Philips LivingColors Mini Glossy Black 6915030PH

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,2

• Slecht
  • Slecht

Denile 25-06-2013

Televisie met uitstekende beeld kwaliteit. ( 37PFL9606 )

Prachtig mooie televisie, zou de volgende keer weer voor een type als dit kiezen.

Wat misschien ( mijn inziens wel zou mogen ) is dat misschien de processor snelheid wel iets hoger mag zijn.
Ik bedoel hiermee dat het toestel iets sneller zou mogen reageren op het schakelen tussen zenders en tijdens het aan zetten.

Uiteraard wil ik als consument daar natuurlijk iets meer voor betalen.

Kuskus 23-02-2013

Dit product heeft prima eigenschappen

Het is een super product! Het is gezellig, het bepaald de gezelligheid.

Ook de kleuren zijn ideaal!

Passionforlif 20-05-2012

Goede sfeer makker voor elke gelegenheid

Het is zo makkelijk ingebruik en maakt elke kamer in eigen sferen super leuk om te beruiken voor div. Doeleinden

leoveelonderweg1 30-11-2011

4,2
Mooi Design. Veel te Fel licht en niet dimbaar. Staat erg wankel, stoot je erg makkelijk om. Bedoeling is dat de lamp richting muur wordt gedraaid, stom is dan wel dat ze stroomaansluiting aan de verkeerde kant hebben gedaan, dus de aansluiting niet aan de muurkant, erg dom !!. Werkt verder wel goed. Jammer van het geld.

Clemens79 23-10-2011

stylish

het uiterlijk van de lamp is erg stylish en past in een moderne woonkamer. Licht bepaalt de sfeer van de kamer, en deze LivingColors lamp van Philips voegt echt iets toe. mooi product.