Braun Baardtrimmer BT3041, Baardtrimmer En Tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Baardtrimmer BT3041, Baardtrimmer En Tondeuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erdal C 28-06-2019

Geweldige baardtrimmer

Ik heb de trimmer inmiddels al een tijdje en gebruik het wekelijks. Ik ben redelijk tevreden over de trimmer set. Je hebt precies de middelen die je nodig hebt om je baard te stylen, namelijk de trimmer met verschillende standen en de scheermesje Dit is erg prettig, hierdoor kan je zelf bepalen hoe ver je je baard wilt trimmen en kan je de randjes strak maken. Ook prettig dat er twee soorten 'koppen' bij zit in de set.
Ook erg fijn dat het apparaat watervast is, hierdoor kan je het makkelijk in het geheel wassen zonder dat je je zorgen hoeft te maken.

De batterij is goed, het gaat bij normaal gebruik goed lang mee en laad snel op.
Ik raad iedereen die iets soortegelijks zoekt deze trimmer set aan. Ik zie geen minpunten en ben tevreden met het apparaat.

Pluspunten

• Veel functies
  • Verstelbaar
  • Batterijduur

Paul Goinga 18-06-2019

Handig, veelzijdig en handzaam.

Ik gebruik deze Braun baardtrimmer BT3041 een paarweken en ben er nog steeds enorm van onder
de indruk.
Ideaal voor thuisgebruik en perfect voor als je op vakantie bent.
Niet alleen neemt de trimmer weinig ruimte in beslag, maar het past zich in het buitenland ook nog
eens automatisch aan bij het voltage.
Met maar liefst 39 lengtestanden kan ik mijn baard stylen en restylen met het grootste gemak.
Het resultaat mag er ook zijn.
Professioneel en strak alsof je hebt laten doen bij een haarsalon.
Ik heb de trimmer gekregen om te testen en ik moet zeggen dat het een geweldig veelzijdig en
handig apparaat is.
Echt een aanrader,

ErwinS 27-05-2019

Fijne baardtrimmer voor een goede prijs

Voor een bedrag van rond de 50 euro is dit een prima baardtrimmer. Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en ben er zeer tevreden over. In het begin is het even testen en wennen hoe te werken met de opzetstukjes, maar na een paar keer is het prima! Ook de batterijduur is prima en de baardtrimmer is makkelijk schoon te maken. Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• Batterij
  • Weinig geluid
  • Prijs

Minpunten

• Weinig instructies

Jfelsinga 13-05-2019

Goed scheerapparaat

Hierbij review ik de Braun baardtrimmer BT3041. Een goed product, dat netjes is verpakt zoals je dat van Braun mag verwacht
Er zitten verschillende opzetstukken bij waarmee je verschillende haarstijlen kunt bewerken. Ook zit er een Gillette Fusion ProGlide scheermesje met FlexBall technologie gratis bij. De Braun baardtrimmer BT3041 heeft opzetstukken van 1-10 mm en een van 11-20 mm.

Ik gebruik het apparaat vooral voor het trimmen van mijn baard, mede door de precisie waarmee je de lengte kunt afstellen maakt het zetten van de fijne contouren erg gemakkelijk. Je baard ziet er weer strak uit!

De Braun baardtrimmer BT3041 kan tegen water waardoor hij ook prima onder de douche gebruit kan worden. Daarnaast is het erg handig als je huid minder goed tegen scheerbeurten kan.

Het apparaat ligt fijn in de hand en is vooral niet te zwaar maar juist Compact en functioneel. Met 8 uur is hij volledig opgeladen waarna je hem ongeveer 60

minuten kunt gebruiken. Dit apparaat heb ik gratis thuis gestuurd gekregen om hem uitvoerig te testen.

Ik geef de Braun BT3041 een dikke 8, voor o.a. de Looks, prijs en kwaliteit verhouding. Je krijgt waar voor je geld, daarom raad ik dit product aan iedereen aan.
Het opladen van het apparaat is wat aan de lange kant. Echter kan je er wanneer deze volledig is opgeladen weer weken mee vooruit.

Pluspunten

• Looks
  • Functies
  • Water bestendig

Minpunten

• Opladen duurt lang

Mart R 29-04-2019

Prima trimmer voor ieder baardtype

De trimmer wordt geleverd met twee kammen en een scheermes en is dus op elk type baard en haar voorbereid. Voor mijn minimale baardonderhoud had ik niet alles nodig, maar wat ik wel nodig had werkte perfect. De trimmer zorgde voor een kort en verzorgd resultaat, het scheermes hielp bij de afwerking. De accu gaat lang mee en was al deels opgeladen zodat je meteen kan beginnen. Het trimmen vond ik wel een tijdrovend karwei, scheren met alleen een mes gaat naar mijn idee sneller. Toch ben ik heel tevreden met het apparaat, dat ik gratis heb ontvangen om te testen.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Compleet pakket

Minpunten

• Duurt lang voor perfect resultaat

SDWasabi 28-04-2019

Prima apparaat, multifunctioneel

De Braun baardtrimmer/tondeuse maakt een goede eerste indruk op het gebied van afwerking.
Het wordt geleverd met twee verschillende bevestigingen en biedt dus een zeer breed bereik voor verschillende haarlengtes van 0,5 tot 20 mm. Je kan hem met water afspoelen.
Het scheerresultaat is over het algemeen goed. Soms wordt niet al haar gepakt en moet je meerdere keren door dezelfde plaats gaan.
Over het algemeen resulteert dit in een zeer goed scheerresultaat.
Al met al een prima apparaat, dit apparaat heb ik mogen testen.

Pluspunten

• veel lengte instellingen
  • ligt goed in de hand
  • makkelijk schoon te maken
  • accuduur

Minpunten

• geen flesje olie erbij, af en toe smeren
  • oplaadtijd
  • geen usb aansluiting, scheelt weer laders

Dennis K 28-04-2019
  • Product gekregen

Kwalitatief goede trimmer

Een week geleden heb ik de Braun BT3041 gekregen en ik ben er er erg enthousiast over.
De accu gaat lang mee, de trimmer is stil en voelt stevig / degelijk aan. Verder ligt het product fijn in de hand. Het enige nadeel is wel dat het opzet stuk redelijk scherp is en dus prikt in je gezicht.

Pluspunten

• Stevig
  • Lange accu duur

Minpunten

• Scherpe opzetstukken

ZacharyL 24-04-2019

Beter als verwacht.

Het product is zeer gemakkelijk om te gebruiken. Het is gemakkelijk om de lengtes te kunnen variëren. Tijdens het gebruik van dit product werd elk haar geknipt, en werd er geen haar over geslagen. Het is goed hanteerbaar en duidelijk.

Echter bleek de gebruiksaanwijzing te vermelden naar olie om de levensduur van het product te verlengen. Helaas werd er geen olie geleverd bij aanschaf van het product. Hierdoor moet er zelf een olie worden aangeschaft voor de verlenging van de levensduur.

Ik heb dit product gratis mogen testen voor de gebruiksvriendelijkheid en mogelijkheden.

Pluspunten

• Gemakkelijk hanteerbaar
  • Goede gebruiksaanwijzing
  • Mooi uiterlijk
  • Soepel veranderen van haarlengtes

Minpunten

• Geen olie voor onderhoud

jeroenB 24-04-2019

perfecte baardtrimmer

Nu een paar weken de Braun gebruikt en uiterst positief. de trimmer ligt lekker in de hand en is zeer gemakkelijk in gebruik. Ook als je hem gebruikt al tondeuse werkt dit prima en is zeer gemakkelijk af te stellen door de vele standen en opzetstukken die beschikbaar zijn. design ziet er netjes uit en is gemakkelijk schoon te houden. product heb ik gekregen om te proberen maar ik blijf hem gebruiken, zeker een aanrader!!!