Philips Hue Starterkit, GU10, wit en gekleurd licht - Reviews

6,8 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review

6,8

• Slecht

Ton 13-12-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
Net gekocht en aangesloten in de gang en 1 in de wc. Het aansluiten is vrij gebruiksvriendelijk en eenvoudig. Aansluiten, App vindt de bridge automatisch en gaan. ik heb nog niet alle mogelijkheden ontdekt, maar voor een gadgetfreak is dit een ding.
Voordelen:
- installatie super eenvoudig
- op 100% sterkte geven de lampen heel veel licht
- kleuren en scenes zijn erg gaaf
Nadelen:
- na stroom uit/aan (zoals wc) gaat lamp altijd weer in de default stand (ongeveer 80% sterkte, wit). Dit is niet aan te passen (alleen met api maar met een continue script).
- de base is alleen aan te sluiten op internet met een ethernet aansluiting en niet met WiFi (dit is 2015...)

ik heb de kit in duitsland gekocht wat voor mij reden is om deze niet te retourneren. Als ik deze in NL gekocht had, had ik deze teruggebracht vanwege het ontbreken van een geheugen(stand) in zo'n lamp. forums en features in de app (en de hele summiere product specificaties op de site) suggereren dat dit niet mogelijk is. Als ik voor de andere lampen en strips ga, wellicht vervalt mijn eis voor geheugen, maar dat zie ik dan wel weer :-) (vind het toch wel erg leuk).