Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040 - Reviews

Toepassing
lichaam
Type/soort
lichaamstondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 26-12-2015
  • Product half jaar in bezit

4,5
Doet wat het doen moet.
Scheerresultaten matig De huid kan snel geirriteerd raken.
Wat de accu duur betreft: weer typisch een rotproduct van Philips. Je kan er net aan één keer je haar mee doen en dan is de accu al leeg.
Open maken en d oplaadbare accu's (batterijen) vervangen? Vergeet het maar. Accu's niet meer voldoende en je kan het hele apparaat weggooien.
Nogmaals: weer typisch een rotproduct van Philips!
Ik voor dit soort apparaten voor mij geen Philips meer!
Gewoon een miskoop!

Juska 10-03-2018

helemaal mee eens!

Zjeeke 10-05-2019

Zeer zwakke batterij

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Prima bodygroomer, ligt goed in de hand en doet zijn werk naar behoren. Spijtig dat de batterij het zo vlug laat afweten. Batterij vorige week volledig, dit is ongeveer acht uur, opgeladen. Nu wilde ik daarnet het apparaat gaan gebruiken, batterij leeg en dat terwijl ik het niet gebruikt heb na het opladen.
Toestel ongeveer een half jaar geleden gekocht.

Davidv 31-03-2019

De 7000 series scheert goed. Batterij kapot

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Apparaat werkt goed. 7000 series is mooi en handig aan beide zijde te gebruiken. Gekocht in 2015 na 3 jaar hield batterij ermee op. Daar is hij toch echt te duur voor...probleem komt vaker voor

Hans12345 17-02-2019

Prima apparaat waardeloze accu.

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Ik heb nu deze gekocht, is al de derde Body Groomer van Philips, voorgaande modellen stopten er mee doordat ze tocht niet zo goed tegen water kunnen als gezegd wordt.
Ook waren van voorgaande modellen de bedieningsknoppen slecht. (niet vocht/water bestendig)
Deze body Groomer 7000 is een prima apparaat maar heeft echt een hele slechte waardeloze accu.
Het ding is steeds heel snel leeg en je mag hopen dat je kan afmaken waar je aan begonnen bent.

RP04 31-12-2018

Goed resultaat, maar accu is snel op

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Ik heb dit apparaat nu een aantal jaar in gebruik. Het scheerresultaat is goed. Alleen ging de batterijduur hard achteruit. Nu kan ik er misschien 5 minuten mee scheren. De accu is ook niet te vervangen. Daarom raad ik dit product niet aan. Of je moet elk jaar een nieuwe willen kopen.

bandit2 05-11-2018

Goed artikel met zéér slechte batterij

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Goede trimmer maar een rampzalige batterij.
Na 1,5 jaar is deze versleten en kan je niet vervangen.

Yvanvw 05-11-2018

Werkt goed maar zeer slechte accu

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Ik gebruik deze nu net geen twee jaar , altijd goed gewerkt maar de accu is een ramp ! Als ik die nu laat opladen en één dag laat liggen , is deze volledig plat ! Je zou denken dat men daar iets aan doet na al deze klachten , maar blijkbaar dus niet , spijtig , maar mijn volgende zal geen Philips meer zijn .

Evert7 30-10-2018

Prettig product, maar slechte accu.

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Het ding scheert prima, en omdat er zowel een trimmer als scheerkop op zitten heb je geen extra opzetstukken om kwijt te raken.
Helaas is de accu van het product echt zijn achilleshiel. Na een jaar of 2 moest hij halverwege een scheerbeurt weer opgeladen worden. Deze accu niet makkelijk zelf te vervangen, daarvoor moet je de bodygroomer open schroeven en er nieuwe batterijen in solderen. Een nieuwere variant met een betere accu (wat modernere li-ion accu misschien?) zou erg welkom zijn.

Rikrikrik 20-10-2018

Heel goeie groomer maar batterij vlug stuk

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

De groomer beviel me van af het begin prima. Trimmen en scheren zonder problemen zelfs op moeilijke plaatsen. Maar na nog geen 2 jaar matig gebruik ( 1x per week) is de batterij al op. Dus vuilbak want ze is niet te vervangen.

PeterB1953 23-08-2018

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Deze bodygroomer, werk net zo goed als mijn vorige, maar is alleen veel handiger. Hier ziet alles geïntegreerd in het apparaat, bij mijn vorige moest ik de kop wisselen en de opzetkam kiezen .
Hij ligt perfect in de hand en is gemakkelijk te reinigen.
Ik ben uiterst tevreden over der bodygroomer

Zjeeke 15-08-2018

Zeer zwakke batterij

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Wanneer je begint met een volle batterij kan je het apparaat ongeveer 5 minuten gebruiken. Daar ik nogal zwaar behaard ben doe ik er dus een dag of 5 over voor mijn lichaamshaar verwijderd is. Met andere woorden, ik kan zo ongeveer constant bezig zijn met trimmen.

Atjous 09-06-2018

Prima trimmer

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Zojuist in gebruik genomen. Werkt prima. Oksels, borsthaar en nog verder naar beneden. Een prettig eindresultaat. Aanrader.

Harrriea 17-05-2018

Gemengd

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Apparaat doet goed wat ie moet doen, gebruiksvriendelijk.
Enige grote nadeel is dat de accu na nog geen 5 minuten leeg is

Wbrb 28-02-2018

Scheert niet.

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

De "scheer"functie is pijnlijk en totaal niet functionerend. Scheert getrimde haren nauwelijks. Een glad scheerresultaat is ver te zoeken; het apparaat moet herhaaldelijk over de huid heen om enigszins wat haartjes mee te pakken met een geirriteerde rode huid tot gevolg. Miskoop voor mij.

bass72 25-02-2018

redelijk goed apparaat in het begin

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

als het apparaat nieuw is werkt hij goed, nu hapt hij in je huid en geeft kleine wondjes. de accu gaat niet lang meer mee en de scheerkop bescherming breken stukjes af. zonde van zon mooi en duur apparaat

abel123 15-01-2018

Accu gaat snel achteruit

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Werkt prima maar zware motor waardoor relatief korte scheerbeurten per volle accu. Bovendien gaat de accu na enig gebruik al snel in capaciteit achteruit zoals ook te lezen is in andere reviews. Na een nacht laden is er onvoldoende capaciteit voor een scheerbeurt. Ook als de body groom volledig opgeladen weggelegd wordt, is ie al weer leeg enkele dagen later als ik hem nodig heb.

Fedde 04-12-2017

Beste trimmer ooit gehad

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Deze trimmer is echt een goede, heb al vele trimmers versleten. Echter nog nooit een trimmer gehad welke zo fijn en krachtig trimt als deze. De meeste trimmers zijn maar voor korte duur prima (of zelfs dat niet) maar deze werkt perfect en blijft het ook lang goed doen.

ChrisH 02-06-2017

Zwakke accu en pijnlijke trimmer

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Heb dit apparaat nu twee jaar en kan 'm beter weggooien. Accu is bijna volledig op. Na opladen gaat de accu led na twee minuten al weer knipperen.
Trimmer is bovendien niet geschikt voor alle delen van het lichaam. Hapt regelmatig vast in de huid.
Jammerlijke miskoop.

streepje 15-04-2017

prima toestel

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Het apparaat werkt snel en doet precies waarvoor het moet dienen. En zeker niet onbelangrijk: zonder irritatie achteraf (ik heb een zeer gevoelige, allergische huid)!

pvruiten 28-06-2016

betrouwbare en uitstekende metgezel!

Geschreven voor: Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

Twee keer per week houd ik mijn hoofd geschoren en een keer per week de 'overige delen' van mijn lichaam (dus moet ook veilig zijn). Ik gebruik de bodygroom al jaren en heb hier alleen maar positieve ervaringen mee; hij gaat altijd mee op reis en ook de accuduur is uitstekend voor dit soort doeleinden. Dat ik nu een nieuwe heb gekocht is puur uit voorzorg (de 'oude' gaat dan mee op reis en de nieuwe ga ik thuis gebruiken).