Siemens SN25L801EU - Reviews

tile-Energieklasse
A+ energieklasse
tile-Max. belading
12 couverts maximale belading

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

S. Vos 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

reinigd en droogt goed!

Mooie vormgeving en reinigd en droogt goed! Zelfs in te stellen op de waterhardheid van je eigen woonplaats zodat hij optimaal je afwas kan reinigen.
Ook is hij vrij stil waardoor je er geen last van hebt. Door de vele functies voor elke afwas met gemak in te stellen op de juiste wasprogramma,oftewel prima kwaliteit voor deze prijs.

Pluspunten

• droogt goed
  • reinigd goed
  • makkelijke bediening
  • zacht geluid
  • mooie vormgeving

Karinnetje 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooie vormgeving , weinig hinder

Op zoek naar een vervangende vaatwasser voor onze bestaande keuken.
Onze inbouw vaatwasser van een "onbekend/ minder" merk was er iets te snel mee opgehouden ....
Dan het grote vergelijken ...
Doen we weer een inbouw vaatwasser , een onderbouw vaatwasser of een vrijstaande vaatwasser ???

Na lang wikken en wegen / passen en meten en nóg eens meten kwamen we steeds uit op de Siemens SN25L801EU.

Mooie programma's, eco systeem, mooie vormgeving , kwaliteitsmerk en een mooie prijs.

Pluspunten

• vormgeving, RVS
  • geen hinder ondanks open keuken / woonkamer

Minpunten

• nog niet gevonden

Johan 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vaatwasser makkelijk te bedienen

Wast goed schoon en de RVS deur vlekt niet.
Makkelijke keuze voor het kiezen van een programma en ruime indeling.

joop 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

prima hulpmiddel werkt naar behoren is lekker stil

Doet alles wat ik van dit gereedschap verwacht had. Past prima bij de rest van de RVS keuken spullen. Is fijn stil tov de oude vaatwasser. Heeft 10 jaar naar volle tevredenheid gedraaid.

Pluspunten

• stil aan het werk
  • looks

Minpunten

Theo Claessens 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

mooi design en vrij geruisloos

Oude vaatwasser was defect en we konden niet zonder. Gekozen voor deze Siemens omdat de prijs/kwaliteit verhouding ons erg aansprak. Ook de metallic uitvoering verkozen we boven een standaard witte vaatwasser. Aansluiten was een fluitje van een cent en product voldoet aan alle verwachtingen. Precies genoeg keuzemogelijkheden want bij de duurdere apparaten gebruik je de meeste van die extra functies toch niet. Bovendien is de vaat wasser tijdens het draaien redelijk stil. Erg prettig. Vaat komt er schoon en droog uit. Ook de broodtrommels en de snijplanken die bij mijn andere vaatwasser altijd nog even met een theedoek gedroogd moesten worden. Kortom een geweldige aankoop, zeker in dit prijssegment.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Vrij stil
  • prijs/kwaliteit

Elinezzx 01-12-2014 Product maand in bezit

9,4
Ik ben zeer tevreden over deze vaatwasser zeker een aanrader!
Zeer gebruiksvriendelijk en het geeft het gewenste wasresultaat.

Nikita 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Goed schoon

Ik was op zoek naar een goede, eenvoudige vaatwasser voor een redelijk bedrag. De vaatwasser is stil maar we zetten hem altijd 's nachts aan, de vaatwasser gaat vanzelf helemaal uit dus geen stroom verspilling.
Ook een waterstopbeveiliging dus geen zorgen dat de nieuwe vloer kapot gaat als de vaatwasser stuk gaat.
De vaatwasser programma's zijn gemakkelijk in te stellen. Alles wordt goed schoon zonder van tevoren alles af te spoelen onder de kraan.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Schoon