All in all, heel fijn om te hebben, maar geen vervanger van de strijkijzer!

weidevenne 02-08-2015

Heel verrast was ik dat ik door Philips in de gelegenheid werd gesteld dit apparaat te testen. De gebruiksaanwijzing is duidelijk.Het apparaat ligt goed in de hand met een niet te lang snoer. Het waterreservoir vind ik zeer snel leeg. (na 1 blouse moet deze alweer gevuld worden) Je moet ervan uitgaan dat dit apparaat niet je strijkbout vervangt, het is een mooie toevoeging voor stoffen die je niet mag of kan strijken. Het gebruik vergt enige oefening, bij mij gaat het het beste als ik de kleding op een hangertje hang, wel opletten dat je de stoom niet op je hand richt. Dat werkt voortreffelijk, de plooien trekken er zo uit, even laten hangen (drogen) en klaar is Kees. Bij wat dikkere stoffen (bv. een bermuda met van die opgestikte zakken) stoom ik nog even na nadat ik hem eerst gestreken heb. Dat werkt prima. Of ik dit apparaat mee neem in mij koffer is nog een dingetje, ik vind hem daarvoor toch te zwaar. Kortom het is een mooie aanvulling bij een stoomstrijkijzer voor wie nogal precies is.

Mark Werkman 28-07-2015

Op verzoek van Philips heb ik de kledingstomer een week lang mogen testen.
Om eerlijk te zijn waren mijn verwachtingen vooraf iets te hoog gespannen. Ik had verwacht (of gehoopt) dat de handstomer een vervanging zou zijn voor mijn strijkijzer en het strijken hiermee sneller zou gaan. Aangezien wij voor ons werk veel overhemden en polo's dragen, leek dit de ideale oplossing.
Daarvoor is wat mij betreft de handstomer niet helemaal geschikt. Het resultaat is wat mij betreft niet afdoende wanneer ik een overhemd strijk met de handstomer. Daarnaast is het waterreservoir na 1 overhemd leeg. Deze kun je wel direct weer bijvullen, maar dat is toch niet ideaal.
Desondanks zijn er zeker ook zaken waarvoor de handstomer wél heel praktisch is. Denk bijvoorbeeld aan het stomen van een pantalon of voor het stomen van tere stoffen, welke niet gestreken mogen worden. Daarnaast is het ook ideaal voor op reis. Toch nog even het stoomapparaat over de (thuis al gestreken) overhemden, om ze week even op te frissen als ze in de koffer hebben gezeten.

Samengevat is dit apparaat een zeer waardevolle toevoeging voor het stomen van tere stoffen, kostuums etc. en om mee te nemen op reis. Het is zeker geen vervanging voor mijn strijkijzer, daarvoor strijkt het apparaat niet glad genoeg.

Hedy Marechal 26-07-2015

Ik heb de Philips steamer een week lang getest voor Philips. Hiervoor heb ik verschillende kledingstukken in verschillende stoffen gebruikt. De steamer is snel gebruiksklaar. Het vullen van het waterreservoir gaat gemakkelijk en de opwarmtijd is minder dan 1 minuut. Bij de eerste kledingstukken moest ik uitproberen hoe om te gaan met verticaal stomen maar daarna had ik de slag te pakken. De eerste dagen een aantal shirtjes uitgeprobeerd, zowel basic als bewerkt en met pailletjes en split. Dit ging prima. De kreukels gaan er snel uit en het apparaat is veilig voor de materialen. Daarna waren de blouses aan de beurt. Hoewel de steamer geen vervanger is van een strijkijzer wilde ik toch weten wat hiervan het resultaat is. De casual blouses van onze zoon, met een wat dikkere stof, gaan goed, deze hoeven ook niet absoluut kreukvrij te zijn maar komen toch aardig netjes uit de test. De blouses van mijn man moeten wel kreukvrij zijn en dat kost wel wat meer moeite. Als ze nog een beetje vochtig zijn gaat het een stuk gemakkelijker en de mouwen kun je dan het beste liggend stomen. Gisteren een paar jurkjes uitgeprobeerd en hier was ik verbaasd dat de kreukels er zo snel uit gingen. Het voordeel voor mij ten opzichte van de strijkplank is dat je in een keer door kunt, je hoeft de jurk niet te verleggen over de plank en je hebt minder risico op valse plooien. Na bijna dagelijks enkele kledingstukken te hebben getest ben ik over het algemeen tevreden. Het is geen vervanging maar een goede aanvulling op het strijkijzer. Als je snel een kledingstuk nodig hebt hoef je niet de strijkplank tevoorschijn te halen, even de steamer vullen en opwarmen, ondertussen het kledingstuk op een hanger hangen en je kunt aan de slag. Het enige minpuntje vind ik dat het waterreservoir vrij snel leeg is, je kunt er 1 shirt mee stomen, bij een blouse moet je bijvullen, dit bijvullen gaat wel gemakkelijk.

carina.snijder 25-07-2015

Ik heb de stoomreiniger van Philips gekregen om hem te testen. Ik heb hem nu een week uitgebreid getest. Hij is met name handig om snel kreukels uit kleding te halen. Hij is eenvoudig in gebruik en de handleiding is duidelijk. Ik vind hem als reiniger minder goed werken en zou hem daar dan ook niet voor gebruiken. Ik heb hem ook getest op kwetsbare kleding die ik niet zou durven te strijken met een stoomstrijkijzer. Ik heb een shirtje met kraaltjes en lovertjes ermee ontkreukeld en dat ging goed. Het water reservoir is niet heel groot en moet dus regelmatig worden bijgevuld. Dat gaat wel makkelijk. Ik vind het snoer te kort en zou liever hebben gehad dat er oplaadbare batterijen in zouden zitten. Nu ben je gedwongen om hem vlak naast een stopcontact te gebruiken. Als de kleding erg gekreukeld is dan werkt een stoom strijkijzer beter. Het is dus vooral handig als je snel even iets wilt ontkreukelen.

margriet35 20-07-2015

Op verzoek van Philips heb ik deze handheld kledingstomer getest. De gebruiksaanwijzing is in het Nederlands en heel duidelijk. Nadat je het reservoir met kraanwater hebt gevuld, duurt het ongeveer 60 seconden voordat hij warm is. Ik heb er overhemden, een t-shirt en een blouse mee gestoomd. Het stoomapparaat krijgt de kreukels er best goed uit zolang het kledingstuk niet al te gekreukt is. Het is dus vooral handig als je het kledingstuk na het wassen hebt uitgehangen op een hanger. Als het dan droog is, kan je het met deze stomer aardig netjes krijgen. Je kunt per reservoir een kledingstuk stomen. Je moet het dus regelmatig bijvullen, maar dat is wel heel makkelijk.

Je moet de kledingstomer niet als vervanging van je strijkijzer zien. Hij is vooral handig en nuttig als je thuis even snel een jurkje of blouse wilt bijwerken zodat het er weer helemaal netjes uit ziet. Of als je vaak reist en je je kleding uit je koffer wilt opfrissen en ontkreuken. Daar is hij super geschikt voor! Hou er wel rekening mee dat het apparaat best groot is en ook wel wat weegt. Maar als dat geen probleem is, dan is het ideaal om op je hotelkamer even je kleding weer netjes te maken.