Inventum VST400W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VST400W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

n***********@g******** 08-07-2023

Krachtige stille ventilator

Geschreven voor: Inventum VST400W

We zijn erg tevreden over de Inventum VST400W ventilator. Hij is licht van gewicht en toch stevig. Hij ventileert zeer goed en produceert relatief weinig geluid. Bijkomstigheid, onze dwerghamster is erg blij met de kartonnen beschermhuls 'huisje' die ter bescherming om de ventilator heen zat :-).

Pluspunten

• Ventileert goed
  • Vrij stil, weinig decibellen
  • Licht van gewicht
  • Stevig

Chris Ongena 05-07-2023

Aanrader

Geschreven voor: Inventum VST400W

Handige ventilator, die zowel op de grond, als op een tafel kan geplaatst worden doo de in hoogte regelbare stang.
Enig minpuntje, antislipvoetjes zaten niet in de verpakking, maar alle vertrouwen in dat dit wordt opgelost.

Pluspunten

• handig in de hoogte verstelbaar

Minpunten

• inhoud niet compleet (antislipvoetjes ontbraken)

C********@h********** 29-06-2023
Geschreven voor: Inventum VST400W

Vind het een mooi ding het is makkelijk in elkaar te zetten heb hem gekocht voor wat koelte in huis en hij doet het perfect prijs kwaliteit verhouding

p*@w************* 25-06-2023

Waai topper

Geschreven voor: Inventum VST400W

Een stille en krachtige waaier. En ook nog eens stil waardoor hij tijdens het slapen aan kan blijven.

v********@m***** 24-06-2023

Degelijke stille ventilator

Geschreven voor: Inventum VST400W

Zoals eerder aangegeven een stille en degelijke ventilator. Zeer gemakkelijk in elkaar te zetten. Kortom een goede aankoop.

Pluspunten

• Stil
  • Degelijk

Minpunten

• niet gevonden

Line 21-07-2022

Super ventilator

Geschreven voor: Inventum VST400W

Wat was het warm en benauwd de afgelopen dagen. Nu hebben we de statiefventilator VST401W van invetum besteld. Super heerlijk koel redelijk geruisloos dus waarom geen tweede besteld. Hebben we dus gedaan. Hadden we eerder moeten doen ik kan hem iedereenaanraden.

m***************@y******* 12-07-2022

Fantastische ventilator

Geschreven voor: Inventum VST400W

De Inventum statiefventilator is een fantastische ventilator. Geeft zacht geluid, zelfs op stand 3. De ronde voet geeft stabiliteit. Ook heel handig dat de ventilator in hoogte verstelbaar is. Geeft goede verkoeling. Sterk materiaal. Al met al: goede kwaliteit prijs verhouding. Ik raad iedereen de statiefventilator van Inventum aan.

B.Gotink. 09-06-2022
Geschreven voor: Inventum VST400W

We hebben met inventum producten goede ervaring,daarom weer een inventum product gekocht.

Pluspunten

• Goed product
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Zou het niet weten!