Royal Well Silver Rocket D 6 Folietunnel - Reviews

Kees Truijens 30-08-2018

Niet gelukt om hem echt goed in elkaar te zetten.

Zie mijn vorige review. Ik raad ieder zonder twee rechterhanden de kas tegen bijbetaling te laten opzetten. Dat zou mij veel kopzorgen bespaard hebben en bovendien de verantwoordelijkheid voor het eindresultaat bij de leverancier gelegd hebben.

1e review 05-07-2018
Een stevige kas, die de meerprijs t.o.v. andere foliekassen rechtvaardigt. Maar let op: De kas bestaat uit heel veel onderdelen en de instructiehandleiding is ondermaats. Als je een IKEA kast in elkaar kunt zetten, dan betekent dat niet zomaar, dat het je met deze kas ook lukt.

Minpunten

• Voor een leek te moeilijk om goe op te zetten.
Geschreven voor: Royal Well Silver Rocket D 6 Folietunnel

Kees Truijens 07-05-2018

Stevig, maar opbouw is lastig

Pluspunten

• Stevig
  • Dikkere folie dan bij andere kassen

Minpunten

• Ingewikkelde constructie
  • Slechte handleiding
Geschreven voor: Royal Well Silver Rocket D 6 Folietunnel