Bosch SMS58N12EU - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Max. belading
14 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MdRM 31-01-2016

OK vaatwasser

Nadat onze Bosch vaatwasser het na 11 jaar begaf hebben wij weer voor een Bosch vaatwasser gekozen aangezien de vorige ons prima beviel.
Qua gebruiksgemak en het reinigen van de vaat zijn wij tevreden. Het drogen laat echter te wensen over. Borden, glazen etc gaan prima maar plastic blijft gewoon nat.
Daarnaast vinden wij het zeer teleurstellend dat er ook een versie is die de optie heeft met extra droogtijd. Deze wordt wel vermeld in de gebruiksaanwijzing maar niet op de site.
Als wij dit geweten hadden was onze keuze een andere geweest.

Harry 24-09-2015

Geweldige vaatwasser

Zeer ruime vaatwasser, dit mede door de besteklade.
Handige programma's (vario speed)
Zeer schoon en droog resultaat.

haca 21-04-2015 Product paar dagen in bezit

fijn apparaat, vooral de bovenlade is praktisch en handig. Verder heer erg stil in vergelijking met onze voorgaande machine.

AC Barneveld 28-03-2015 Product paar weken in bezit

Super apparaat en muisstil.Na verschillende merken te hebben gehad,is deze machine top in zijn resultaat,mogelijkheden en gebruik.Ziet er luxe uit en hoop natuurlijk dat deze langer meegaat dan mijn andere machines.

Rudy1978 24-03-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Zeer stil. Moest echt een paar x goed luisteren als die wel aan stond de eerste x
Was super en droogt ook super goed.
Dus met andere woorden een super machine die goed de vaat schoonmaakt. En droogt.

J. Hartman 19-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wij moesten afscheid nemen van onze ca. 20 jaar oude vaatwasser. Het heeft ons verrast hoe innovatief Bosch met deze vaatwassers bezig is geweest. Een besteklade i.p.v. een basket waar na verloop van tijd door slijtage weleens een lepel of vork door de bodem stak. De inklapbare bordenhouders, makkelijk voor pannen. Het verstelbare kopjesrek en vooral het bedieningsgemak met diverse keuze mogelijkheden en besparingsstanden. En je hoort hem bijna niet meer.

Mrskoffiepot 16-03-2015 Product paar dagen in bezit

mooie machine, duidelijk leesbare display, makkelijk te bedienen, voldoende programma's, enige nadeel vind ik persoonlijk het bestekrek bovenin, ook al kun je die er in zijn geheel uithalen blijft het onhandig.

a.rozendaal 03-03-2015 Product paar dagen in bezit

zeer geschikte en duidelijk te gebruiken apparaat.
zeer schoonwassend heel erg tevreden.
het fijne is dat het geheel droog eruit komt hoeft niet afgedroogd.
makkelijk te plaatsen/instaleren.

H2015 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Deze machine voldoet volledig aan onze verwachtingen!
Hij is echt heel stil, zelfs bij het nemen van water is dit nauwelijks hoorbaar, geweldig ! Heeft veel mogelijkheden en gemakkelijk te bedienen.
Wij vinden het een dijk van een machine.

fmpeltenburg 07-09-2014

AL lang BOSCH liefhebber

Goede koop. Snel geinstalleerd, draaien maar. Perfecte werking met alle programma's. Super stil. Eco stand is prima.

KoosvanHoften 26-04-2014

gebruik vaatwasser

Speciale besteklade is geen voordeel t.o.v. oud systeem ( los bakje ) De kopjes en glazenlade lijkt kleiner dan voorheen .

ncommandeur 16-03-2014

Fantastisch product

Mijn Zanker afwasautomaat heeft het na 16 jaar begeven. Ik merk nu dat ik al veel eerder een Bosch aan had moeten schaffen. De vaat is perfect schoon, droog en het apparaat is ook heel stil. Ook erg handig is de uitgestelde begintijd. Kortom een topproduct.