Dyson AM06 tafelventilator - wit/zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson AM06 tafelventilator - wit/zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 28-07-2019

een top ventilator

Het aller prettigst is het geluid. Hiervoor een torenventilator gehad. Koste 100 piek en maakte best veel geluid en met oscilleren een licht krakend geluid. Als je door de hitte de slaap al niet kunt vatten, ga je je daar aan liggen ergeren. Bij deze Dyson niet, stand 4 is prima in de slaapkamer en dan is hij zo goed als geruisloos. Is wel duur, maar met de warmer worden zomers zeker het overwegen waard.

Pluspunten

• geluid
  • goed instelbaar
  • lekker klein en licht

Minpunten

• geen

namaste 12-06-2019

mooi in de kamer

Super in de kamer, draaiing beslaat grote ruimte, bij stand 5 heerlijk stil! Ook is het apparaat goed schoon te maken!

Tomsto 03-08-2018

Dyson cool

Na te lang te hebben gewacht met aanschaf van ventilator zijn er geen meer te krijgen. Toch nog 1 gevonden: dyson am06, wel flink aan de prijs maar geeft goede verkoeling en ziet er prima uit. Geen rotorbladen en nauwelijks geluid. Goede koop voor mij, dus.

Pluspunten

• Uitvoering
  • Geluid
  • Werking, natuurlijk
  • Op diverse standen te zetten

Minpunten

• Beetje prijzig

Hetiha 31-07-2018

Heerlijk stil

Mooi om te zien, gemakkelijk schoon te houden.
Heerlijk stil, veel standen en het gemak van een afstandsbediening
Beetje prijzig, mama als het goed is zuinig in gebruik.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig?

Minpunten

• Prijzig

Henk 30-07-2018

Nare fluittoon uit apparaat

Afrader! Door de bijzondere manier van blazen, produceert het apparaat ook meteen een hele lichte fluittoon. Amper hoorbaar, totdat je wilt gaan slapen. Alsof er vogeltjes fluiten! Klinkt alsof je Philips Wake Uplight afgaat. Kortom: in slaap vallen met die apparaat in de slaapkamer gaat niet lukken.

Terugbrengen dus en iets nieuws uitzoeken.

Overigens brengt dit apparaat geen verkoeling. Het is gewoon een dure vorm van licht verplaatsen, wat je ook kunt met ventilatoren van enkele tientjes.

Pluspunten

• Geen roterende bladen zoals in ventilatoren

Minpunten

• Fluittoon
  • Blazen zelf is ook behoorlijk gehorig

Dyson Benelux 31-07-2018

Beste Henk,

Bedankt voor uw review op kieskeurig. Graag wil ik u helpen met vinden van een gepaste oplossing.

Het probleem dat u omschrijft betreft het lichte fluittoon kan opgelost worden door het verwijderen van de blaasring en het opnieuw te monteren.

Blijft de ventilator geluid maken? Dan kunt u een raperectie of een omruiling aanvragen bij Dyson. Neem maar gerust contact op met onze klantenservice.

Telefonisch: 0800-0206203 (gratis nummer)
of via de e-mail: help@dyson.nl

Wij horen het graag van u.

Groeten,

Malwina

Johanna 24-07-2018

Fijne ventilator

Ik werd eerst op het verkeerde been gebracht door de beoordelingen; deze gaven me de indruk dat dir product echt koelt, maar dat is niet zo. Het is een ventilator, deze geeft wel verkoeling, maar het koelt niet de temperatuur in de ruimte. Het is een heel fijne ventilator, vooral vanwege de rust; weinig geluid.

Pluspunten

• Ongvaarlijk vanwege he ontbrelen van prellers
  • Haast geen geluid

Jos 01-09-2016

Groot bereik, dankzij draaitechniek.

Prachtig apparaat qua design, past in elk interieur en werkt voortreffelijk.
Dit model voldoet ruimschoots om een groot vertrek van 60m2 te koelen dankzij de hoge en lage standen. Beschikt over een timer diecmetveen afstandbediening volledig kan worden bediend. Hij is bijna te vergelijken met een airco. Uitstekende kwaliteit van Dyson, prijs is discutabel maar weegt niet op tegen het resultaat.

• Functies
  • Kwaliteit
  • Weinig onderhoud

Minpunten

• Prijs

Anne-Beer 31-05-2015

De Dyson AM06 is een geweldige ventilator, allereerst door zijn ongelofelijke stille manier van koelen (ik ben een slechte slaper als het om geluiden gaat, maar heb bij de Dyson totaal geen last van het geluid). Bovendien is hij erg makkelijk te reiniging en het is een plaatje in het interieur.

De duurzaamheid kan ik nog moeilijk beoordelen omdat ik hem nog niet zolang heb, maar de degelijkheid en klantvriendelijkheid van Dyson is alom bekend(vrienden zijn Dyson fan)dus daar vertrouw ik blindelings op.

De prijs is pittig, maar kwaliteit betaalt zichzelf terug.

rexske 07-07-2015

Ik heb een dyson AM 05 (hot+cool)gekocht maar ben niet tevreden over de koeling geeft niet veel effect.
Is de AM06 betreft koeling voor een hitte van boven de 30 graden beter voelbaar en word de kamer er frisser mee.
daar jij zo eentje hebt.
dank bij voorbaad

Anne-Beer 08-07-2015

Jazeker! We hebben de afgelopen weken erg hete dagen gehad en slapen de zolderkamer was door de Dyson goed te doen.
De ventilator heeft wel de hele nacht aangestaan, maar niet hoger dan op stand 3, dit was hoog genoeg. De kamer wordt niet kouder, maar dan moet je (denk ik) een airconditioner kopen.

Klehrie 31-05-2015

Naast het feit dat deze ventilator er goed en stijlvol uitziet, is deze ook nog zeer prettig in gebruik. Geeft veel verkoeling en is zeer stil. Daardoor voor ons ideaal in de slaapkamer en kantoor. Bijgeleverd met een afstandsbediening, erg handig.

Makkelijk schoon te maken en veilig voor huisdieren en jonge kinderen.

Ten opzichte van andere standaard ventilators is het een investering, maar een die zeker de moeite waard is gezien bovenstaande pluspunten. Kortom een echte aanrader!

Annette B. 29-05-2015

Na jarenlang gebruik van de traditionele ventilator, lelijk, vervelend om schoon te maken en vooral luidruchtig, zijn we begonnen met de zwarte versie van Dyson voor de woonkamer/keuken en die bevalt zo goed, ook tijdens het koken, dat we een 2e hebben aangeschaft voor de slaapkamer.
De Dyson maakt met name op de lage snelheden zo weinig geluid dat hij niet stoort tijdens de slaap maar wel verkoelt en vooral heerlijk is bij nachtelijke warmte aanvallen.
Mooi van design, stil met handige afstandsbediening en ideaal om schoon te houden !
Jammer dat de prijs vrij hoog is, maar desondanks denken we er over om een 3e te aan te schaffen.
Klein minpuntje: hij gaat soms aan door de afstandsbediening van de T.V.

MarjoleinKok88 29-05-2015

Ik heb de dyson in eerste instantie gekocht voor mijn katten. Ik woonde op een apartement waar het in de zomer heel erg warm werd. Besteld via de Wehkamp. Hij is zo in elkaar gezet en staat ook nog eens prima in de woonkamer. Wat ook ideaal is, is de timer. Voor het slapen gaan even een uurtje aanzetten en dan gaat hij vanzelf uit! Katten blij en ik blij! Af en toe even het roostertje onderin schoonmaken ( want deze trekt natuurlijk lucht en dus ook beetje stof aan ). Mocht je opzoek zijn naar een 'ventilator', dan is dit een aanrader! Zelfs op de hoogste stand valt het lawaai erg mee!

Anoniem 01-07-2014

Een design ventilator prachtig en functioneel.
Geeft een zeer gelijkmatige koele luchtstroom.
Veel standen en een handige afstand bediening.
In de lagere standen geluidloos.
Makkelijk schoon te houden.
De aankoop meer dan waard.

Len01 26-06-2014

Sinds een maand heb ik de Dyson AM06 in huis, naast dat het een erg mooi apparaat is, ben ik ook zeer te spreken over het gebruik. Zeer gemakkelijk in gebruik en een ware eye catcher in huis!