JVC GZ-R405BEU zwart - Reviews

Optische zoom
40 x
Beeldstabilisatie
Megapixel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-R405BEU zwart op Kieskeurig.nl.

jos 06-12-2018

Jos Schlaman

Geschreven voor: JVC GZ-R405BEU zwart

ben er blij mee want ik wil films maken voor een youtube kanaal en ben daarmee veel buiten mee en op deze manier hoef ik niet bang te zijn dat die tegen een paar druppels kan en daarom heb ik deze gekocht

Roy 02-12-2018

Klein handig en scherpe beeld

Geschreven voor: JVC GZ-R405BEU zwart

Een compleet pakket met veel mogelijkheden. Makkelijk te bedienen en goed te gebruiken.
goede prijs, kwaliteit verhouding voldoet aan verwachting en gebruiksvriendelijk.
De GZ-R405 is jouw ideale reisgenoot, familie-camera, actioncam en nog veel meer! Deze Full HD camera is voorzien van een interne accu, goed voor 5 uur filmen

Pluspunten

• Goede accu 5 uur filmen
  • Full HD camera
  • veel meer mogelijkhede
  • 4 GB opslagruimte

Relicvus R 01-11-2018

Goed te vertrouwen camcorder

Geschreven voor: JVC GZ-R405BEU zwart

Ik kocht deze speciale camera voor gebruik bij sportactiviteiten, namelijk snowboarden. Zodra ik het ontving, heb ik de adapter aangesloten om de batterij op te laden en heb ik de gebruiksaanwijzing een beetje doorgenomen. Over het algemeen is de camera zeer intuïtief voor iedereen die in contact is gekomen met een camcorder of camera. Ik was verbaasd over hoe klein en licht deze kamer is, je kunt het effectief verbergen in de palm van je hand en dit doet niets af aan de ergonomische kwaliteiten van camcorder. Erg ergonomisch vind je de zoomknop, geweldig dat hij goed voelt met dikke handschoenen en gevoeligheid voor zoomsnelheid is voelbaar. Nu op het werk, direct op het snowboardpark, wat betekent indoor skihal. Temperatuur -4 graden, 4 uur video-opname in de kou. De andere kamer duurde niet langer dan 40 minuten (DSLR-camera). De ingebouwde Enhanced Advanced Image Stabilizer maakt een geweldige klus, vooral bij tricks uitgevoerd met de snelheid waarmee ik de camcorder in de hand heb geschoten zonder een andere externe stabilisator (cardanische ring). Autofocus werkt goed door de bewegende onderwerpen snel aan te passen. Over het geluid kan ik allen een ding zeggen, het is meer dan perfect. Het windgeruisverminderaar is ideaal geïmplementeerd op deze camcorder. Over het algemeen ben ik erg tevreden met deze overname. Veel vrienden zeiden dat deze camcorder er beter uitziet, er beter filmt en zich beter voelt dan de huidige professionele actiecamera's.

Pluspunten

• Filmen in kou langer dan andere camcorders
  • Grote zoomknop als je handschoenen draagt

sharonwww 20-09-2018

Removable lens cover that you put on webcam

Geschreven voor: JVC GZ-R405BEU zwart

I would prefer that it would have an internal lens cover as the one that is on it can be easily lost.

Michel 30-08-2018

Fijne compacte camcorder met simpele bediening

Geschreven voor: JVC GZ-R405BEU zwart

Daar we toch graag wat betere filmpjes wilde maken dan met onze telefoons en een zoom functie toch wel erg handig is gekozen voor deze camera. Een vriend van mij had deze ook al en was er erg over te spreken.

Nog geen spijt van gehad.

Pluspunten

• Licht en compact
  • Goede zoom functie
  • Robuust en watervast
  • Touchscreen
  • Automatisch aan/uit bij openen/sluiten scherm

Minpunten

• Scherp stel geluid te horen in opname

Hub 19-05-2018

Mooie camcorder

Geschreven voor: JVC GZ-R405BEU zwart

Mooi compact en goede prestaties moet hem nog verder uitproberen wat de mogelijkheden zijn.
Ga hem meenemen op vacantie

Pluspunten

• Klein en compact
  • Goede prestaties