JVC GZ-R315R rood

JVC GZ-R415BEU zwart
8,2 (34)

Jos 15-09-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie camcorder

Mooie camcorder die goed in de hand ligt en mooie opnames maakt. Helaas is de camcorder kapot omdat er toch water in is gekomen. Het afdekklepje was een klein beetje verschoven waardoor water naar binnen lekte. Dit ondanks dat het klepje conform voorschriften was gesloten.

Pluspunten

• Handteerbaar
  • Mooie opnames

Minpunten

• Degelijkheid

Corrie Smits 26-08-2016 Product paar weken in bezit

prima camara

Ik vindt het model en kleur heel leuk hij ligt fijn in de hand en is gemakkelijk te bedienen leuke films heb ik al gemaakt
hij bevalt mij prima

Pluspunten

• leuke kleur
  • lekker klein

Sander 25-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima camera

We hebben deze camera gekocht omdat we autocross willen filmen, daarbij willen we ook graag de bijzondere momenten van onze zoon vastleggen.

Hiervoor is de camera prima geschikt. Er zit een filter op tegen de wind, die werkt erg goed.

Verder is het gewoon een prima camera met goed beeld en geluid.
2 minpuntjes zijn wel dat er geen kapje voor de lens kan en dat het scherm perse open moet om te kunnen filmen

Rattevanger 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte Camera voor variabele vakanties

Sinds kort deze camera in bezit, en tot nu toe alleen maar plezier ervan gehad.
erg handig in gebruik en lekker robuust.
enige nadeel wat ik kan bedenken is dat er geen lenskapje bijzit.
verder een prima product.

N van Kampen 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke en gebruiksvriendelijke filmcamera

Heb sinds een paar dagen deze filmcamera en ben er zeer te vrede over
Gemakkelijke in de hand toe houden en makkelijke te bedienen
Nog niet de kans om hem onder water te gebruiken maar dat ga ik zeker een keer proberen

Jos 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastsche camara

Ik heb de camcorder nu een week in bezit en het is een fantastisch apparaat. Makkelijk in gebruik. Het aanraakscherm werkt perfect en het verwerken van het beeldmateriaal op de computer levert geen enkel probleem op. Een aanrader voor eenieder die een goede camcorder zoekt tegen een scherpe prijs.

pchenkie 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

eerste ervaring met de jvc GZ-R315RE

Prima camera voor je geld shock proof waterproof freeze proof dustproof filmt prima bij weinig licht en de accu gaat lang mee

Belinea 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

super camera

ik heb nog een JVC met harde schijf dus dacht nu wat anders voor weinig geld een top camcorder superbeeld en geluid en wat wil je nog meer hij kan ook onder water egypte here we come

Parure 19-05-2016 Product half jaar in bezit

Handig en stevig

Deze camera meegenomen op twee reizen. Had hiervoor eentje met kleine cd'tjes. In vergelijking daarmee is deze camera vele malen handiger en makkelijker in gebruik. Hij is stevig en sterk. Mooi van kleur. Ik heb de donkerrode omdat ik eens wat anders wilde. Met en snelle sd card krijg je superviseo's die ik eenvoudig op mijn blog kan plaatsen. Zo handig. Klein formaat. Jammer dat er geen cameratasje bijzat. Dat wordt niet standaard meegeleverd. Dat had ik wel service gevonden. Verder erg degelijk en een kind kan de was doen.

Balinere 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima voor alledaagse dingen

Doet wat hij moet doen. No nonsens, eenvoudig in gebruik, prima mogelijkheden. Scherm open en meteen filmen. Water en shock proof een hele mooie extra.

nic 28-04-2016 Product paar dagen in bezit

mooie handzame camera met geweldige zoom

twee weken geleden gekocht en gelijk de afgelopen dagen uitgeprobeerd. Het is een goede camera voor een mooie prijs. Wat mijn zo verbaasd is de goede zoom en het beeld blijft haarscherp. Daar en ik super blij mee. Als je je hand rustig houd, verbaasd het me ook hoe weinig het eigenlijk nog beweegt. Dit tov andere cameras die we hebben gehad. Wij zijn super tevreden. 1 test nog te gaan en dat is onderwater. Ben heel benieuwd hoe die beelden zijn.

Nadia 22-03-2016 Product paar dagen in bezit

Camera die doet waarvoor je hem gekocht hebt, plus mooi design

We hebben de camera pas gekocht. We verwachten binnenkort een baby en willen daarvoor een goede en compacte camera. Deze camera is super easy in gebruik en ziet er ook nog eens mooi uit. Mooie bijkomstigheid dat hij waterdicht en vorstbestendig is voor onze toekomstige zomer- en wintersportvakantie.

Hannah 09-03-2016 Product paar dagen in bezit

Deze camera is precies goed voor mijn doeleinden. Daarmee kan ik ook documenteren regenachtige wandelingen. De camera is compact en gemakkelijk te gebruiken. Het enige nadeel is dat de batterij is niet vervangbaar. Dan zou het product perfect zijn.

crejo 28-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooie weerbestendige camera. Maakt scherpe filmpjes met een goed geluid.
Nog maar een paar weken in bezit. Tot nu toe goede camera waar je niet bang voor regen en stof hoeft te zijn.

esther 21-02-2016 Product paar dagen in bezit

paar dag in gebruik en is makkelijk te bedienen. Eigenlijk geen handleiding nodig wijst zichzelf. Goede beeldkwaliteit. Stabiel met filmen

John 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super eenvoudig te bedienen camera, boekje zit erbij maar heb je niet nodig, handig touchscreen zorgt dat je hem bedient als je mobiele telefoon. Mooie beelden, geweldige zoom, klein, makkelijk mee te nemen, helemaal Top.

Toine 13-01-2016 Product paar weken in bezit

het afdekplaatje aan de achterzijde waarachter alle aansluitingen en de geheugenkaart zitten gaat moeilijk open en dicht. Helaas ontbreekt een lensdop waardoor de lens niet goed wordt beschermd tegen krassen of vuil

rijks 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

is handig in gebruik,mooi beeld en heb goeie ervaring met jvc als merk,vormgeving is goed en gemakkelijk vast te houden.

Kevin 28-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
Goede camera maar het geluid pikt ie niet altijd goed op en is te zachtjes. De grootte is lekker handzaam. Mooie kleuren te krijgen.

Wim 21-11-2015 Product paar dagen in bezit

fijne camera,licht fijn in de hand en is makkelijk te bedienen.alles is ingesteld vanaf fabriek, je kan er meteen mee aan de slag. Het beeldkwaliteit is superscherp als je het beeldmodes uxp insleld.