JVC HD Everio GZ-R15REU rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC HD Everio GZ-R15REU rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Harry 15-03-2016

Handige camera

Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Mooie compacte camera, doet prima wat hij doen moet. Mooi scherp beeld en goed geluid. Onderwater nog niet uitgeprobeerd. Heb vast ook nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Gekocht vanwege afzwemmen zoon, uitgepakt en direct filmen. Alles wijst zich vanzelf. De kleur rood is ook een mooie, opvallende kleur.

MV 20-07-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Mooie camera met scherp beeld. Afdekkapje voor de lens is er niet voor dit model, wat gevoelsmatig prettiger is. Goede aankoop

spel 18-06-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

goede beeld kwalitet ook in kamer waar weinig licht.
einig wat ontbreek is afstang bedining.verder is goede camera

nagterberg 16-06-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Heel erg blij met de camcorder. Mooi beeld, helder geluid en super beeld onder water. Prijs kwaliteit is goed in balans.

mfpl 20-05-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Prima camera met goede beeldkwaliteit. Audio is erg richtingsgevoelig, maar zeer weiig last van windgeruis.
Zeer comfortabele lange accuduur.

DeFreule 09-05-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Fijn apparaat, ligt goed in de hand. We hebben er mee gezwommen in het zwembad, in een riviertje, van de piste af skiën, etc. Gaat allemaal prima.
Ook in het donker (met 60x zoom!) nog prima beeld (mits er wel iets is om op scherp te stellen).

Geluid is wel iets minder dan onze vorige JVC, maar dat komt misschien door de waterdichte behuizing?

YvD 67 26-04-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Geluid is matig. Erg gebruikers vriendelijk en verder is het een hele mooie camcorder. En voor zijn geld zeker een goede koop. In deze korte tijd heb ik er al veel plezier aan beleefd.

j.jansen1950 26-04-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Leuke camera en zeer gebruiksvriendelijk tevens een mooi product degelijk, heb nog niet alles kunnen uitproberen maar tot heden ben ik zeer tevreden over de camera

Toon Schuurman 14-04-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Enige nadeel is het ontbreken van de lensopening. Rest is super. Ook de software om de opgenomen films en of foto te kunnen bewerken.

EM Tromp-muije 10-04-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Na lang twijfelen over welke camera aan te schaffen, toch gekozen voor de JVC Everio GZ-R15.
Dit is mijn eerste camcorder, maar supermakkelijk in gebruik. Alles wijst eigenlijk voor zich.
De geluidskwaliteit en beeldkwaliteit zijn prima voor onze doeleinden, familievakanties en mijlpalen.
Een leuke extra vind ik de opname-opties zoals time-lapse en de zwart-wit opnamen.
Daarnaast is het toestel erg compact en neemt makkelijk mee.

Armani 17-03-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Ik heb hem meegenomen naar het zwembad, en erg leuk dat je zo je filmpjes kan maken.
Lekker stevig apparaat en mooi beeldkwaliteit. Zeker als je naar prijs kwaliteitsverhouding kijk.
Ben er zeer tevreden mee.
Heb u al zin om hem van de zomer mee te nemen op vakantie.

raymondstas 13-03-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

fijne camera klein en compact en kan tegen een stootje
deze camera ligt goed in de hand kun je mee onder water
op het strand ben zeer tevreden en raad iedereen die nog twijfelt zeker deze camera aan

Digi1960 10-03-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Een hele mooie solide camera waarvan ik hoop dat hij zich gaat bewijzen deze week op vakantie in Ierland.
> Ik zocht een kleine handige gebruikersvriendelijke camera en die heb ik gevonden in deze mooie rode everio.
> Eerste paar weken uitvoerig getest en ik ben erg tevreden alleen onderwater zal ik nog even moeten testen.
> Mooi overzichtelijke display met weinig fratsen what you see is what you get!
> Hele mooie zoom functie waarbij de kwaliteit in optische zoom heel goed blijft.
> Kortom een mooie camera

Didge1960 08-03-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Mooi overzichtelijke display met weinig fratsen what you see is what you get!
Hele mooie zoom functie waarbij de kwaliteit in optische zoom heel goed blijft.
Kortom een mooie camera

Dyna57 06-03-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Ik heb deze camcorder pas een paar dagen dus heb nog niet echt veel kunnen uitproberen. De eerste indruk is in ieder geval prima. De camcorder ziet er degelijk uit en voelt ook zo aan. Het bedienings- gemak is groot en nadat je het LCD scherm hebt geopend schakelt de camcorder zich in en is gebruiksklaar. Het menu welke doorlopen kan worden m.b.v. het interactieve LCD scherm is eenvoudig je wordt in feite aan de hand door het menu meegenomen. Wat ik altijd jammer vind is dat er geen uitgebreide Nederlandstalige gebruiksaanwijzing bij zit. Deze is natuurlijk wel online te verkrijgen maar ik heb graag een stukje papier in mijn hand om het e.e.a na te lezen. De eerste proefopnames zien er uitstekend uit v.w.b. scherpte van het beeld, kleurstelling en geluid. Binnenkort gaan wij op vakantie naar Afrika en kan ik na afloop een compleet beeld geven van mijn ervaringen met deze prachtige camcorder.

anuyok 04-03-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

ik heb deze camcorder nu een paar weken in huis hij is gemakkelijk in gebruik waar door je heel snel kunt op nemen in elke omstandigheid

T. Rongen 02-03-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Een erg goede videocamera met veel mogelijkheden.
Lichtgewicht, stofwerend, kan tot 5 meter diep onder water en kan tegen een stootje

meindert bronsema 19-02-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

HALLO, IK HEB DE CAMERA GEKOCHT VOOR EEN VAKANTIE EN HIJ BEVALT ME PRIMA .HET IS EEN MOOIE CAMERA MET VEEL MOGELIJKHEDEN EN HEEHT EEN PRIMA BEELD.

MVG MEINDERT

Didge1960 17-02-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Mooi overzichtelijke display met weinig fratsen what you see is what you get!
Hele mooie zoom functie waarbij de kwaliteit in optische zoom heel goed blijft.
Kortom een mooie camera

Jvgurchom 13-02-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Zeer prettige camera, ligt redelijk goed in de hand.
Je hebt niet het idee dat je alleen maar een licht stuk plastic in de hand hebt. Camera geeft goede beeldkwaliteit ook bij minder licht. Het geluid is ronduit zeer goed. Wat prijs kaliteit verhouding betreft
scoort deze camera zeer goed!.

meindert bronsema 11-02-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

een mooie camera met een goed beeld.

hij ligt goed in de hand en is gemakkelijk te bedienen.

de accu gaat ook mooi lang mee en ik heb er een 32 gig

kaartje in zodat ik heel lang kan filmen.

G.J. Oosterhuis 09-02-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Voor mijn reis door Australië, Nieuw Zeeland en Fiji wilde ik een camcorde aangeschaffen. Mijn eisen waren: een duidelijk beeld, ook bij snelle bewegingen, gemakkelijk te bedienen en niet te zwaar. De verkoper raadde me aan om de JVC HD Everio aan.
In het begin is het even wennen hoe moet filmen zonder dat de camera teveel beweegt. De beelden zijn geweldig. Met de zoom kun je alles onvoorstelbaar dichtbij halen.
Ook bleek het dat ik de camera onderwater kon gebruiken. Op Fiji heb ik bij het duiken prachtige opnames kunnenmaken. Je stelt de camera in op onderwater en je maakt fantastische opnames.
De pijskwaliteitverhouding is goed en al met al heb je waar voor je geld.
De JVC Camera GZ-R15 kan ik iedereen aanraden.

Etienne Go 29-01-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Ik gebruik de camcorder om mijn Zumba® Lessen op te kunnen nemen. Helemaal geweldig ook voor in een zwembad waar ik ook Aqua Zumba® Lessen geef. Ontzettend leuk om te zien hoe de deelnemers zich onder water bewegen.
Het toestel is uiterts gemakkelijk in gebruik!

SCHELKENS 26-01-2015
Geschreven voor: JVC HD Everio GZ-R15REU rood

Ik heb niet de video's afgespeeld op mijn PC - de handleiding is zeer duidelijk en het gebruik van de camera is zeer intuïtief

ej613 16-01-2015

Leuke handige camera.
Voordelen zijn redelijke beelden, degelijkheid en zoom.
Water en stofdichtheid zijn een pre.

De beelden kunnen niet helemaal concurreren met de 'duurdere' varianten camcorders.
Maar zeker gezien de prijsstelling een hele leuke camera!