Siemens SN28M250EU - Reviews

13 couverts

8,9

Patries 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

siemens vaatwasser SN28M250EU

veel kleine verschillen met mijn oudere siemens vaatwasser maken dit model een luxueuze ervaring; in hoogte verstelbare bovenladen, plateau voor spatels, bestekmandje wat over het bordenrek past en een makkelijker bakje voorin voor de wastablet. Maar het meest verrukt ben ik over het instelbare wijnglazen rekje, mijn wijnglazen staan nu netjes recht ipv scheefhangend op de spijltjes van een bordenrekje, geweldige indeling nu, het lijkt wel of er meer in past dan voorheen. Daarbij lijkt hij wel geruisloos vergeleken met de oude. En de deur valt automatisch dicht bij een kiertje, dat is ook erg handig als je druk bezig bent.

Pluspunten

• geluidsarm
  • betere indeling rekjes
  • wijnglazenrek
  • bestekbakje past over het bordenrek

Minpunten

• dit type, alleen in wit verkrijgbaar

Jacqueline 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Zéér zuinige vaatwasser.

Deze Siemens vaatwasser bevalt heel erg goed, is zuinig met water en energieverbruik. Er zit een eco-programma op die nóg zuiniger is. We hebben gekozen voor Siemens omdat onze vorige vaatwasser ook een Siemens was en 22 jaar gedraaid heeft!

Hans 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil en schoon

Geweldig apparaat schoon en stil en redelijk schoon weinig gebruik van water en makkelijk in gebruik

Sipke 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

vaat wasser

hij is zuinig en overzichtelijk in gebruik en makkelijk bedienbaar , Goede kwaliteit maakt het super schoon.
en wat ook geldt is niet duur in aanschaf met een goede garantie heb je er jaren plezier van.

Vaatwasser SN28M250 18-10-2016 Product paar weken in bezit

Vaatwasser SN28M250

Vaatwasser heeft meerdere programma's inclusief nachtprogramma, machine is fluister stil. dit heeft er ook aan bij gedragen dat we voor deze vaatwasser hebben gekozen. Zelf s'nachts is de machine niet hoorbaar bij totale stilte.

Pluspunten

• grote borden
  • grote bestekbak
  • extra rekjes voor salade bestek
  • indeling servies laden

Minpunten

• programmaduur

Jan Vogels 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

aantrekkelijk

goed wasresultaat ziet er na de wasbeurt goed uit hoewel sommige pannen nog een beetje nat zijn zodat ik ze met een handdoek nog wat moet afdrogen

MM 27-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de vaatwasser pas een paar dagen. Tot nu toe prima resultaat.
Qua vormgeving een beetje saai, niets bijzonders.
Duurzaamheid kan ik nu nog niet beoordelen

Siemens SN28M250EU 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na de eerste wasbeurt waren we al helemaal blij. stralend schoon en super geruisloos. Goede garantie. De eerste 8 jaar hebben we geen "zorgen" meer over de vaat.

swatch87erik 06-10-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Siemens Vaatwasser is erg handig in gebruik.
de extra rekjes en staande houders voor pannen of schalen is geweldig zo heb je nog meer ruimte.
en dan heb je een programma van slechts 29 minuten. En ook kun je nog tijd besparen omdat je met vario speed de programma tijd kan inkorten!!
Daarnaast zijn de rekken makkelijk te verstellen kun je het bestekbakje mooi verplaatsen meestal zit deze opeen vaste plek. ook word alles goed schoon en mooi droog zelfs je glazen blijven met het juiste tablet goed schoon en streep vrij. kortom geen last meer van opzien tegen de afwas heerlijk.
Ik zou zeggen Siemens vario is youre friend in the kitchen.

cornevdl1970 13-07-2015 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat
Hij is zeer geruisloos en wast perfect af!
Alles komt er droog uit en de glazen blinken, zonder sporen van water na te laten.
De mogelijkheid van vario speed is perfect als je een feestje hebt en te weinig tijd hebt om op volle tijd te laten draaien. Ook dan perfect resultaat.
Een echte AANRADER!!

marianne1212 07-05-2015 Product half jaar in bezit

ik hoor mijn vaatwasser bijna niet,hij wast goed schoon zelfs de pannen,ben er zeer tevreden over,heb nog geen minpunten kunnen ontdekken

thumasan 20-03-2015 Product paar weken in bezit

Verrassend veel verschillende wasprogramma’s en een droger eindresultaat dan onze vorige vaatwasser. Makkelijk is ook de herkenning van het soort vaatwasmiddel en hij is heerlijk stil.