JVC GZ-E10SEU zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-E10SEU zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

wieneke27 05-10-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E10SEU zilver

Ben blij met zo'n klein en makkelijk in de hand liggende camara.Makkelijk in gebruik en dan zo'n goede kwaliteit beeld en geluid.

JarnoV 17-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E10SEU zilver

Lekker klein apparaat! Past prima in een "grote" binnenzak van een jas. Voor deze prijs een prima camera. Enige minpuntje is dat bij het afspelen van een filmpje, meteen het volgende filpmje begint te spelen. Door het bestellen bij HEMA kregen we er een 2e accu er bij die handig is omdat je naders maar 40 minuten kan filmen. Het geluid en beeld is goed.

MartievdB1979 02-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E10SEU zilver

Wij hebben deze camera gekocht vanwege de geboorte van onze tweede dochter en zochten een camera die gemakkelijk mee te nemen was om onze twee kids te filmen. Met de afmetingen van deze camera is dat natuurlijk geen enkel probleem, hij past zo in de handtas. Vanwege deze reden overigens eerst gekeken naar een pocketcamera, maar dat viel in deze prijsklasse toch tegen qua kwaliteit.

Wat opvalt is dat de beeldkwaliteit erg goed is. Stukken beter dan de geteste pocketcamera's en zeker beter dan mijn oude camera (JVC GR-D23). Ook bij schemerig licht weet het toestel nog goed te focussen. En dat allemaal automatisch!

Wat het bedieningsgemak betreft zit dat helemaal snor; alles gaat automatisch en levert daarbij het goede resultaat op. Je hoeft zelf dus niks in te stellen. Heel veel opties zitten er ook niet op, maar zoals gezegd is dat ook niet echt nodig en in deze prijsklasse ook niet echt gebruikelijk.

De enige opmerkingen die ik kan maken zijn:
- de bijgeleverde accu heeft een beperkte capaciteit (een zwaardere accu is leverbaar, maar dan moet je wel flink wat euro's meenemen);
- de microfoon is wat windgevoelig, maar hiervoor is wel een windfilter ingebouwd. Zet deze wel uit als je gewoon binnen filmt, want anders klink het wel erg vreemd!

Verder ben ik een tevreden filmer met deze JVC-camera. En gelukkig was de aanslag op het vakantiegeld beperkt!

goorweg 01-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E10SEU zilver

Een mooie lichte kleine HD camera, voor een aantrekkelijke prijs. Gemakkelijk te bedienen. Gebruiksaanwijiging bijna niet nodig. Door de aanbieding van deze camcorder bij Expert een extra battery gekregen. Dus 2x 40 minuten opnemen.

wessels80 20-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E10SEU zilver

Het is een gebruiksvriendelijk apparaat,de bediening is soms een beetje lastig,beeld is kraakhelder en goeie prijskwaliteitsverhouding jammer dat de accu niet lang mee gaat.

JP_15739 07-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-E10SEU zilver

Zeer goede beeldkwaliteit, dit is echt high defenition.
Goede grip, en gemakkelijk te hanteren.
Gemakkelijk te gebruiken en helemaal niet ingewikkeld.
Goed geluid.
In mijn geval is het een goede prijs-kwaliteitverhouding.