Philips hue Tap-schakelaar 8718291790211 - Reviews

Kleur
wit
Hoogte
2,50 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips hue Tap-schakelaar 8718291790211 op Kieskeurig.nl.

5,9

MarcoB 02-03-2017

Benieuwd of het goed gaat werken

Geschreven voor: Philips hue Tap-schakelaar 8718291790211

Sinds enkele maanden maak ik met veel plezier gebruik van Philips Hue. Echter het aan en uit zetten moet altijd via de mobiel. Daarom leek het mij fijn om de Tap te installeren in huis, zodat ik de meest gebruikte licht settings met 1 druk op de knop kan aanzetten.
Heb hem nu 1 dag in huis en lijkt wel te werken. Ik moet nog wel wennen als ik de kleine knopjes indruk...of dat werkt niet helemaal goed. Want heb dan het idee dat de grote knop ook klikt en hij niet pakt... Misschien moet ik even wennen hoe te drukken.

Pluspunten

• Geen batterij
  • Snel Hue lampen aan/uit zetten

Minpunten

• werking van de kleinere knopjes

Postie 26-09-2016

Prima afstand bedienng, werkt zonder batterijen

Geschreven voor: Philips hue Tap-schakelaar 8718291790211

De draadloze afstandsbediening voor de Hue is een prima apparaat om de lampen mee aan te sturen. De afstandsbediening kaan de muur geplakt of geschroefd worden. Het is mogelijk om drie groepen te programmeren, de vierde knop wordt gebruikt om de lampen uit te schakelen.

Het uitschakelen van de lampen kan door de intensiteit van de lichtbron op de laagste stand te zetten.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Oorspronkelijk gepost op philips.com

Rdkk 06-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

5,8
Na 1 half jaar gebruik defect geraakt.
Garantie gevalletje. Maar wel vervelend. Het bezit geen batterijen en dat het gerepareerd kan worden.