Siemens SN25L230EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN25L230EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willem 22-01-2017

Stille en duurzame vaatwasser.

Geschreven voor: Siemens SN25L230EU

Ik heb deze vaatwasser gekozen i.v.m. zijn prijs-kwaliteit verhouding, zijn duurzaamheid, formaat (van binnen en buiten). De vaatwasser is ook erg stil.

Ik raad iedereen die een nieuwe, duurzame en overal, goedkope vaatwasser nodig heeft, deze aan.

Pluspunten

• Prijs-Kwaliteit
  • Grootte inlaadruimte
  • Goed droog
  • Stil

Minpunten

• Missende trechter voor zoutresevaar

Opa Martin 21-11-2016

Nu ik met pensioen ben.

Geschreven voor: Siemens SN25L230EU

Natuurlijk een Siemens! De mogelijkheid om warm water aan te voeren op deze machine SN25L230EU vanuit onze zonneboiler heeft onze keus bepaald. De oude SE24264EU was na 14 jaar echt aan het einde van zijn latijn en geurde als een riool putje! Kan haast ook niet anders met ons drukke gezin van 6 personen. Nu alle kinderen de deur uit zijn gaat deze nieuwe machine hoogstwaarschijnlijk ons overleven. Hij heeft het een stuk rustiger! En door het lage energie verbruik kunnen wij nu 3 x per jaar op vakantie.

S. te Woerden 10-11-2016

Top-apparaat

Geschreven voor: Siemens SN25L230EU

De Siemens SN25L230EU paste exact onder het keukenblad. Het is een moderne, goedwerkende vaatwasser met veel opties. Het is een erg stille machine. Duurzaamheid is gegarandeerd met zowel de Eco knop in het keuze-menu, als de water- en energiebesparing-modules die het apparaat automatisch toepast. Daarnaast is het bedieningspaneel aan de buitenzijde overzichtelijk en simpel. Een kind kan de (vaat-)was doen. Dat is fijn, want ik heb er 4. Na een paar maanden met een slecht werkende/kapotte vaatwasser, is deze Siemens een verademing. Jammer dat de mannen van Dynalogic (via Bol.com) niet in staat waren mijn oude vaatwasser mee te nemen en deze aan te sluiten, terwijl dat "part of the deal" was . We moesten dus zelf afkoppelen en aansluiten, terwijl we vlak voor een kinderfeest met 10 gillende meiden van 10 zaten. Whaah!

Pluspunten

• geluidsarm/stil
  • goede indeling van rekken
  • water- en energiebesparend
  • makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Slechte vakkennis plus service van Dynalogic
  • Zelf aan moeten sluiten

Vleugels 23-10-2016

Perfecte vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN25L230EU

Perfectie bestaat niet, maar deze vaatwasser komt dicht in de buurt. Gewoon goed! Het is een mooi ontworpen toestel met veel variabele korf indelingen. Zelfs de bestekbak is volledig vrij verplaatsbaar, wat het plaatsen van o.a. grote ketels eenvoudiger maakt. Programma selectie is overzichtelijk en eenvoudig. We zijn er zeer tevreden mee!

Pluspunten

• ontwerp
  • prijs
  • mogelijkheden

Judith Rutten 15-10-2016

Prima eerste indruk.

Geschreven voor: Siemens SN25L230EU

Was- en droogresultaat 70 graden zijn prima. Echter bij wasprogramma Auto (45-65 graden) blijft de plastic vaat erg nat. Gebruik meestal 70 graden wasprogramma dus voor ons geen probleem. Prima vaatwasser die erg degelijk aanvoelt. Verder nog niet veel mogelijkheden gebruikt.