JVC GZ-R10SEU zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-R10SEU zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Werner 20-08-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Fijn apparaartje, makkelijk te bedienen. Touchscreen is duidelijk en spreekt voor zich. Zoom is perfect. klepje om de geheugenkaart te plaatsen en op te laden is vrij fragile.

joschrispijn 23-06-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

De Camcorder is super eenvoudig in gebruik en geeft een uitstekend beeld. Iedereen die de camcorder af en toe pakt kan direct filmen. Het formaat is uitermate handig en het touchscreen werkt prima.
Gevoelsmatig mis ik een lensbescherming.
Zoombereik is meer dan voldoende.

barnhoorn 21-06-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Een degelijk apparaat met goede functies. Bovenal zeer belangrijk is de waterdichtheid en de bescherming tegen stof!

hans haverkort 20-06-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

perfecte camcorder, zeer goede prijs kwaliteit, zeer gebruikersvriendelijk en filmt perfect. echt een aanrader zeker met de waterdichtheid.

Monja25 13-06-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

De videocamera is heel makkelijk in gebruik. Wanneer je hem opent kan je meteen beginnen. Je kan hem ook niet vergeten uitteschakelen, wanneer je het scherm dicht doet gaat dit automatisch.
Hij zoomt zeer goed zonder kwaliteit te verliezen.
Het enige nadeel is dat hij geen lensdop heeft en je kan ook geen standaart kopen vermits er geen kliksysteem is voorzien.
Voor de rest een prima camera voor al je leuke momenten zelfs in het water of op het strand

W.H. van Gemeren 30-05-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Ik heb bewust voor deze versie van de Everio gekozen. Hij is voor mijn dochter van 11 en bedoeld om een komende droomvakantie vast te leggen. Omwille van haar zocht ik een eenvoudige camera die tegen een stootje kan. Enorme beeld- en geluidskwaliteit zijn dan in mijn geval minder van belang. De R10SE is een zgn. Quad Proof versie en bestand tegen water (tot 5mtr), stoten (valhoogte 1,5mtr) en koude (-10gr), ideaal dus voor een kind. De bediening is echt eenvoudig: 2 knoppen voor opnemen en in-/uitzoomen en een touchscreen voor eenvoudige menubediening. De camera is best klein en daardoor makkelijk mee te nemen. Hij heeft geen intern geheugen dus een SD-kaart met voldoende GB's is wel noodzakelijk. Kortom: de HD Everio Quad Proof GZ-R10SE heeft in zijn segment een prima prijs-kwaliteit verhouding en de Quad Proof functionaliteit is dan echt een extraatje.

pannekoek eric 08-05-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

zeer degelijk toestel, zeker prijs/kwaliteit zeer gunstig, het grote voordeel ik ik dat het waterdicht is, niet zozeer om ermee te gaan zwemmen, maar in regenweer hoef je geen schrik te hebben voor het toestel.

Nick1965DC 08-04-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

goed toestel voor zeer schappelijke prijs. Klein en compact dus soms wat minder makkelijk te bedienen maar de prijs maakt heel veel goed.

Bianca7777 03-04-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Ik heb de camcorder nu een paar dagen in gebruik en vindt de camcorder makkelijk te gebruiken doordat hij mooi licht is.
Het beeld is ook erg helder en de batterijduur is lang.
Ook zijn de beelden makkelijk op de computer te zetten en staan ze mooi op volgorde met de datum erbij.

Brecht1234 27-03-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Heel leuke aankoop, verrassend goede beeldkwaliteit! We hebben deze camcorder nu al enkele weken en hebben er reeds veel plezier aan beleefd.

gpoiesz 22-03-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Het is onze tweede videocamera van JVC. De eerste is na een valpartij helaas niet meer bruikbaar. Het gebruiksgemak van de JVC is geweldig. Aanzetten en filmen. Het wijst vanzelf. hij ligt fijn in de hand en het scherm is eenvoudig te bedienen. De camera is niet duur maar je krijgt wel veel. Scherpe beelden en heel veel mogelijkheden om een leuke film te maken. Geluid vind ik lastig te beoordelen.
We hebben nu ook speciaal voor de Quad proof gekozen. Dus water, schok, stof en kou bestendig. Dat is een geweldige aanvulling omdat je minder met de weersomstandigheden rekening hoeft te houden. Voor ons is ook belangrijk dat er gewerkt kan worden met I movie en dat wordt speciaal aanbevolen.

Al met al heeft JVC voor ons de beste camera's en deze belooft een nog betere ervaring dan we al gewend waren.

roeier1886 18-03-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

eenvoudige bediening, kan er direct mee aan de slag, handig menu gestuurd via het aanraakscherm. Value for money. Gebruik het vooral voor opnemen bij sportinstructie - buiten

houssam 18-03-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Goede camera voor zowel buiten als binnen, goed beeld.
Was voor mijn zoon op zoek naar een camera, hij wilde zelf een outdoor camera, maar toen ik deze zag was ik verkocht.
Bied zoveel mogelijkheden...En vooral omdat deze camera tegen een stootje kan, en water en stofbestendig is.hij kan er zelfs mee zwemmen. Voor de jongens een must!!

Steve74 05-03-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

deze camera gekozen voor prijs/kwaliteitverhouding
minpuntje is het openen van het klepje waarachter de diverse aansluitingen zitten. Moeilijk te openen doordat het beeldscherm en het klepje elkaar wat in de weg zitten

frankenlydia 01-02-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Wij hebben gekozen voor de quad proof omdat wij heel vaak centerparcs zwembaden bezoeken met onze kinderen en wilde graag een waterdichte camcorder die ook kan zoomen voor op vakantie.
De quad proof voldoet hier uitstekend aan. De onderwTer beelden zijn zeer goed en het zoomen gaat heel stabiel. Alleen het omschakelen van video naar foto moet via het schermpje. Dat gaat onderwater niet heel mooi.
Verder een top toestel.

R. Brandon 01-02-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Naar een kort gebruik van de camcorder kan ik zeggen dat hij naar tevredenheid werkt. Er is een goede
prijs / kwaliteit verhouding. Kan hem aanbevelen vooral door zijn gebruiksgemak.

rob bergevoet 30-01-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

het is een erg mooie en compacte camera. ik heb hem vooral gekocht omdat hij water dicht is en schokbestendig.de filmpjes die ik er al mee gemaakt heb zijn prima, ze zijn niet in perfect hd maar wel mooi. het gebruiksgemak is groot door het duidelijke menu en de beperkte functies. de geluidskwaliteit is wat minder maar dit werd ook al aangegeven van te voren, dit komt omdat die water dicht is.

SabineSara 28-01-2015
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Het is een hele fijne camera. Ligt heel goed in de hand en is heel gemakkelijk te gebruiken. Alles wijst heel erg voor zich. Zonder de gebruiksaanwijzing te lezen kun je toch heel gemakkelijk de camera gebruiken. Doordat hij waterdicht is wordt er in de gebruiksaanwijzing vermeld dat het kan zijn dat als je op de camera een filmpje terug speelt deze niet goed te horen is (is veel beter bij afspelen op de televisie), maar dit is naar onze mening niet het geval. Het geluid is gewoon prima. Net als het beeldkwaliteit. Bij weinig licht is hij toch nog steeds erg duidelijk. Wat ook super fijn is aan de camera is dat hij water, vuil, schok en kou veilig is. Dit maakt de camera een ideale gezinscamera. Je hoeft niet bang te zijn voor een spat water als je bijvoorbeeld bij het zwembad wil filmen. Ideaal dus. Prijs/kwaliteit verhouding is super. Voor een niet al te hoge prijs heb je aan deze camera een prima camera waar je veel plezier van kunt hebben. Wij zijn er nu al erg tevreden over.

geert van den beuken 09-11-2014
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Robuuste camera die tegen een stootje kan.
Ook het onderwater filmen is een zeer grote plus voor ons.
Omdat we altijd veel snorkelen op onze vakanties in tropische oorden.
Ook dat deze camera tegen stof en zand kan, is een pluspunt voor op het strand.

ThieuV 20-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Fantastisch toestel! Vooral handig dat hij waterdicht is. Gebruiken dit om de honden te filmen tijdens trainingen.

Touchscreen soms wat trager.

J van Aken 12-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Voordat ik een keuze ging maken voor het kopen van een camera. Twijfelde ik tussen een camcorder of een sportcam. Had mij zelf een aantal eisen gesteld.

De eisen die ik had gesteld waren:
- Full HD; (het liefst 1080/60fps)
- Waterproof; (I.v.m. weer,zwemmen, enz meer dan 5m diepte niet noodzakkelijk)
- Goede audio opnamen voor muziek;
- Klein formaat zodat hij past in een handtas/jaszak.
- LCD scherm om beelden te zien;

Door deze eisen te vergelijken met verschillende camera's kwam ik al snel uit bij de JVC GZ-R10.

Dus besloten deze camera te kopen. Naar een aantal weken van alles getest te hebben ben ik zeer te vrede over deze camera.

Het beeld is op de hoogste instelling zeer scherp en mooi HD te noemen. Ook de 40x optische zoom is perfect waardoor je met een statief zeer mooi zoom opnames kan maken. Met de hand is deze zoom iets lastiger te gebruiken of je moet een stabiele hand hebben. Camera heeft soms moeite om goed scherp te stellen als je bent ingezoomd.

De camera meerdere keren onderwater getest ook hier voldoet hij goed aan mijn eisen. Zeer scherp HD beeld van planten en vissen onderwater.

Heb hier een video van gemaakt die via deze link te bekijken is: http://youtu.be/T4SVSIebTUk

Het geluid is voor een camera die onderwater kan goed te noemen echter neemt hij harde geluiden wat flets op maar dit is part of the deal als je een onderwatercamera koopt.

Het bedieningsscherm is handig en makkelijk te gebruiken. De draai mogelijkheden zijn voldoende. Menu is ook makkelijk te gebruiken en te bekijken. Touchscreen moet harder aangeraakt worden dan een telefoon. Dit is in het begin even wennen.

Vormgeving is mijn ogen goed. Goed formaat waardoor het redelijk als sportcam kan gebruiken. Ook past hij in mijn jaszak waardoor ie goed is mee te nemen.

Het enigste wat ik wel mis is een dop of iets dergelijks voor de lens.

De timelaps functie is een mooie toevoeging. Kan je zeer leuke opnames mee maken.

trimbelli 31-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

Easy, compact, high quality recordings made easy. I had read a review on the Internet which gave high ranking. I fully share and agree with it.

Shibito 25-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-R10SEU zilver

De GZ-R10 is een degelijke camera. Het beeld is prachtig in HD met mooie kleuren. De camera is robuust en van een goede kwaliteit. Het geluid is niet baanbrekend maar verder prima. Voor mensen met grote handen is kan het lastig zijn om de camera vast te houden. Vooral de ietwat bolvormige zijkant waar de handgreep zit is wat irritant. Verder is de touchscreen ok, maar waarom functies ingedrukt houden in plaats van 1 x aan tikken voordat die reageert is mij een raadsel, het is toch geen hold-this-button screen? Laatste minpunt is het klepje, deze voelt erg fragiel. Daarnaast moet je het LCD scherm openklappen om het klepje te openen, niet echt prettig. Verder qua HD beeld een echte aanrader.