Rowenta Turbo Silence Extreme+ VU5840 Statiefventilator - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Turbo Silence Extreme+ VU5840 Statiefventilator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Doenja81 28-05-2021

stille verkoeling

Ik heb de ventilator een aantal weken mogen testen, helaas was het niet echt heel warm in die periode, maar in mijn kantoor in de serre was de verkoeling zeker welkom. tijdens vergaderingen de stand naar fluisterstand, geen geblaas in mijn microfoon :)

Pluspunten

• stil
  • hoogte verstelbaar

Minpunten

• kort snoer

SanDenTes 27-05-2021

Stille ventilator

Stil is ook echt stil bij deze ventilator.
Er zitten 3 standen op die ''normaal'' wind geven. Daar merk ik niet veel verschil met onze oude ventilator behalve dat het wat harder waait. Waar het echt om gaat is de nachtstand. Waar ik eerst best wel kritisch was is het in de nacht ook echt stil. Uiteraard is het briesje wat minder hard maar genoeg om de slaapkamer wat te koelen en je hoort het echt bijna niet.

Daarnaast vind ik het een mooie ventilator. De blauwe bladen staan mooi in contrast met de witte ventilator. Ook het in elkaar zetten was erg makkelijk. Duidelijke handleiding en het is zo gebeurd!

Pluspunten

• in hoogte verstelbaar
  • stilte stand is ook echt stil
  • mooi design

Minpunten

• grote voet
  • geen afstandbediening

tere 27-05-2021
  • Product gekregen

Goede ventilator voor volgende zomer

Zeker een topper. Hij is super stil op alle standen maar vooral op de nachstand. Heel erg blij me

Pluspunten

• geen geluid
  • design

Minpunten

• geen afstandbediening

dragonberry 17-05-2021

Heerlijk stil

De nachtstand is echt perfect! Het is op onze slaapkamer snel warm en met de speciale stand kan ik zo toch gewoon doorslapen. Van onze vorige ventilator werd ik telkens wakker. Hij geeft een licht briesje, maar deze geeft toch al aardig wat verkoeling. Ik weet niet of het voldoende zal zijn als het echt warm wordt in de zomer.
Hij staat super snel in elkaar en voelt heel solide, terwijl het allemaal plastic is.
Het enige wat ik mis voor deze prijs is een afstandsbediening en misschien toch wat meer standen.

Amylee11 12-05-2021

Fijne en stevige ventilator

Het is echt een prettige ventilator!
Na even goed de gebruiksaanwijzing te bekijken en te volgen staat ie in 15min in elkaar.

De ventilator heeft een goede zware voet, zodat ie stevig blijft staan. Is gemakkelijk in hoogte verstelbaar en makkelijk te bedienen met de draaiknop.

De ventilator heeft 4 snelheden, 1, 2, turbo en slaapstand. Met de turbo stand heb je echt een flinke harde koele wind. De slaapstand is een koel briesje, deze is ideaal voor de zwoele zomernachten doordat je met de slaapstand nagenoeg geen geluid van de ventilator hoort kan je rustig slapen met een fris briesje.

Ik ben erg te spreken over deze ventilator, weinig geluid maar wel de power!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Stevig

Linda 08-05-2021

Stille ventilator

Mijn dochter heeft het met haar vriendinnetje in elkaar kunnen zetten. Heel simpel, via een filmpje. Kinderlijk eenvoudig dus. Mooi design. Handig dat er geen driepoot onder zit waar je makkelijk over struikelt
De stille stand is echt heel stil. Mijn zoon kon er prima mee slapen. Stille stand geeft zeker ook genoeg kracht. Andere standen ook erg krachtig.

Ziet er allemaal erg degelijk uit.

Pluspunten

• Stil
  • Degelijk

Minpunten

• Aanschafprijs

Lucky_Strike 28-04-2021

Krachtig en stil

Hij is stevig, makkelijk/snel in elkaar te zetten en heeft voor een ventilator een mooi uiterlijk. Hij is inderdaad enorm krachtig en fluisterstil. Ik wist niet dat een ventilator zo goed zou kunnen bevallen. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Stil
  • krachtig
  • slaapstand
  • stevig
  • snel in elkaar te zetten