Siemens SN25L801EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN25L801EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nikita 18-01-2017

Goed schoon

Geschreven voor: Siemens SN25L801EU

Ik was op zoek naar een goede, eenvoudige vaatwasser voor een redelijk bedrag. De vaatwasser is stil maar we zetten hem altijd 's nachts aan, de vaatwasser gaat vanzelf helemaal uit dus geen stroom verspilling.
Ook een waterstopbeveiliging dus geen zorgen dat de nieuwe vloer kapot gaat als de vaatwasser stuk gaat.
De vaatwasser programma's zijn gemakkelijk in te stellen. Alles wordt goed schoon zonder van tevoren alles af te spoelen onder de kraan.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Schoon
  • Prijs

S. Vos 18-12-2016

reinigd en droogt goed!

Geschreven voor: Siemens SN25L801EU

Mooie vormgeving en reinigd en droogt goed! Zelfs in te stellen op de waterhardheid van je eigen woonplaats zodat hij optimaal je afwas kan reinigen.
Ook is hij vrij stil waardoor je er geen last van hebt. Door de vele functies voor elke afwas met gemak in te stellen op de juiste wasprogramma,oftewel prima kwaliteit voor deze prijs.

Pluspunten

• droogt goed
  • reinigd goed
  • makkelijke bediening
  • zacht geluid
  • mooie vormgeving

Karinnetje 16-12-2016

mooie vormgeving , weinig hinder

Geschreven voor: Siemens SN25L801EU

Op zoek naar een vervangende vaatwasser voor onze bestaande keuken.
Onze inbouw vaatwasser van een "onbekend/ minder" merk was er iets te snel mee opgehouden ....
Dan het grote vergelijken ...
Doen we weer een inbouw vaatwasser , een onderbouw vaatwasser of een vrijstaande vaatwasser ???

Na lang wikken en wegen / passen en meten en nóg eens meten kwamen we steeds uit op de Siemens SN25L801EU.

Mooie programma's, eco systeem, mooie vormgeving , kwaliteitsmerk en een mooie prijs.

Pluspunten

• vormgeving, RVS
  • geen hinder ondanks open keuken / woonkamer

Minpunten

• nog niet gevonden

Johan 22-11-2016

Goede vaatwasser makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens SN25L801EU

Wast goed schoon en de RVS deur vlekt niet.
Makkelijke keuze voor het kiezen van een programma en ruime indeling.

joop 17-11-2016

prima hulpmiddel werkt naar behoren is lekker stil

Geschreven voor: Siemens SN25L801EU

Doet alles wat ik van dit gereedschap verwacht had. Past prima bij de rest van de RVS keuken spullen. Is fijn stil tov de oude vaatwasser. Heeft 10 jaar naar volle tevredenheid gedraaid.

Pluspunten

• stil aan het werk
  • looks

Minpunten

• geen

Theo Claessens 13-10-2016

mooi design en vrij geruisloos

Geschreven voor: Siemens SN25L801EU

Oude vaatwasser was defect en we konden niet zonder. Gekozen voor deze Siemens omdat de prijs/kwaliteit verhouding ons erg aansprak. Ook de metallic uitvoering verkozen we boven een standaard witte vaatwasser. Aansluiten was een fluitje van een cent en product voldoet aan alle verwachtingen. Precies genoeg keuzemogelijkheden want bij de duurdere apparaten gebruik je de meeste van die extra functies toch niet. Bovendien is de vaat wasser tijdens het draaien redelijk stil. Erg prettig. Vaat komt er schoon en droog uit. Ook de broodtrommels en de snijplanken die bij mijn andere vaatwasser altijd nog even met een theedoek gedroogd moesten worden. Kortom een geweldige aankoop, zeker in dit prijssegment.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Vrij stil
  • prijs/kwaliteit

Elinezzx 01-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN25L801EU

Ik ben zeer tevreden over deze vaatwasser zeker een aanrader!
Zeer gebruiksvriendelijk en het geeft het gewenste wasresultaat.