Bosch SMS58N12EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMS58N12EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

haca 21-04-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N12EU

fijn apparaat, vooral de bovenlade is praktisch en handig. Verder heer erg stil in vergelijking met onze voorgaande machine.

AC Barneveld 28-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N12EU

Super apparaat en muisstil.Na verschillende merken te hebben gehad,is deze machine top in zijn resultaat,mogelijkheden en gebruik.Ziet er luxe uit en hoop natuurlijk dat deze langer meegaat dan mijn andere machines.

Rudy1978 24-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N12EU

Zeer stil. Moest echt een paar x goed luisteren als die wel aan stond de eerste x
Was super en droogt ook super goed.
Dus met andere woorden een super machine die goed de vaat schoonmaakt. En droogt.

J. Hartman 19-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N12EU

Wij moesten afscheid nemen van onze ca. 20 jaar oude vaatwasser. Het heeft ons verrast hoe innovatief Bosch met deze vaatwassers bezig is geweest. Een besteklade i.p.v. een basket waar na verloop van tijd door slijtage weleens een lepel of vork door de bodem stak. De inklapbare bordenhouders, makkelijk voor pannen. Het verstelbare kopjesrek en vooral het bedieningsgemak met diverse keuze mogelijkheden en besparingsstanden. En je hoort hem bijna niet meer.

Mrskoffiepot 16-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N12EU

mooie machine, duidelijk leesbare display, makkelijk te bedienen, voldoende programma's, enige nadeel vind ik persoonlijk het bestekrek bovenin, ook al kun je die er in zijn geheel uithalen blijft het onhandig.

a.rozendaal 03-03-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N12EU

zeer geschikte en duidelijk te gebruiken apparaat.
zeer schoonwassend heel erg tevreden.
het fijne is dat het geheel droog eruit komt hoeft niet afgedroogd.
makkelijk te plaatsen/instaleren.

H2015 05-02-2015
Geschreven voor: Bosch SMS58N12EU

Deze machine voldoet volledig aan onze verwachtingen!
Hij is echt heel stil, zelfs bij het nemen van water is dit nauwelijks hoorbaar, geweldig ! Heeft veel mogelijkheden en gemakkelijk te bedienen.
Wij vinden het een dijk van een machine.