NAD C325BEE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de NAD C325BEE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Frommel 02-07-2009
Geschreven voor: NAD C325BEE

Ik ben zeer teleurgesteld in deze veersterker. In combinatie met met mijn JBL speakers klinkt alles zéér koud & kil, bijna schel... Zowel lage als hoge tonen komen niet uit de verf, het middengebied knalt eruit.
Er zitten weliswaar bass en treble controls op de versterker maar die werken averechts. De bass control versterkt alleen de irritante 'bonkerige' bassen en de treble control maakt het middengebied nog scheller dan het al is...

Natuurlijk, 'goed geluid' is subjectief. Ik hou van rock en heavy metal, mijn JBL's kunnen dat aan, mijn vorige versterkers hebben dat bewezen. Alleen de combinatie JBL & NAD is niet voor mijn muziek, da's duidelijk.

Verder wel een aardige versterker. Netjes afgewerkt en ondanks dat de knoppen van plastic zijn voelt eea tóch degelijk aan.

kram-mark 06-05-2009
Geschreven voor: NAD C325BEE

Combinatie van deze versterker met een set KEF boxen is fenomenaal. Ik kwam van een denon set (was al wel 10 jr oud) echter nu hoor ik alle instrumenten pas goed.

Greaza 27-10-2008
Geschreven voor: NAD C325BEE

Vandaag een paar Higland 3201 speakers op deze versterker aangesloten. Na met een paar oude Jamo klassieker te hebben gedaan.

Deze combinatie bied mij nu de ruimte, energie die ik zocht.
Perfecte versterker in combinatie met de juiste speakers.

Deze NAD 325bee vraagt niet om de zware speakers. Eenmaal een goede combinatie gevonden dan niets dan lof voor deze versterker!

joopus 05-11-2007
Geschreven voor: NAD C325BEE

dit is een no nonse versterker die heel direct klinkt
heerlijk transparant en open, en vol vermogen.
ik heb hem vergeleken met een marantz 7001, en een rotel ra 04.
deze had het meest soul!!! in huis, en klonk op alle muziek lekker.
ik omschrijf het geluid als een soort[ droog] geluid wat er uit komt.
het ziet er ook nog eens kwalitatief uit.

Paul23 13-07-2007
Geschreven voor: NAD C325BEE

Nieuw!!!! Vele verbeteringen Bla-bla-bla.
Heb mij 320 nu twee jaar en dacht NOU als dat zo is wil ik de 325 thuis in de zelfde omstandigheden wel eens vergelijken, maar sorry hoor ``het is geen 320.
Het fijne pittige bijna buizen geluidje is er niet meer.
Hij klinkt zuiver,klinkt kil, en als je hem niet ziet, zit je naar een Jap te luisteren.
Het was een ingespeeld demo model van de dealer en heb hem gauw terug gebracht.
Nee Nee heren van de van het test leger, wat het jullie opbrengt weet ik niet om zo`een beoordeling te geven en wil het ook niet weten, maar ben nou gewoon eerlijk of is het een truck om de disco oren te bedienen.
Voor een mindere prijs kun je dan ook terecht bij Pioneer of Sony om dan maar niet naar J.V.C te hoeven gaan.