Bosch Serie 6 SMS68MW05E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SMS68MW05E op Kieskeurig.nl.

Peter 24-12-2018

Mooie vaatwasser, perfecte service, eevoudig te bedienen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Binnen 24 uur de vaatwasser ontvangen. De oude kapot en de nieuwe is al gekomen. Eenvoudig te bedienen. van onze "oude" Bosch vaatwasser, die ruim 10 jaar is meegegaan, met dagelijks gebruik.
Volwaardige mooie opvolger.
Perfecte service van Coolblue, binnen 10 min geïnstalleerd en nemen alle verpakkingsafval en de voormalige vaatwasser weer mee!

Pluspunten

• Je hoort bijna niet dat die aan staat
  • Perfect schone vaat
  • Perfecte service bij levering

Fam. Miedema 23-03-2018

Stille en zuinige vaatwasser met slim bestekrek bovenin!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Vlot geleverd, mooi afgewerkt en met een op vele manieren in te richten binnenwerk. Zuinig in water- en energieverbruik en met prima droogeigenschappen.

• Zuinig
  • Duidelijke programmatoetsen
  • 14 couverts!
  • 14 couverts!

jovanos 21-03-2018

Fluisterstil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Na 10 jaar trouwe dienst van mijn vorige Bosch vaatwasser, besloot ik opnieuw een Bosch te kiezen. Gezien de goede reviews van dit type, koos ik voor deze. Ik heb deze nu een paar dagen in gebruik, en wat mij vooral opvalt is dat je bijna niets hoort. Wel jammer dat het kortste programma 44 min. duurt. Dit wist ik niet bij het maken van mijn keus. Een voorname reden dat ik voor dit type koos is omdat deze de vaat extra droogt, en zelfs plastic. Helaas heb ik dit niet ervaren. (er is een speciale knop voor xtra droog functie) Deze droogt absoluut niet beter dan mijn vorige 10 jaar oude Bosch. Dus de theedoek haal ik er maar weer bij voor het plastic. Het is een prachtige machine, maar doet helaas niet alles het belooft, qua droogte, en helaas is er geen echt kort programma. Maar dat laatste is heel persoonlijk natuurlijk.

Pluspunten

• mooie en stil
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• droogt plastic niet
  • geen kort programma

GeeJee 17-02-2021

Bevalt prima

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vorige vaatwasser was ook een Bosch en heeft 20 jaar zonder blikken of blozen zijn werk gedaan maar toen toch echt wel aan vervanging toe. Nu een wat luxere gekozen en dat merk ik vooral aan een droger resultaat, de zuinigheid heb ik niet gemeten maar ik neem aan dat dat wel goed zit. Als ik toch een minpuntje zou moeten noemen is zou het zijn dat ik nooit een echt een goede plek kan vinden voor hoge (champagne) glazen.

R.Brusik 09-10-2020

Heel stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne vaatwasser, hij is heel erg stil, en de vaat komt weer prachtig uit, zeer goede aankoop!

jasato 29-09-2020

Een verademing!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat de vorige de geest had gegeven, begon het vergelijken.
Een must was zuinig, stil, wit en een besteklade.
Toen bleven er nog een paar over. Deze besteld en een week later werd hij al geleverd( was niet voorradig door de lockdown).
Wat een super fijne vaatwasser en ongelooflijk stil. Hebben een open keuken, maar je hoort hem echt bijna niet en op de stille stand/nachtstand ga je tussendoor even kijken of hij nog wel aanstaat.
De rekken en lade zijn erg degelijk en het scherm is duidelijk om je programma's te kiezen.
En wat een verademing....kunststof bakjes gewoon droog! Zeoliet werkt prima.

Zijn tot dusver erg blij met deze aankoop

Ladybird-Jo 26-08-2020

Heerlijke luxe, schoner dan met de hand en zo stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Belangrijkste redenen van aankoop waren het lage geluidsniveau en de zuinigheid. Ik gebruik dagelijks het eco-programma met meestal een uitgestelde start en ruim in de ochtend mijn nog een beetje warme, blinkende vaat weer uit. De andere opties zijn vooral voor feestjes handig. Ik heb een open keuken en kan gewoon televisie kijken als de vaatwasser aanstaat. Ook zonder de extra functie "intensieve zone" wordt alles mooi schoon. De keuzes in programma's en extra functies dekt mijn behoefte ruimschoots. Met een gezin van vier personen lukt het bijna altijd de vaat van de hele dag erin kwijt te kunnen.

Natascha 14-08-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vaatwasser. Moet alleen nog even wennen aan het toetsen paneel. Vorige vaatwasser had een draai en start knop.

R. Knol 13-08-2020

Bosch vaatwasser 6 serie top!!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden met deze aanschaf. Vaat geweldig schoon en droog. 40 dB echt stil. Wat hebben we dan toch ( te) lang doorgesukkeld met onze oude vaatwasser.

R. Knol 13-08-2020

Top vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden met deze aanschaf. Vaat geweldig schoon en droog. Wat hebben we dan toch ( te) lang doorgesukkeld met onze oude vaatwasser.

Willem en Dorry 30-03-2020

Geweldige Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Omdat wij een energie neutraal huis hebben, zijn we op deze bosch gevallen, lekker zuinig, erg stil en maakt plastic heel goed droog.
Kortom een hele goede keus. en vooral zuinig met water.

Ilie 21-02-2020

Super

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na het lezen van alle info over deze vaatwasser heb ik dit apparaat gekocht. Hoge verwachtingen. Tot nu toe zijn deze allemaal uitgekomen. Hele goede aankoop. Ik kan het een ieder aanraden.

Jenny 28-01-2019

Bijna Geruisloos en goed in te delen, droogt goed

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Heb altijd Bosch vaatwasser gehad dus opnieuw voor dit merk gekozen. Deze machine heeft verstelbare indeling, handig voor pannen. Zeolith korrels, wat dat ook moge zijn, maar droogresultaat zeer goed. Ik zag op tegen de besteklade want gewend aan een korf. Maar wat een verrassing, bestek makkelijk in- en uit te ruimen en meer ruimte in onderste rek. Erg blij mee, nooit meer anders.
Enige aanmerking is dat met drogen er een wat schroeierige reuk ontstaat. Laat daarom de machine tijd wijd openstaan voor ik servies eruit haal. Misschien nieuwigheid, maar na een maand nog steeds. Kan me niet herinneren dat de vorige machines dit ook hadden.

• Droog
  • Makkelijk in te ruimen

Minpunten

• Schroeierige lucht met/na drogen

Erwin 20-01-2019

goed schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Gekocht ter vervanging van een andere Bosch vaatwasser. Deze is wat duurder maar maakt ook beter schoon, zelfs aangekoekte pannen. Alle vaat voelt glad en schoon aan. Plastic wordt niet helemaal droog, maar ook beter dan voorheen. Hij is redelijk stil maar voor ons niet belangrijk omdat we geen open keuken hebben. De tiptoetsen werken met enige druk waardoor onze peuters er niet mee kunnen spelen.

Pluspunten

• goed schoon
  • stil
  • keuzemogelijkheden programma's

Minpunten

• inruimen bestek kost meer tijd

Toan 01-01-2019

ALLES MOOI BEHALVE NIET ECHT DROOG VOOR PLASTIC BOORD

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

veel ruimte, vriendelijke gebruik, economic, verhouding prijs/kwaliteit, mooie vorm, snelle installatie.

Pluspunten

• veel ruimte
  • vriendelijke gebruik

Minpunten

• niet echt droog voor plastic

peverhoe 30-12-2018

Fluisterstil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Vorige was na 20 jaar op, via test Consumentenbond is mijn keuze op deze machine gevallen : sms68mw05r. Uitgeprobeerd, dacht dat hij nieuw uit de doos defekt was maar hij is werkelijk zo stil dat ik hem niet hoorde werken! Wast erg schoon ook - erg zuinig gemeten met een Fibaro stekker : 60% energiegebruik in vergelijking met de vorige machine voor 1 komplete cycle : wassen - drogen. Vaat is werkelijk droog!

• Resultaat
  • Droogte na volledige cycle

Minpunten

• Deur sluit als je er iets bij wilt zetten

Kees Verhagen 27-12-2018

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Geweldig apparaat. dit is onze 3e vaatwasser en deze is fluisterstil en wast de vaat brandschoon. bewust gekozen voor weer een Bosch en goed gekeken naar het energie label. Kijk en de actie van 50 euro retour op deze machine was natuurlijk wel een steuntje in de rug.

Pluspunten

• ruime vaatwsser
  • besteklade reuze handig
  • enrgie en water zuinig
  • zeer stil, belangrijk, hebben woonkamer/keuken.

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

L 23-12-2018

Mooie Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Nog maar net in huis, maar erg tevreden met de eerste resultaten. Ook kunststof bakjes etc erg droog. Maakt weinig geluid en is makkelijk te bedienen. Top product!

Pluspunten

• Alles goed droog
  • Geluidsniveau

Minpunten

• Nog even wennen aan de bestek lade

BOSCH Silent vaatwasser 19-12-2018

fantastisch apparaaat, zijn geld meer dan waard!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

gekocht voor een pantry in onze back-office. Hij is superstil, snel met wassen en geeft ook nog eens een fantastisch resultaat!

Pluspunten

• geluidloos
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• geen!

Louis 17-12-2018

goede vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Een heel goede vaatwasser en wij zijn er erg tevreden over, zeker over het geluid, verbruik en heel schoon en droog

Pluspunten

• werkt goed, doet wat het moet doen
  • mooi uiterlijk en afwerking