Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden - Reviews

Type/soort
Scheerapparaten accesoires
Omschrijving
Philips HQ9/50 - Scheerkoppen - 3 stuks - van Philips in de categorie Scheerkop.
Maat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden op Kieskeurig.nl.

BoboJan 10-04-2018

scheermesjes perikelen.

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

O.K. de scheermesjes doen hun best al vind ik de rotatie snelheid iets te laag van mijn scheerapperaat,waardoor bij snel scheren de haren er worden uitgetrokken. maar het ergste is de hoge bruto prijs waarvoor ze worden verkocht. die prijs varieert nogal, en wat ik het vaakste hoor is dat je beter een nieuw scheerapparaat kunt kopen dan mesjes. jammer en slecht voor het milieu.

Kees 29-12-2017
  • Product gekregen

Lekker glad

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

Nog steeds uitermate tevreden met dit product. Scheerkop inmiddels vervangen en reiniging- onderhoudsspray is toegevoegde waarde.

Kees 10-09-2017

Scheerkwaliteit

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

Goede scheerkwaliteit en waarschuwing wanneer scheermesjes vervangen moeten worden. Vervanging was eenvoudig

Johans 01-10-2015

goed

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

Ik had een complete scheerkop verwacht, zoals afgebeeld; maar kreeg 3 losse mesjes. Installeren is, met slechte ogen, lastig, omdat je de nokjes niet ziet, waar de vleugeltjes van de buitenmesjes moeten stuiten. Scheerprestaties OK.

RicoH 12-08-2015

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

Na 1,5 jaar heb ik mijn scheerkoppen vervangen voor deze nieuwe scheerkoppen. Toen ik mijn scheerapparaat gebruikte met de nieuwe koppen, had ik het gevoel alsof ik weer een nieuwe scheerapparaat had. De mesjes zijn scherp en nemen alle haartjes soepel mee en het scheelt echt enorm vergeleken met de mesjes waarmee ik begon. Ik zou iedereen aanraden om na 1,5 á 2 jaar je mesjes te vervangen!

Ferdijocar 07-08-2015

Een verrassende test !

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

Ik heb de Philipsscheerkoppen HQ9-50 een volle week van Philips mogen testen. Dit omdat ik in het bezit ben van een 2 jaar oude Philips scheerapparaat PT 920-18.De test was als geheel verrassend.
Het wisselen van de koppen ging probleemloos.
De koppen scheren de baardharen dieper weg dan ik gewend ben.
Mijn huid werd totaal niet geïrriteerd, ongeacht het aantal scheermomenten op een dag.
Een keer scheren per dag is ruim voldoende.
Het geheel is gebruiksvriendelijk en als slot conclusie durf ik deze nieuwe koppen bij eenieder van harte aan te bevelen !

Manderswieanders 23-07-2013

wat lastig te monteren, maar ze doen het daarna wel goed

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

Ik had wat moeite om ze goed vastgezet te krijgen, ze zijn wat lastig te monteren.
Maar ze doen het verder wel goed.

Miclo 22-07-2013

Product is goed, maar wel duur

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

goed product, al vind ik het wel aan de dure kant, maar goed het gaat dan ook wel minimaal 2 jaar mee, netjes op tijd afgeleverd zoals afgesproken, ik ben dik tevreden.

Blackfuse 20-10-2012

Uitstekend product, maar wel aan de dure kant.

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

De mesjes zijn van uitstekende kwaliteit en makkelijk te verwisselen.
De prijs zou met een procent of twintig omlaag moeten.

fons 20-05-2012

apparaat valt tegen

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

Ik zou dit scheerapparaat niet meer opnieuw kopen. Het nat scheren geeft nauwelijks beter resultaat.
Het schoonspoelen is wel gemakkelik, maar je moet een nat apparaat opbegen. oe doe ik dit als ik met de caravan ondeeweg ben?

jdmrijnen 02-01-2012

Altijd glad scheren

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

Dit ontwerp van scheerkop is een reeds zeer lang bestaand en uitstekend concept. Ik gebruik het elke dag met plezier.Het is een technisch wonder dat een metaal op metaal ronddraaiende beweging zo lang goed werkt en dat zonder enige smering!!

braaier 12-10-2011

goed maar levensduur is een groot probleem

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

ik gebruik mijn scheerkoppen sinds 2008 en dat bevalt goed,alleen de levensduur is een groot probleem.
elke dag maak ik hem schoon maar langer dan een half jaar gaan ze niet mee. dan slaan ze vast en is ook al een keer een aandrijf asje gebroken en gezien de prijs van deze koppen scheer ik nu weer met schuim en een mesje.

Henri 14-09-2011

geen enkele verschil, zonde van mijn geld.

Geschreven voor: Philips PowerTouch TripleTrack-scheerhoofden

Aangeraden wordt om na 2 jaar nieuwe scheerhoofden te bestellen want dan scheer je weer superglad. Mooie praatjes over zoveel naar de mount everest en terug.
Ik merk geen verschil, ja dat 45 euro afgeschreven is.