Siemens SN258I00TE - Reviews

A+++ energieklasse
tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Aantal programma's

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

fazergirl 23-07-2017 Product paar weken in bezit

geweldige vaatwasser

Een vaatwasser die met de tijd meegaat, mooi design, makkelijk in te stellen, heel handig is ook de besteklade, geen klein bestek meer die door de gaten van het mandje vallen of er bovenuit steken. D vaatwasser is geluid arm, en in Eco - stand zeer energie zuinig, in display aan de voorzijde wordt de was procedure aangegeven , bv spoelen of drogen, en de tijd loopt mee wanneer het wasprogramma afgelopen is.De Siemens vaatwasser is een aanwinst in de keuken, ik ben er heel blij mee

Pluspunten

• besteklade
  • energie zuinig

S. van den Berg 13-07-2017 Product paar weken in bezit

mooie stille vaatwasser

De vaatwasser moet in een open keuken staan en daar is deze vaatwasser bijzonder geschikt voor. Naast zijn prachtige design en uitstraling is deze vaatwasser ook bijzonder stil. Je hoort de machine nauwelijks wanneer het zijn programma's afwerkt. De binnenruimte is groot en er zijn erg veel mogelijkheden om de rekker aan te passen d.m.v. neerklapbare rekjes. Erg fijn vinden wij de besteklade. Het was resultaat van de vaat is prima. Soms is een vorkje of lepel nog wat nat. Misschien heeft dat met het gekozen programma te maken.. dat moeten wij nog uitzoeken. Overall zijn wij bijzonder tevreden over deze vaatwasser. We hebben de machine nu net een week in gebruik dus over de kwaliteit op langere termijn kunnen wij nog niets zeggen. Maar onze ervaringen met onze Siemens wasmachine en Siemens warmtepompdroger geven ons het vertrouwen van deze machine veel plezier te hebben de komende jaren. Minpuntje vinden wij dat deze machine geen binnenverlichting heeft. Dat had de machine naar onze mening helemaal afgewerkt.

Pluspunten

• Was resultaat
  • design
  • zeer geschikt voor gebruik in open keuken
  • ruimte

Minpunten

• geen binnenverlichting
  • heel soms nog bestek nat.

stut 19-07-2017

erg mooie stille vaatwasser met goed wasresultaat

Deze vaatwasser ziet er niet alleen mooi uit maar is ook nog eens erg vriendelijk in gebruik. Erg groot voordeel is dat de machine zeer stil is. Het wasresultaat is prima. Toch zijn sommige plastic delen nog wat vochtig wat niet zo zou moeten zijn. Vooral in de besteklade is dat het geval. daar zou Siemens nog een beter resultaat kunnen behalen. Voor de rest een uitstekend apparaat die ik iedereen kan aanbevelen vooral wanneer de machine in een open keuken geplaatst moet worden. Aanrader.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Blok 05-07-2017 Product paar weken in bezit

Goed schoon, heel droog

Het is een hele fijne vaatwasser, werkt beter dan verwacht. zelfs alle plastic is heel droog en glazen helder. Ook is hij erg stil.
Erg handig in gebruik met verstelbare curven en rekjes. wij zijn er heel blij mee. het is een echte aanrader!

Pluspunten

• Schoon
  • droog, en heldere glazen
  • verstelbare rekjes, heel handig