Philips QT4050/32

Philips OneBlade Pro QP6520/20

Philips OneBlade Pro QP6520/20 Best Reviewed apr 2017
8,5 (24)

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ongeschoren 29-05-2016

Beste Philips, dit ontwerp is nog lang niet af.

Het Turbovac systeem werkt inderdaad, maar dat is ook al het positieve mee gezegd.
Het apparaat is eigenlijk te lomp, bijtrimmen van snor of baard gaat niet omdat je door de grote kop niet kan zien wat je doet en omdat je niet dicht genoeg op de huid kan scheren. Het apparaat is dus alleen geschikt voor het grove werk waarna je een tweede trimmer nodig hebt om het af te maken.
Tot slot, onder de mesjes zit een sleufje waardoor makkelijk haren in de kop terecht komen. Het schoonmaken hiervan (zonder borsteltje, want niet bijgeleverd) kost je ongeveer net zoveel tijd als het schoonmaken van de wasbak je gekost had. Maakt dat turbovac systeem eigenlijk ook niet meer zo handig...

Gerke12 08-06-2015

Product voldoet niet

Heb het product een aantal keer geprobeerd te gebruiken. Het is echter niet een trimmer die alles egaal scheert en lastige plekken (snor, net onder je neus) weet te bereiken. Daarnaast zijn de openingen van de kop te groot waardoor dit product mijn baard niet goed trimt. Om alles egaal proberen te krijgen moet ik meerdere malen op ieder plekje komen.

Chris36 29-03-2014

Slechte aankoop

Ik heb het apparaat gekocht om mijn baard mooi bij te trimmen en te stylen. Echter lukt het niet om mijn gehele gezicht om het zelfde formaat te krijgen: hals niet, maar ook niet mijn wang.

Qua design en gebruikersgemak (bediening) kan ik niets negatiefs zeggen. Dat gaat goed.

Renzo 28-12-2013

Perfect voor baard en hoofd.

Ik ben weer spinnend tevreden na het eerste gebruik van deze baardtrimmer. Ik heb de voorganger ook gehad, maar die werd na een jaar of 7 toch wat minder scherp. Heb ik ook minstens twee keer per week gebruikt. De nieuwe trimmer scheert merkbaar korter.

Ik heb nog even een baardtrimmer van een ander merk geprobeerd, omdat deze korter zou scheren. Na een aantal bloederige happen, heb ik deze weer terug naar de winkel gebracht.

Ik scheer mijn hoofdhaar en baardhaar in één moeite door zonder opzetstukken. Minimaal aantal haartjes in de wasbak.

Ik raad hem dan ook graag aan en neem hier zelfs de moeite voor. Ik ben zelf namelijk ook een tijdje aan het zoeken en dubben geweest.

sazi 24-11-2013

Prettige trimmer, Turbovac niet 100%

Een prettige trimmer die goed doet waarvoor hij bedoelt is: je baard egaal getrimd houden. De bediening is eenvoudig, ligt lekker in de hand en volgt de contouren van je gezicht mooi. De lengte is goed in te stellen en heeft voldoende bereik. De meebewegende kam pikt soms wel eens een haar uit je baard (vooral bij een langere baard). Het vacuümsysteem (Turbavac) is een mooie belofte, die in het algemeen redelijk de getrimde haren opvangt, maar toch belandden er nog veel haren in de wasbak, helaas.

JH66 21-07-2013

prima product

apparaat werkt voortreffelijk en ligt goed in de hand. Is makkelijk schoon te maken.
Dit is mijn tweede apparaat en de keuze voor een nieuwe was niet moeilijk.
Kortom een prima apparaat.

rashik 24-12-2012

Prima baardtrimmer!

Een hele mooie en degelijke baardtrimmer die lekker in de hand ligt en prima scheert. Het verstellen van de scheerkop werkt heel handig. Van mij mocht de baardtrimmer wel nog iets korter kunnen scheren. Verder is het meeverend beschermkapje erg comfortabel tijdens het scheren. Al met all een prima apparaat en de beste baardtrimmer die ik tot nu toe heb gehad... Ik ben er blij mee!

rashik 24-12-2012 Product paar dagen in bezit

Slechtetrimmer 16-07-2011 Product paar weken in bezit

5,5
Absolute afrader! Met Philips denk je een goede trimmer in huis te halen, maar dat is nu al de miskoop van het jaar.

Na 20 minuten zijn de baardharen in mijn nek nog niet kortgewiekt. Alles geprobeerd, alle richtingen en houdingen. Zelfs met het opzetstuk eraf (waardoor je onder de 1 mm zou moeten kunnen scheren) schiet het niet op. De rest van de baard gaat iets beter, maar overall valt het tegen.
Ik vermoed dat dat komt door de ondoordachte constructie. Het trimgedeelte met de mesjes zitten vrij diep in de bovenkant verwerkt waardoor de baardharen er niet heel eenvoudig bij komen. Bovendien zit de afzuigopening daar tegenaan over de hele breedte. Dat maakt het moeilijk om baardharen in dit trimgedeelte te krijgen. En het doorzichtige plastic ding bovenop maakt het trimmen wel fijn maar bemoeilijkt het trimmen volgens mij alleen maar meer.
Ik denk dat alleen mensen met een vrij lange baard iets aan dit ding zullen hebben.

Het afzuigsysteem is trouwens matig. Het zuigt meer dan de helft op, maar ik gok dat 30-40% nog steeds erbuiten valt. Dat is teveel.

Pimdakaas 13-03-2011 Product paar weken in bezit

Na een na 10 jaar overleden apparaat op batterijen (ook Philips) deze aangeschaft. Moet zeggen, ben blij verrast! Trimt snel, precies en moeiteloos. Kan met en zonder afstandsstuk gebruikt worden zodat je ook korter dan 1mm kan trimmen. Ook is er een handig opvang compartiment waar 90-95% van de haren in worden opgevangen. Het hele ding kan uit elkaar dus schoonmaken is geen probleem al gebruik ik niet het bijgeleverde borsteltje (vreselijk gepiel) maar de stofzuiger met borstel-opzet. Ligt verder lekker in de hand dus kan hem zeer zeker aanbevelen.

dianadj 26-12-2010 Product paar dagen in bezit

Goed apparaat, ligt goed in de hand.
Het afzuigsysteem is handig maar niet 100%, je vindt nog wel enkele haartjes. Maar dat is niet erg.