Siemens SN28M250EU - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

19/64 02-01-2017 Product paar weken in bezit

geruisloos

prima vaatwasser! zeer geruisloos, prettige indeling met veel variatie door de verstelbare korven. de vaat wordt glanzend schoon is droog. ben er heel tevreden over.

Pluspunten

• geruisloos
  • verstelbare korven

Jan Vogels 17-05-2016 Product paar dagen in bezit

aantrekkelijk

goed wasresultaat ziet er na de wasbeurt goed uit hoewel sommige pannen nog een beetje nat zijn zodat ik ze met een handdoek nog wat moet afdrogen

MM 27-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de vaatwasser pas een paar dagen. Tot nu toe prima resultaat.
Qua vormgeving een beetje saai, niets bijzonders.
Duurzaamheid kan ik nu nog niet beoordelen

Siemens SN28M250EU 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na de eerste wasbeurt waren we al helemaal blij. stralend schoon en super geruisloos. Goede garantie. De eerste 8 jaar hebben we geen "zorgen" meer over de vaat.

swatch87erik 06-10-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Siemens Vaatwasser is erg handig in gebruik.
de extra rekjes en staande houders voor pannen of schalen is geweldig zo heb je nog meer ruimte.
en dan heb je een programma van slechts 29 minuten. En ook kun je nog tijd besparen omdat je met vario speed de programma tijd kan inkorten!!
Daarnaast zijn de rekken makkelijk te verstellen kun je het bestekbakje mooi verplaatsen meestal zit deze opeen vaste plek. ook word alles goed schoon en mooi droog zelfs je glazen blijven met het juiste tablet goed schoon en streep vrij. kortom geen last meer van opzien tegen de afwas heerlijk.
Ik zou zeggen Siemens vario is youre friend in the kitchen.

Pomme 25-04-2017

Lekker weinig geluid, alles mooi schoon

Gebruik deze machine nu een goede maand. Ik ben erg tevreden. Niet teveel functies, makkelijk instellen en qua reiniging en droging heb ik geen klachten. Ideaal zijn de verschillende "rekjes" waardoor je verschillende spullen er goed in kan zetten.

Gezin van 6 28-03-2017 Product paar weken in bezit

veel ruimte voor de vaat

Groot gezin met veel vuile vaat dus een betrouwbare vaatwasser is geen overbodige luxe.
Dankzij goede service van Siemens is onze vorige vaatwasser, die helaas 4 jaar na aankoop kuren vertoonde, vervangen door deze.
Door bestekmand, ipv bestek lade, is meer ruimte voor hogere pannen of zelfs voor het plaatsten van koekenpannen over de reeds geplaatste vaat.

Pluspunten

• bestekmand
  • veel ruimte
  • geluidsarm
  • reinigt goed
  • droogt goed

Eric de Haas 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

wat een stil apparaat

bij het aanzetten de eerste keer wist ik niet of die al begonnen was. Hij is zo ontzettend stil, was ik helemaal niet gewend met mijn 10 jaar oude Bosch vaatwasser.
ook de handgrepen aan de korven is ideaal , alles is tot het kleine detail uitgedacht.
Ik ben er nu al blij mee, terwijl mijn eerste Siemens vaatwas nog aan het draaien is.

Pluspunten

• stil, geruisloos
  • handige grepen aan de korven
  • nagedacht over de indeling

Minpunten

• nog niet ontdekt
  • denk niet dat die gaan komen

Patries 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

siemens vaatwasser SN28M250EU

veel kleine verschillen met mijn oudere siemens vaatwasser maken dit model een luxueuze ervaring; in hoogte verstelbare bovenladen, plateau voor spatels, bestekmandje wat over het bordenrek past en een makkelijker bakje voorin voor de wastablet. Maar het meest verrukt ben ik over het instelbare wijnglazen rekje, mijn wijnglazen staan nu netjes recht ipv scheefhangend op de spijltjes van een bordenrekje, geweldige indeling nu, het lijkt wel of er meer in past dan voorheen. Daarbij lijkt hij wel geruisloos vergeleken met de oude. En de deur valt automatisch dicht bij een kiertje, dat is ook erg handig als je druk bezig bent.

Pluspunten

• geluidsarm
  • betere indeling rekjes
  • wijnglazenrek
  • bestekbakje past over het bordenrek

Minpunten

• dit type, alleen in wit verkrijgbaar

Jacqueline 18-11-2016 Product paar weken in bezit

Zéér zuinige vaatwasser.

Deze Siemens vaatwasser bevalt heel erg goed, is zuinig met water en energieverbruik. Er zit een eco-programma op die nóg zuiniger is. We hebben gekozen voor Siemens omdat onze vorige vaatwasser ook een Siemens was en 22 jaar gedraaid heeft!

Hans 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil en schoon

Geweldig apparaat schoon en stil en redelijk schoon weinig gebruik van water en makkelijk in gebruik

Sipke 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

vaat wasser

hij is zuinig en overzichtelijk in gebruik en makkelijk bedienbaar , Goede kwaliteit maakt het super schoon.
en wat ook geldt is niet duur in aanschaf met een goede garantie heb je er jaren plezier van.

Vaatwasser SN28M250 18-10-2016 Product paar weken in bezit

Vaatwasser SN28M250

Vaatwasser heeft meerdere programma's inclusief nachtprogramma, machine is fluister stil. dit heeft er ook aan bij gedragen dat we voor deze vaatwasser hebben gekozen. Zelf s'nachts is de machine niet hoorbaar bij totale stilte.

Pluspunten

• grote borden
  • grote bestekbak
  • extra rekjes voor salade bestek
  • indeling servies laden

Minpunten

• programmaduur

Gerard K 08-06-2016

Geweldige vaatwasser

We hebben al verschillende vaatwassers van een ander merk gehad, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Alles komt er heel schoon en droog uit en hij is ook nog eens erg stil. Al met al, een aanrader.

Frank sr 19-03-2016

SNELLE RAKKER

Heb de vaatwasser nu een twee maanden en wast lekker schoon zonder veel geluid te maken en het kleine progr, wast binnen een uurtje je niet al te vuile vaat lekker schoon.
Alleen zou ik er een ventilatortje op willen hebben om na afloop de vochtige lucht er uit te zuigen, maar zetten nu de deur op een kiertje om te ont wasemen.
Dus tot nu toe een fijn machientje. Frank

ruudcurvers 29-02-2016

Prima vaatwasser

Apparaat 1 week in bezit, werkt prima. Vorige vaatwasser was ook een Siemens.
De nieuwe Siemens heeft meer inruim mogelijkheden. Machine is na afloop alleen nog vochtig van binnen.

Jannie 206 12-12-2015

Vaatwasser

Ik moest eerst even wennen aan deze siemens vaatwasser (mijn vorige was ook een siemens) maar deze is weer iets anders, wil hem nu niet meer kwijt. Hij voldoet weer aan de eisen van deze tijd.

Goverien 19-11-2015

top apparaat

Ik had al een siemens vaatwasser, maar die had het na 15 trouwe dienstjaren begeven, dus weer een siemens aangeschaft en ik moet zeggen dat deze toch weer praktischer en zuiniger is als de vorige.

Henk7151 22-09-2015

Veel energie zuinige programma's

Deze vaatwasser nu enkele weken in bezit en ben uiterst tevreden over de kwaliteit van de schone vaat !!

cornevdl1970 13-07-2015 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat
Hij is zeer geruisloos en wast perfect af!
Alles komt er droog uit en de glazen blinken, zonder sporen van water na te laten.
De mogelijkheid van vario speed is perfect als je een feestje hebt en te weinig tijd hebt om op volle tijd te laten draaien. Ook dan perfect resultaat.
Een echte AANRADER!!