Philips hue White and color ambiance Losse lamp GU10 8718696485880 - Reviews

wifi lamp
Fitting
GU10
Kleurverandering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips hue White and color ambiance Losse lamp GU10 8718696485880 op Kieskeurig.nl.

• Slecht

RvG 08-09-2018

Philips HUE GU10

Geschreven voor: Philips hue White and color ambiance Losse lamp GU10 8718696485880

Ondanks dat wordt aangegeven dat de lamp 20.000 branduren zou hebben is deze aanzienlijk eerder stuk gegaan. Gekocht december 2015 en nu, na 2 jaar en 8 maanden kapot! Garantie helaas maar 2 jaar terwijl suggestie obv 20.000 branduren toch echt ruim 6 jaar is (bij 8 branduren per dag). Oorzaak is onduidelijk, suggestie van HUE is invloed van buitenaf! Raar want in dezelfde armatuur zitten 5 lampen! HUE houdt zonder toelichting vast aan aangegeven garantieperiode. Mijn oorspronkelijke enthousisme voor deze HUE lampen heeft in elk geval een behoorlijke deuk opgelopen. Wie o wie heeft zelfde ervaring?

Leonvdvo 21-02-2018

Goed licht, veel mogelijkheden

Het licht is goed, en met de app makkelijk te bedienen. Veel mogelijkheden zeker door de kleuren die er in zitten en de mogelijkheid in cool en warm wit licht.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl