Bushnell Legend Ultra HD 10x 42mm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bushnell Legend Ultra HD 10x 42mm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roel1999 23-07-2013

Lang gezocht naar kwalitatief supergoede, maar toch enigszins betaalbare kijker, en kwam al snel op Bushnell.
Kan gemakkelijk op tegen Swarovski, Zeiss ed. maar kost geen duizenden ( ) Euro's.
Vergeleken met mijn oude Bynolyt is deze 110 keer beter. Vooral kleuren, details en goede zicht bij schemering zijn fenomenaal. Heb hem in Amerika ( waar hij gemaakt wordt ) besteld voor 250 dollar...Hou wel rekening met import/inklarings en BTW kosten, maar dan komt het totaal op veel minder dan 300 Euro, en dat is hij dubbel en dwars waard!

henk verbraak 14-01-2012

Wij hebben nog 2 andere kijkers,niet zulke dure overigens maar deze in vergelijking zeer goede resultaten
Minpunt vinden wij de voorste beschermkappen de zitten met slappe elastische ringen om het huis die ben je dus zo kwijt

basrietkerk 12-11-2010

Zeer prima kijker. Helder, kleur alles prima.
Degelijkheid van kijker ook prima maar de bijgeleverde draagriem heeft wel erg dunne snap-ons. Ik ga mijn oude leren draagriem aan deze kijker vast maken. Daarom bij degelijk een 7.