Bosch Serie 6 SMS68MW05E - Reviews

Geluidsniveau
40 dB
tile-Max. belading
14 couverts maximale belading

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SMS68MW05E op Kieskeurig.nl.

Petronella 06-12-2018

Dit is mijn 2e Bosch vaatwasser,!!!!!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Uitstekende kwaliteit, schone vaat, mooi model, vele extras. Mijn Bosch heeft een dikke tien verdiend. Nooit geen stukken gehad in vele jaren, doet het nog steeds goed, maar ben van inbouw chroom naar vrijstaand en wit gegaan in mijn nieuwe huisje, Toppy, beveel hem iedereen aan!!!!

Pluspunten

• Zuinig, echt een juweeltje
  • Besteklade, heerlijk
  • Makkelijk
  • Veel programma, s

Minpunten

• Geen verlicht display, jammer
  • Verder geen

willemcj 30-04-2018

Eén van de best presterende vaatwassers momenteel te koop

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Zeer stille en zuinige machine, wast en droogt uitstekend, zelfs plastic komt er kurkdroog uit.
Makkelijk in te delen/ruimen en er kan veel in.
Veel extra's, zoals hygiëne plus, intensief reinigen, extra drogen, variospeed en machine reinigen.
De enige minpuntjes zijn: 1) de display achtergrond is niet verlicht en daardoor bij weinig licht slecht leesbaar tijdens de programma instellingen; 2) een ultra kort programma ontbreekt

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • zeer zuinig en stil
  • wasresultaat uitstekend
  • droogresultaat uitstekend
  • er kan veel in

Minpunten

• display niet verlicht bij programmakeuze
  • een ultrakort programma ontbreekt

Fam. Miedema 23-03-2018

Stille en zuinige vaatwasser met slim bestekrek bovenin!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Vlot geleverd, mooi afgewerkt en met een op vele manieren in te richten binnenwerk. Zuinig in water- en energieverbruik en met prima droogeigenschappen.

• Zuinig
  • Duidelijke programmatoetsen
  • 14 couverts!
  • 14 couverts!

jovanos 21-03-2018

Fluisterstil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Na 10 jaar trouwe dienst van mijn vorige Bosch vaatwasser, besloot ik opnieuw een Bosch te kiezen. Gezien de goede reviews van dit type, koos ik voor deze. Ik heb deze nu een paar dagen in gebruik, en wat mij vooral opvalt is dat je bijna niets hoort. Wel jammer dat het kortste programma 44 min. duurt. Dit wist ik niet bij het maken van mijn keus. Een voorname reden dat ik voor dit type koos is omdat deze de vaat extra droogt, en zelfs plastic. Helaas heb ik dit niet ervaren. (er is een speciale knop voor xtra droog functie) Deze droogt absoluut niet beter dan mijn vorige 10 jaar oude Bosch. Dus de theedoek haal ik er maar weer bij voor het plastic. Het is een prachtige machine, maar doet helaas niet alles het belooft, qua droogte, en helaas is er geen echt kort programma. Maar dat laatste is heel persoonlijk natuurlijk.

Pluspunten

• mooie en stil
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• droogt plastic niet
  • geen kort programma

wilis 24-09-2017

Mooie en praktische vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMS68MW05E

Zeer stille vaatwasser, mooie vormgeving en handige bediening, droogt prima en heeft zuinige programma's, vorige vaatwasser was ook een Bosch maar 17 jaar oud, wat een luxe met dit apparaat.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com