JVC GZ-R401BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-R401BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

spanport 01-08-2019

goede aankoop geweest

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

Ligt prettig in de hand. prima accuduur bij veel opname. prijs kwaliteit uitstekend. beeldkwaliteit uitmuntend.
Kan deze camera aanbevelen

Paul 24-07-2019

Zeer tevreden.

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

Deze camcorder ligt stevig in de hand en is eenvoudig in het gebruik. De standaard instellingen voldoen en er zijn meer dan voldoende mogelijkheden om de camera naar eigen wens in te stellen. Een aanrader.

RoWe 13-07-2019

Eenvoudig in gebruik, veel mogelijkheden en super kwaliteit

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

Deze camcorder is eenvoudig te gebruiken. De standaard instellingen voldoen eigenlijk altijd. In bijzondere omstandigheden zijn er meer dan voldoende mogelijkheden om de camera naar eigen wens in te stellen.

De camera voelt degelijk aan, en het scherm geeft een behoorlijk realistisch beeld. Er is wel een afwijking t.o.v. het TV scherm, maar voor het gebruik tijdens het filmen voldoet het scherm prima.

Tot slot is de camera waterdicht, shock proof en vorstbestendig. Dit maakt de camera uitstekend voor (actieve) vakanties, maar ook voor gebruik in zakelijke omgeving. Kortom de camera is een echte aanrader.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Degelijk gebouwd

Minpunten

• Het beeldscherm kan beter,

Kuipers 10-07-2019

Goede camera voor prima prijs

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

Zeer tevreden met deze camera. Voorheen ook een JVC camera gehad en die beviel altijd prima. Daarna een Sony HDR-CX240 gehad, maar die viel enorm tegen (geen touchscreen, bufferproblemen en tegenvallende videokwaliteit). Daarom die verkocht en nu weer gekozen voor JVC. Met deze GZ-R401 zijn we weer een flinke stap vooruit gegaan. Ten opzichte van de GZ-R405 konden we alleen het verschil in digitale zoom ontdekken (200x i.p.v. 100X), maar dat vonden wij niet de moeite waard. Opvolgende modellen hebben een behoorlijk prijsverschil.

Kortom: zeer degelijke camera voor een prima prijs.

Minpunten: lensdopje is los en niet geïntegreerd zoals in onze vorige JVC camera. Ik heb het koordje er afgehaald, omdat het lensdopje anders vervelend gaat bungelen tijdens het filmen. Verder de interne accu die niet verwisselbaar is. Maar gezien de prijs van het toestel en de andere pluspunten zijn deze minpunten te overzien.

Pluspunten

• Touchscreen
  • Ligt prettig in de hand
  • Prettige bediening
  • Videokwaliteit

Minpunten

• Lensdopje (los, bungelt aan koordje)
  • Geen verwisselbare accu

Jo 28-02-2019

Compacte camera met goede specificaties

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

Een mooie compacte camera waarmee je zelfs onder water kunt filmen. Deze camera heeft een groot zoombereik en neemt in HD-formaat op. Ze ligt goed in de hand en je kunt er ook nog mooie foto's mee maken. Ik ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Compact
  • HD-formaat
  • Water- en stofdicht

/// 10-01-2019

al bekend

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

al bekend. Nadat ik mijn camera gekocht had is er iets mis gegaan bij de aanmelding. Ik heb hierover gemaild en moest dit opnieuw invullen ik kon echter de review overslaan. Nu blijkt dat ik het alsnog moet invullen anders kom ik niet verder dus vandaar dit commentaar hier.

Berry 04-01-2019

handig in gebruik, lichtgewicht en goed beeldkwaliteit

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

Ik heb al 10 jaar een JVC camcorder Everio in gebruik en deze is mij zo goed bevallen dat ik weer voor een JVC Everio camcorder heb gekozen. Ik hoop hier ook vele jaren plezier van te hebben.

jack 04-12-2018

handzaam en goed apparaat

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

voor bijzondere buitenlandse reizen is dit een zeer handzaam apparaat, stof en waterdicht en dat is ideaal op onze reizen

Frans Wolf 23-11-2018

Accuduur

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

Deze lichtgewicht camcorder geeft mooie, zuivere beelden en heeft sterke zoommogelijkheden met beeldstabilisatie. De lange batterijduur bespaart periodiek opladen. Aansluiten op computer en TV zijn gebruikersvriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding zijn goed.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • shockproef
  • Waterbestendigheid

Minpunten

• Geen schouderband

Remy 31-10-2018

Makkelijk in gebruik en kan tegen een stootje.

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

De reden waarom ik deze camera heb gekocht is dat hij waterdicht is, stofdicht en tegen een stootje kan. Hierdoor neem ik de camera snel mee om een video te schieten. De camera is makkelijk in gebuik en de bedieing is d.m.v. een touchscreen. De navigatie spreekt voor zich.

Het is ook mogelijk om foto's te maken tijdens te filmen. Erg fijn.

Tot heden nog geen minpunten. Mooie camera voor deze prijs.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Stofdicht
  • Stootbestendig
  • Gebruikvriendelijk

Erik 22-08-2018

Helder beeld, eenvoudige bediening

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

Wij hebben deze camcorder gekocht om onze trouwceremonie vast te leggen terwijl de camera op een statief staat. Het resultaat is helder beeld met redelijk geluid. Het apparaat is eenvoudig te bedienen en is zelfs waterdicht! Ook voor komende vakanties gaat de camera dus met ons mee.

Pluspunten

• Gewicht
  • Bediening

Minpunten

• Prijs
  • Geen losse accu

André 28-07-2018

Handzaam apparaat

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

Een heel fijn handzaam apparaat met een mooi scherp beeld en prima geluid voor een redelijke prijs. Door het formaat heel gemakkelijk overal mee naar toe te nemen.

Pluspunten

• formaat
  • beeldkwaliteit
  • bestand tegen regen

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Frans 11-07-2018

Mooi en heel bruikbaar

Geschreven voor: JVC GZ-R401BEU zwart

Deze camcorder bevalt me omdat hij eenvoudig is in het gebruik en hele mooie opnamen maakt. Hij is handzaam en ook bruikbaar voor actie opnamen.

Pluspunten

• Handzaam, klein en mooi beeld
  • lange accuduur

Minpunten

• nog niet ontdekt