JVC GZ-EX315WEU wit

Bekijk alle Videocamera's

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 203 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

TEXEL 07-04-2016

Niet bieden wat beloofd wordt

6,5
JVC heeft deze camera de mogelijkheid gegeven om met een snelheid van 50 beelden per seconden beelden uit te sturen op de TV uitgang, maar niet op te nemen. Vervolgens noemen ze dit een 1080p50 camera. Is toch niet het gene wat je verwacht als het je wel wordt belooft

Sylviatr 16-09-2014
  • Product maand in bezit

Ik heb nog niet eerder een camcorder gehad maar ben er erg blij mee, zeker geen miskoop.
Makkelijk mee te nemen, makkelijk batterij verwisselen, makkelijk geheugenkaart verwisselen, makkelijke bediening en het uiterlijk is ook zeker niet verkeerd :-)
Het enige wat ik jammer vind is dat er alleen een beknopte handleiding bij zit en dat je de uitgebreide versie moet downloaden.

Sylviatr 16-09-2014
  • Product maand in bezit

Ik heb nog niet eerder een camcorder gehad maar ben er erg blij mee.
Makkelijk mee te nemen, makkelijk batterij wisselen, makkelijk kaartje wisselen en het uiterlijk mag er ook wezen.
Het enige jammere vind ik dat je een uitgebreide handleiding moet downloaden en dat dat er niet gewoon bij zit.

Chong1965 30-06-2014

Mooi handig ding. Makkelijk te bedienen. Ik heb hem net, dus moet nog veel gaan ontdekken. Omdat het met touch screen werkt, is het alles makkelijk te vinden.

Fam van de Burgt 27-06-2014

We hebben de camera kort in bezit. Hij is mooi van vormgeving en handig in gebruik. De beeldkwaliteit en mogelijkheden zijn prima. V.w.b. accuduur moeten we nog wat langer testen. Bevalt tot nu toe prima!

Niek_2010 29-06-2014

Waar is deze camera nog te koop?

Groet,
Niek

MarkusS 22-06-2014

Paar weken in bezit. Direct te gebruiken zonder handleiding, zeer handig! Erg mooi qua vormgeving. Veel mogelijkheden, die ik nog niet allemaal heb uitgeprobeerd..

carelbullens 15-06-2014

De camcorder is klein en ligt gemakkelijk in de hand. Hij is licht en dat voelt in eerste instantie wat "goedkoop" aan, maar na verloop van tijd is dat erg handig. De kwaliteit van de films is uitstekend en het geluid is goed. Minpuntje vind ik persoonlijk de bediening van de playfunctie op de camera. Dat zal nog eçht even wennen worden.

Jan 1978 07-06-2014

prima camera makkelijke bediening goede beeld en geluidskwaliteit lekker licht en compact apparaatje met gebruiksvriendelijk Touch screen. Een hele verbetering met onze vorige camera (hi8) Ook het overzetten van het opgenomen beeld naar de PC is heel handig en je kan er als je wilt met de bijgeleverde software ook gelijk een schijfje van branden

dus kortom een super camera voor een super prijs.

Marcia1991 05-06-2014
  • Product maand in bezit

Mooie kleine camera. Als je hem open doet is hij meteen opgestart dus niet meer lang wachten. lekker scherp filmen want ik zag bij mijn paard de aderen lopen bij het inzoomen. handig dat je zowel een kaart erin kan doen als aansluiten op de pc. ik moet er wel bij zeggen dat de reden dat er zoveel reviews zijn is dat er een 3e jaar garantie bijkomt als je een review schrijft. Het is dus gewoon een goede camera.

Dijkstra1981 01-06-2014

Handig compact en veel mogelijkheden. Nog te kort in bezit om alle snufjes de baas te zijn. Maar belooft genoeg.

Hilde1985 30-05-2014

Ik heb al veel ervaring met een voorgaand type van deze camera, daarom is mijn keus hierop gevallen. Deze camera heeft veel mogelijkheden voor een goede prijs, bovendien heel gebruiksvriendelijk.

jan.1978 28-05-2014

super camera voor een super prijs over de degelijkheid kan ik nog niks zeggen maar op het eerste gezicht een prima toestel

Alexandrine 28-05-2014

Intuïtieve camcorder, eenvoudige bediening met een zeer mooie weergave. De IA modus maakt het makkelijk voor een amateur als ik om mooie video's te maken.

Alexandrine 26-05-2014

Wim Herbergs 11-05-2014

Verbazend hoe snel alle functies gevonden kunnen worden. Geluidskwaliteit nog niet echt kunnen testen. Mooi apparaat, duidelijke menu's, perfecte beeldkwaliteit. Mooie foto's. Alleen jammer dat het opladen van de batterij in de recorder moet gebeuren. Maar voor weinig geld heb je een universele oplader met een reserve batterij. Dit verhoogt het gebruikersgemak.
De eerste indruk is zeer goed.

Jacobs1982 21-04-2014

Zeer tevreden met deze aankoop. Voldoet aan alle vooraf verwachtingen. Zowel mooie foto's en opnames. Wifi-functie werkt prima.

kj kuiper 19-04-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Dit is mijn eerste hd camcorder
Heb hem nu 2 dagen en nog geen minpunten ontdekt.
Beeldkwaliteit is perfect.
Veel mogelijkheden moet ales nog leren.

JudithROVK 09-04-2014

Slechts enkele dagen in mijn bezit en dus nog van alles aan het ontdekken maar ik vind hem er erg mooi uitzien. Ik vraag me alleen af hoe het filmen gaat met veel zonlicht (dan zie je niet veel op het schermpje).
Verder gaan wij geheid het lensje vergeten dicht te doen, dat is onhandig dat dat handmatig moet.

hennypb01 02-06-2014

Hallo, kom dit bijna nergens tegen, filmen bij zonlicht. Had bij Aldi leuk cameratje gekocht, maar buiten filmen in het veld,, Kievieten, dan ging gewoon niet. Zag alleen mijn gezicht in het scherm, thuis gekomen geen vogel te zien, jammer was leuk ding. Hoe zijn je ervaringen nu ? Gr Theo

Den Kieboom 03-04-2014

Super mooie, lichte camera met vele mogelijkheden en hoop, dit allemaal te gebruiken op onze verre reizen komende jaren.

remcomar 03-04-2014

De camera lijkt klein , maar werkt erg goed. het is even wennen vooral als je altijd een grotere camera hebt gebruikt. Een groot pluspunt is de wifi aansluiting, dat werkt werkelijk uitstekend. De filmpjes zien er goed ui zeker als ik ze bewerkt in een filmprogramma na renderen is het blokkerig beeld geheel verdwenen. Rechtstreeks op HD TV geeft prima beeld. Heb hem nu ruim 2 weken ben er erg tevreden over.