Marantz PM7001 KI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz PM7001 KI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

aaltjedja 17-09-2010
Geschreven voor: Marantz PM7001 KI

Ik heb nu vanaf eind 2007 de PM-7001 KI en de SA-7001 KI in mijn bezit en eerst aangesloten gehad op een paar mission 783 speakers en dat klonk goed maar in het laag ontbrak er iets. Heb nu een stel JBL L80 speakers er aan gekoppeld en dat is een goede combi. Nog niet helemaal mijn smaak qua speakers, maar over de Marantz componenten ben ik zeer! tevreden. Heeft iemand een tip welke interlink een juiste aanvulling zou kunnen worden? heb nu van den Hul Combination interlink in gebruik.....

HNL 19-10-2008
Geschreven voor: Marantz PM7001 KI

Toegegeven, de normale PM7001 klinkt ook goed, maar de KI versie weet mij toch meer te overtuigen. Aangezien ik ook nog regelmatig vinyl platen draai moet er ook een fatsoenlijke phono aansluiting inzitten. En die in de KI vind ik duidelijk beter klinken. Het is alleen phono MM, maar die werkt dan wel zeer goed. Het is een versterker die prima bij de SA7001 KI past. Ze vullen elkaar mooi aan. Ik heb wel ontdekt dat het wel belangrijk is een goede kabel tussen beide apparaten aan te sluiten. Dat verschil is echt goed te horen. De luidprekers die ik er aan heb zijn een paar Sonics Argenta. En die passen perfect bij deze versterker en natuurlijk ook mijn smaak! Ik luister nu met veel plezier al meer dan een jaar naar deze installatie.

fikke 01-09-2008
Geschreven voor: Marantz PM7001 KI

Na lang twijfelen toch voor de Marantz PM7001 Ki gegaan (in combinatie met de CD6002), en helemaal geen spijt. Het prachtig gescheiden stereogeluid en de realistische bastonen die nu uit m'n MISSION V62 speakers rollen zijn een lust voor het oor. Joe Cocker en Leonard Cohen staan nu live in m'n living ! M'n schoonbroer, die een tijd semi-proffesioneel met muziek is bezig geweest, is stik jaloers en zei me dat deze combinatie een beter geluid produceert als destijds in zijn opnamestudio.
Enkel het plaatsen van een Loudness schakeling had bij stille achtergrondmuziek (bijv radio overdag) de klank wat voller kunnen laten klinken. Maar voor het echt beluisteren van je muziek is het volop genieten !!!

Jack53 12-01-2008
Geschreven voor: Marantz PM7001 KI

Heb naast de marantz 7001ki 2 focal 816v boxen aangeschaft.
Deze versterker past perfect bij de focals en geeft een mooi geluid in hoog-midden en laag.
Ging voor de denon1500ae maar het werd de marantz die veel beter bij de focals past.

lobri 24-12-2007

Marantz PM 7001 Ki.
Heb deze versterker twee weken in bezit. Na 23 jaar heb ik mijn Luxman LV 105 ingeruild. De Marantz is een waardig opvolger. Fantastisch stereo beeld, zeker op de MA RS6 speakers. Een mooie laagweergave zonder boemboem effect. Heerlijk muziek luisteren met deze combinatie. Top.