Indesit DFP 27T94 A - Reviews

Maximale belading
14 couverts

Sylwia 19-06-2016 Product half jaar in bezit

Teleurgesteld. 2x.

Bij uw verkoopactie zou ik een half jaar gratis tabletten ontvangen. Ik moest veel dingen invulen en dat heb Ik nauwkeurg gedaan. Ik heb kopieen. Echter, Ik heb nooit wat ontvangen? Ik heb gereclameerd en ook nooit antwoord ontvangen. En ook geen tabletten duś.

Sylwia 01-03-2016 Product paar dagen in bezit

Ik gekocht indesit EDIFP 28T9 A EU. Een stille automat die erg schoon wast en prettig In gebruik is. Water en energie verbruik echt een topper.

Huub 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

hij ziet er mooi uit wast goed en is heel gebruiksvriendelijk en lekker stil. dus een aanrader voor iedereen die een vaatwasser zoekt. prijs en kwaliteit is oke

lobbezoo 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

prima vaatwasser wast heel schoon maakt heel weinig lawaai droogt heel goed zeer goed bedinings gemak zeer aan te bevelen

Johan 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

We zijn zeer tevreden over de vaatwsser.
Hij is lekker stil en alles wordt goed schoon. Zelf op de eco-stand.
Ook is alles goed droog, behalve sommige plastic bekers.

Wijnand 21-12-2015 Product maand in bezit

Vaatwasmachine is bijzonder stil, ruim en maakt zeer goed schoon op het korte programma (40 minuten). Nu een maand in gebruik, dus duurzaamheid is nog afwachten, maar tot nu toe een aanrader!

h 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

prima! tot nu toe zeer tevreden. we wachten het af.
Indest is een prima merk dus dat is de reden van aankoop

Dirk 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Hij is echt erg stil! net de eerste vaat gedaan en uiteraard schoon geworden, maar ook droog! Nadrogen eigenlijk niet nodig. Dat waren we niet gewend. Ook een paar maal even het oor tegen de voorklep gehouden om te controleren of de vaat wel werd gedaan, zo stil!

Auriaux 15-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima machine; wast schoon met een droog resultaat en (gelukkig) héél stil!! Indeling m.n. de bovenlade kon beter.

Lies 15-12-2015 Product paar weken in bezit

7,6
De vaatwasser is stil, doet wat hij moet doen en erg fijn dat de bovenste lade in hoogte verstelbaar is. Hij droogt de vaat goed. Heb alleen een enkele keer gemerkt dat er nog etensresten aan de vaat zaten. Een minpunt: de rekjes waarin je de borden plaatst staan te dicht op elkaar. De enige oplossing is de borden om en om te plaatsen en zo iedere keer een 'rekje' over te slaan.

Vincent 14-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een handige indeling in de machine heeft veel mogelijk heden

Niet al te duur

Makkelijk in te stellen

Was resultaten zijn super

En droog resultaten ook een paar bordjes of bekers zijn vochtig

Als de machine erg vol heeft gezeten

Enige min punt is dat er geen nederlandse handleiding bij zit

Verders tevreden

Dylan 10-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser voor een goede prijs.
Het is een hele fluisterstille vaatwasser, moest bij de eerste keer gebruiken met mijn oor tegen de vaatwasser om te horen of deze wel aan het vaatwassen was. Ook de programma keuze is reuze handig evenals het kunnen uitstellen van het starttijdstip.

coco 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste ervaring is goed ,is heel erg stil ; is enkel 1 cm dieper en deur steekt nu iets naar voren.

v 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Nog maar 2 keer gebruikt, maar tot nu toe erg tevreden.
De machine is erg stil.
Door de flexibele rekjes is het makkelijk in te delen.
Nadeel er zit geen Nederlandse handleiding bij, via internet kan je deze wel downloaden, maar toch jammer dat dat er niet bij zit. Vooral om even de programma's te bekijken en hoe je de waterhardheid instelt heb je deze toch nodig.

Adri 05-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een goede vaatwasser voor weinig geld. Vergeleken met onze vorige vaatwasser heeft deze een betere indeling. Ook grote borden kunnen nu rechtop staan.

judith 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem net in het bezit maar voelt een beetje gammel allemaal deur gaat niet soepel dicht en je moet de bovenkorf echt naar boven doen anders passen je borden er niet in. Jammer dat je niet kan zien op hoeveel graden je wast per programma of hoelang zo'n programma er over doet. HEt is de 5jaar garantie daarom heb ik hem aangeschaft. De machine is heel stil en qua programma's moet ik nog uitproberen de 1e afwas zit er nu in en kwam er schoon uit.

kitty 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser, makkelijk te bedienen en genoeg verschillende programma's. Wel vind ik hem wat aan de kleine kant voor de 14 couverts die aangegeven staan

Niek 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Perfecte vaatwasser heel tevreden schoon en snel en heel snel geleverd en keurig afgeleverd door media markt