Philips QT4050/32 - Reviews

baard
Bedrijfstijd
50 min.

rashik 24-12-2012 Product paar dagen in bezit

Een hele mooie en degelijke baardtrimmer die lekker in de hand ligt en prima scheert. Het verstellen van de scheerkop werkt heel handig. Van mij mocht de baardtrimmer wel nog iets korter kunnen scheren. Verder is het meeverend beschermkapje erg comfortabel tijdens het scheren. Al met all een prima apparaat en de beste baardtrimmer die ik tot nu toe heb gehad... Ik ben er blij mee!

Slechtetrimmer 16-07-2011 Product paar weken in bezit

5,5
Absolute afrader! Met Philips denk je een goede trimmer in huis te halen, maar dat is nu al de miskoop van het jaar.

Na 20 minuten zijn de baardharen in mijn nek nog niet kortgewiekt. Alles geprobeerd, alle richtingen en houdingen. Zelfs met het opzetstuk eraf (waardoor je onder de 1 mm zou moeten kunnen scheren) schiet het niet op. De rest van de baard gaat iets beter, maar overall valt het tegen.
Ik vermoed dat dat komt door de ondoordachte constructie. Het trimgedeelte met de mesjes zitten vrij diep in de bovenkant verwerkt waardoor de baardharen er niet heel eenvoudig bij komen. Bovendien zit de afzuigopening daar tegenaan over de hele breedte. Dat maakt het moeilijk om baardharen in dit trimgedeelte te krijgen. En het doorzichtige plastic ding bovenop maakt het trimmen wel fijn maar bemoeilijkt het trimmen volgens mij alleen maar meer.
Ik denk dat alleen mensen met een vrij lange baard iets aan dit ding zullen hebben.

Het afzuigsysteem is trouwens matig. Het zuigt meer dan de helft op, maar ik gok dat 30-40% nog steeds erbuiten valt. Dat is teveel.

Pimdakaas 13-03-2011 Product paar weken in bezit

Na een na 10 jaar overleden apparaat op batterijen (ook Philips) deze aangeschaft. Moet zeggen, ben blij verrast! Trimt snel, precies en moeiteloos. Kan met en zonder afstandsstuk gebruikt worden zodat je ook korter dan 1mm kan trimmen. Ook is er een handig opvang compartiment waar 90-95% van de haren in worden opgevangen. Het hele ding kan uit elkaar dus schoonmaken is geen probleem al gebruik ik niet het bijgeleverde borsteltje (vreselijk gepiel) maar de stofzuiger met borstel-opzet. Ligt verder lekker in de hand dus kan hem zeer zeker aanbevelen.

dianadj 26-12-2010 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat, ligt goed in de hand.
Het afzuigsysteem is handig maar niet 100%, je vindt nog wel enkele haartjes. Maar dat is niet erg.