Dyson AM06 30 cm tafelventilator wit/zilver - Reviews

Model
tafelventilator
Automatisch oscilleren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Jos 01-09-2016

Groot bereik, dankzij draaitechniek.

Prachtig apparaat qua design, past in elk interieur en werkt voortreffelijk.
Dit model voldoet ruimschoots om een groot vertrek van 60m2 te koelen dankzij de hoge en lage standen. Beschikt over een timer diecmetveen afstandbediening volledig kan worden bediend. Hij is bijna te vergelijken met een airco. Uitstekende kwaliteit van Dyson, prijs is discutabel maar weegt niet op tegen het resultaat.

Pluspunten

• Functies
  • Kwaliteit
  • Weinig onderhoud

Minpunten

Anne-Beer 31-05-2015
  • Product half jaar in bezit

De Dyson AM06 is een geweldige ventilator, allereerst door zijn ongelofelijke stille manier van koelen (ik ben een slechte slaper als het om geluiden gaat, maar heb bij de Dyson totaal geen last van het geluid). Bovendien is hij erg makkelijk te reiniging en het is een plaatje in het interieur.

De duurzaamheid kan ik nog moeilijk beoordelen omdat ik hem nog niet zolang heb, maar de degelijkheid en klantvriendelijkheid van Dyson is alom bekend(vrienden zijn Dyson fan)dus daar vertrouw ik blindelings op.

De prijs is pittig, maar kwaliteit betaalt zichzelf terug.

rexske 07-07-2015

Ik heb een dyson AM 05 (hot+cool)gekocht maar ben niet tevreden over de koeling geeft niet veel effect.
Is de AM06 betreft koeling voor een hitte van boven de 30 graden beter voelbaar en word de kamer er frisser mee.
daar jij zo eentje hebt.
dank bij voorbaad

Anne-Beer 08-07-2015

Jazeker! We hebben de afgelopen weken erg hete dagen gehad en slapen de zolderkamer was door de Dyson goed te doen.
De ventilator heeft wel de hele nacht aangestaan, maar niet hoger dan op stand 3, dit was hoog genoeg. De kamer wordt niet kouder, maar dan moet je (denk ik) een airconditioner kopen.

Annette B. 29-05-2015
  • Product half jaar in bezit

Na jarenlang gebruik van de traditionele ventilator, lelijk, vervelend om schoon te maken en vooral luidruchtig, zijn we begonnen met de zwarte versie van Dyson voor de woonkamer/keuken en die bevalt zo goed, ook tijdens het koken, dat we een 2e hebben aangeschaft voor de slaapkamer.
De Dyson maakt met name op de lage snelheden zo weinig geluid dat hij niet stoort tijdens de slaap maar wel verkoelt en vooral heerlijk is bij nachtelijke warmte aanvallen.
Mooi van design, stil met handige afstandsbediening en ideaal om schoon te houden !
Jammer dat de prijs vrij hoog is, maar desondanks denken we er over om een 3e te aan te schaffen.
Klein minpuntje: hij gaat soms aan door de afstandsbediening van de T.V.

Len01 26-06-2014
  • Product maand in bezit

Sinds een maand heb ik de Dyson AM06 in huis, naast dat het een erg mooi apparaat is, ben ik ook zeer te spreken over het gebruik. Zeer gemakkelijk in gebruik en een ware eye catcher in huis!

Klehrie 31-05-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Naast het feit dat deze ventilator er goed en stijlvol uitziet, is deze ook nog zeer prettig in gebruik. Geeft veel verkoeling en is zeer stil. Daardoor voor ons ideaal in de slaapkamer en kantoor. Bijgeleverd met een afstandsbediening, erg handig.

Makkelijk schoon te maken en veilig voor huisdieren en jonge kinderen.

Ten opzichte van andere standaard ventilators is het een investering, maar een die zeker de moeite waard is gezien bovenstaande pluspunten. Kortom een echte aanrader!

MarjoleinKok88 29-05-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Ik heb de dyson in eerste instantie gekocht voor mijn katten. Ik woonde op een apartement waar het in de zomer heel erg warm werd. Besteld via de Wehkamp. Hij is zo in elkaar gezet en staat ook nog eens prima in de woonkamer. Wat ook ideaal is, is de timer. Voor het slapen gaan even een uurtje aanzetten en dan gaat hij vanzelf uit! Katten blij en ik blij! Af en toe even het roostertje onderin schoonmaken ( want deze trekt natuurlijk lucht en dus ook beetje stof aan ). Mocht je opzoek zijn naar een 'ventilator', dan is dit een aanrader! Zelfs op de hoogste stand valt het lawaai erg mee!

Anoniem 01-07-2014
  • Product maand in bezit

Een design ventilator prachtig en functioneel.
Geeft een zeer gelijkmatige koele luchtstroom.
Veel standen en een handige afstand bediening.
In de lagere standen geluidloos.
Makkelijk schoon te houden.
De aankoop meer dan waard.