Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

Shosho12 04-01-2021

Duurzaam! Geen nieuw scheerapparaat nodig

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 GentlePrecision-mesjes scheerunit zwart, blauw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De pluspunten van dit artikel vind ik: goede kwaliteit, duurzaam
Geen nieuw apparaat nodig. Scheert weer als in het begin.

Dhr. Van den Berg 03-01-2021

Superglad en geen problemen met mn huid

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Enige tijd de Philips Scheerunit SH70/70 op mijn sensotouch scheerapparaat in gebruik. De eerste keer was even wennen en ik was even bang dat ik last van mijn huid zou krijgen, niets was minder waar. Ik scheer weer glad en de mesjes zijn scherp maar laten mijn huid met rust en heb geen problemen. Eigenlijk zoals ik al gewend ben van alle scheerproducten die ik van Philips heb gebruikt. Het scheren gaat iets vlotter dan met de oude scheerkop en ik ben toch glad en kan er weer een lange dag tegen. Ik wist niet dat het zoveel beter zou zijn. Zeer aan te bevelen.

Jansen 01-01-2021

Makkelijk te vervangen

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De scheerkop is makkelijk te vervangen. Direct betere scheerresultaten met de nieuwe scheerkop.

Jantjuh 29-12-2020

Kwaliteit zoals je die van Philips verwacht

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De scheerunit werkt zoals je dat verwacht: glad resultaat en eenvoudig te verwisselen. Ik ben erg tevreden over deze unit en ga deze zeker blijven gebruiken. Ik kan dit product dan ook zeker aanbevelen!

Dienie89 29-12-2020

Super glad resultaat, ook voor gevoelige huid

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ondanks mijn gevoelige huid heb ik met deze scheerunit geen last van irritaties. Daar ben ik super blij mee. Het scherresultaat is ook nog eens glad, dus de mesjes werken naar mijn idee top. Ik ben tevreden!

Baby Speen 29-12-2020

Perfecte gladheid

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb Philips SH70/70 uni gebruikt. Mijn ervaring was erg positief.
Gladde scheerbeurt
Geen irritaties
Unit was makkelijk te plaatsen.

Anoniem 17-11-2020

Scheerunit SH70/70

Tot nu toe (3 weken) scheert de unit goed. Helaas kun je de mesjes niet scheiden van de unit om ze beter schoon te kunnen maken. Ook de vloeistof van mijn derde SmartClean in 4 jaar haalt tijdens het reinigen de unit niet. De scheerunit blijft droog en maakt de koppen dus niet schoon. Afwachten of hij goed blijft scheren.

Inferieure scheerunit 26-10-2020

Productinfo incompleet

Let op: deze scheerkop is niet gelijk aan uw huidige 7*** serie scheerkop. Deze kop met één mesjesrand in plaats van 2 biedt Philips niet aan in de 7-serie wanneer u een nieuw apparaat koopt.

Deze mesjes zijn geadviseerd door de klantenservice na beklag: https://www.philips.nl/c-p/SH70_50/shaver-series-7000-scheerhoofden. De betreffende reviews geven echter weinig vertrouwen.

barden 09-06-2020

zalig en comfortabel

zeer tevreden over het nieuwe apparaat, werkt vlot, ligt goed in de hand, geen roodheid na het scheren, instelbaar ngl het baardtype, de batterij gaat lang mee, is ook vlug opgeladen, fijn apparaat

Yous4850 07-06-2020

D'une douceur et efficacité incomparables.

Cette tête de rasoir surprend immédiatement. Elle est si douce au rasage qu'on se demande comment elle rase d'aussi près.
Je n'imaginais pas qu'une "simple tête de rasoir" allait si bien fonctionner. Pout c'était évident que je devais acheter un nouveau rasoir pour avoir un résultat impeccable.
Eh bien, je m'étais trompé. Un simple changement de tête SH 70/70 et c'est tout un nouveau rasoir incomparable que j'ai en mains.
Jusqu'a présent cette tête SH 70/70 ne chauffe absolument pas.
Le rasage n'est plus la corvée matinale mais comme un moment câlin complice de la perfection au masculin.

raffaelle 30-04-2020

geen nieuw scheerapparaat nodig

Ik dacht om een nieuw scheerapparaat te kopen aangezien de mijne kleine wondjes maakte en het niet meer scherp was, waardoor het mijn haar gedeeltelijk uittrok, wat pijnlijk was. Nu ik gewoon de scheerunit heb vervangen hoeft ik geen nieuwe te kopen, wat voor besparingen zorgt, toch is het niet goedkoop, maar de prijs wel waard.

jacquob 21-04-2020

Rasoir précis et donc parfait

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Bonne prise en main, recharge rapide et tient longtemps. Rase de près et rapidement

Toscas 14-04-2020

Excellent produit

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Rasage performant, durée du rasage d’une minute sur poils drus, sensation de douceur, pas d’irritation et petit plus, coupe les poils sous le nez...

El-- 02-04-2020

Voelt glad & minder huidirritatie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden over dit product en kan het alleen maar aanraden, mijn huid voelt veel gladder en is niet meer zo geïrriteerd na het scheren.

Kozzen 02-04-2020

De moeite waard om te vervangen !

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te vervangen scheerhoofd. Opnieuw een gladde scheerervaring met minder huidirritatie tot gevolg.

Rafalleke 01-04-2020

Werkt als nieuw

Ik overwoog om mij een nieuw scheerapparaat te kopen, aangezien de mijne al wat minder goed zijn werk deed. Ik begin kleine wondjes te krijgen. Nu heb ik nieuwe mesjes en werk alles als nieuw. Het is wel spijtig dat het zo duur is, want met een beetje meer budget kan je ook gewoon een nieuw toestel kopen. Het is echter niet nodig, want de mesjes doen het heel goed. een nieuw heb ik niet meer nodig.

Joe_ 11-03-2020

SH70/70 geeft een glad resultaat zonder irritatie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De SH70/70 heb ik sinds kort in gebruik nadat ik een jaar lang de scheerkop van de S7510 heb gebruikt.

In vergelijking geeft de SH70/70 een gladder resultaat, minder irritatie en blijft mijn gezicht langer glad. Het komt natuurlijk niet overeen met nat scheren, maar het komt wel aardig in de buurt!

De scheerkop is echter nog niet ontworpen om makkelijk bij alle moeilijke plekken te komen. Desalniettemin ben ik dik tevreden met dit product!

NiekjeS 16-02-2020

Philips SH70/70

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima scheerhoofd met opmerkelijk glad resultaat wat vergelijkbaar is met nat scheren.
Neemt alle haartjes moeiteloos mee en geeft in mijn geval geen geïrriteerde huid. Top product

rrere 14-02-2020

perfecte scheerresultaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goed schoon te make, gemakkelijk te wisselen, goed en glad resultaat.

Henq 10-02-2020

Prima scheerkop

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De sh70/70 is makkelijk te verwisselen met de oude scheerkop. De sh70/70 gaat gemakkelijk over de huid heen zonder trekken aan de haren. Ik ervaar ook minder irritatie met de sh70/70