Remington Durablade Pro MB070 - Reviews

Opzetkammen
baard, snor, bakkebaard
Bedrijfstijd
60 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Marcel den Braber 14-10-2018

Goede baardtrimmer gevonden!

Op zoek naar een nieuwe baardtrimmer kwam ik deze Durablade tegen. Door de diverse opzetkammen kun je de lengte van je baard bepalen en dat werkt prettig. Zonder de opzetkammen kun je mooie controurlijnen maken. De mesjes zijn scherp en je kunt elke richting op scheren zonder huidirritaties. Ook onder de douche werkt deze baardtrimmer prima! De batterij hoeft niet vaak opgeladen te worden en hij ligt prettig in de hand. Een aanrader voor mannen die graag vanuit precieze hun baard trimmen en stylen.

Pluspunten

• Diverse opzetkammen
  • Beide richtingen zonder huidirritatie
  • Langdurige batterij

Douwe Sikma 12-10-2018

Een prima baardtrimmer voor een goede prijs

Ik zocht een degelijke en goede baardtrimmer. Die heb ik gevonden in deze Remington Durablade Pro MB070. Ik vind het een uitkomst dat ik hem onder de douche kan gebruiken, want hij is waterproof en snoerloos. En hij heeft een anti-slip handgreep.
Ook de prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • goede kwaliteit

Minpunten

• batterijduur

rob 12-10-2018

ligt fijn in de hand

heb dit product inmiddels twee weken in mijn bezit. Fijn is dat na het opladen je er lang mee kan doen alvorens hij opnieuw opgeladen moet worden. Zitten verschillende passtukjes bij die het mogelijk maken om je baard op verschillende lengtes te scheren. Ligt lekker in de hand en scheert fijn. Ook is het makkelijk om een ander opzetstuk te plaatsen om in detail te scheren.

Pluspunten

• ligt fijn in de hand
  • na opladen gaat hij lang mee
  • heeft ook een detailtrimmer

Minpunten

• soms moet je meerdere keren de zelfde plek scheren

Alexis 07-10-2018

Perfect voor het hebben van een 1-daagse baard

Tond erg dichtbij, baardstijl van 1 dag (0,2 mm).
Uitstekende autonomie: ik ben nog steeds niet opgeladen sinds ik het heb ontvangen (3 keer gebruikt)

Het minste: niet mogelijk om het op netspanning te gebruiken

Baarddrager 30-09-2018

Een echte aanrader

In combinatie met mijn Remington tondeuse HC-363C is deze Durablade Pro MB070 een welkome aanvulling. De tondeuse voor het "zwaardere" werk en de Durablade voor de styling. Beide apparaten zijn draadloos te gebruiken en hebben een voldoende lange werktijd. Behalve voor trimmen van de baard ook geschikt voor ontharen nek en oksels. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Ook USB aansluiting
  • Handzaam formaat
  • Waterdicht en afspoelbaar
  • Licht gewicht en handig in gebruik

Minpunten

• Opbergtasje ontbreekt
  • Minder gecschikt voor lange baard
  • Hoek aansluiting oplaadsnoer

WDijksma 29-09-2018

Handige en nauwkeurige trimmer

De trimmer is handig, ligt lekker in de hand. Is nat en droog te gebruiken.
Gemakkelijk schoon te maken.
Is ideaal voor trimmen van de kleinere baard of stoppelbaard. Gaat ook gemakkelijk door de dikkere haren. Genoeg hulpstukjes worden bijgeleverd
Vond het jammer, dat er geen opbergzakje of zo bij is.

Pluspunten

• Goede Prijs/Kwaliteit
  • Scheert nat en droog
  • Eenvoudig in gebuik
  • Makkelijk te reinigen
  • Zeer geschikt voor stoppelbaard

Minpunten

• Geen vervanger van scheermes (scheert niet glad)

Melvin 27-09-2018

Licht en handzaam

Toen de trimmer uitgepakt was, viel het gelijk op dat het een licht apparaatje was. Gelijk aan het opladen gezet (met een USB-kabel, dus gewoon op te laden met je telefoonlader!). Voor het scheren hoef je alleen maar te checken welk opzetstukje je wilt gebruiken voor de gewenste trimafstand en je kunt scheren. Het scheren ging heel soepel. Het ligt zeer licht in je hand en volgt de contouren van je gezicht goed. De scheerkop pakt alle haartjes goed mee. Aan het geluid te horen ondervindt het scheerapparaat weinig weerstand wanneer de haartjes geschoren worden.

Pluspunten

• Licht
  • Klein
  • USB-kabel

Andy 23-09-2018

De alleskunner

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe trimmer voor m'n baard. Al wat ik verlang van dergelijk toestel kon ik terug vinden in deze Remington. Het toestel ligt zeer goed in de hand en geeft een goede indruk. Laden doe je via een USB lader waardoor je een klein beetje ruimte kan uitsparen als je op reis gaat. De kabel is echter uniek voor het toestel. Ik heb het liefst een verzorgde stoppelbaard. Met het opzetstukje van 2mm bekom ik voor mezelf de ideale look. De opzetstukjes zijn vlot in gebruik maar mss een beetje fragiel, dat zal de tijd uitwijzen. Het scheren gaat zeer vlot. Doordat de kop zeer slank is en dus overal goed komt bekom je een strak resultaat. Afwerken zonder opzetstukje geeft een zo goed als glad resultaat en dat had ik niet verwacht, top dus !! Let echter zonder een opzetstukje op voor de scherpe tanden, mooi vlak houden dus. Even afspoelen onder de kraan en laten drogen en klaar voor een volgend gebruik.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Slanke vlotte scheerkop
  • Waterdicht
  • Overal te gebruiken

fransgouw 23-09-2018

trimmer

Heerlijk klein apparaat , Geen scheermesjes meer te kopen. TOP . Makkelijk in gebruik oplaad baar
Even wennen welke lengte blad nodig had. maar ook dat gelukt.
fransgouwnieuwegein

Jop 20-09-2018
  • Product gekregen

Ligt super in de hand!

Sinds ik mijn baard laat groeien, gaat het nog niet helemaal gelijk. Ik moet het dus steeds bij trimmen en scheren om het een klein beetje netjes te maken. De Remington durablade werkt echt heel fijn met alle verschillende opzetstukken. Fijn dat hij waterproof is!

Petra M. 20-09-2018

Beste trimmer ooit !

Je kan de trimmer opladen met de adapter alsook via usb wat erg handig is ! Mooi design ! Het is een stevig trimmer en onderdelen kan je gemakkelijk verwisselen. Precieze trimmen wordt een makkie en je voelt er echt niks van. Zeer makkelijk om te onderhouden. Scheren zonder je te snijden!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Goede kwaliteit
  • Goede Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Geen opbergtasje voor de onderdelen

FrankFJC 17-09-2018

Perfecte trimmer voor verschillende baardlengtes

Na jaren mijn baard getrimd te hebben met een tondeuse is dit wel een verademing. Kan mee onder de douche. Altijd handig. Snoerloos dus veilig in de badkamer. Je bespaart aardig wat euro's per jaar omdat je geen mesjes meer hoeft te kopen. Had mooi geweest als deze ook in een andere kleur was geweest. Ook mis ik het tasje dus die maar apart gekocht. Door de meerdere afstanden van de kop kun je de perfecte maat kiezen. Hij ligt goed in de hand en is twee kanten op te trimmen. Zorg dat je baard niet te lang is want dan gaat hij vastlopen en dat trekt aan de baardharen. Over het algemeen een top trimmer voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Nat en droog scheren
  • snoerloos dus veilig
  • trimt 2 kanten op
  • opladen via usb

Minpunten

• geen tasje om op te bergen
  • bij te lange baard gaat hij vastlopen

PV 17-09-2018

Ligt goed in de hand, fris kleurtje

Licht toestelletje dat behoorlijk glad scheert. Nat scheren gaat vlotter en zorgt ervoor dat de haartjes niet uitgerukt worden. Dat gevoel heb je bij droog scheren wel. Voor het trimmen van de snor is het wel mikken. Zeer onderhoudsvriendelijk, gewoon spoelen onder de kraan en schoon. Een setje om alles in op te bergen zou een pluspunt zijn. De prijs lijkt me eerlijk voor een Remington waarvan we de oerdegelijke kwaliteit gewoon zijn. Die dingen gaan enkele decennia mee.

Pluspunten

• licht en niet lawaaierig
  • autonomie en laadtijd
  • onderhoud

Minpunten

• geen reisset
  • gedoe met scheerstukjes

Nijboer 13-09-2018

Fijne trimmer voor een goede prijs

Jarenlang heb ik mijn baard getrimd met een schaar, omdat ik de tondeuses die ik voorheen heb gehad niet fijn vond en omdat deze kapot gingen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een fijne trimmer voor niet al teveel geld en de Remington Durablade Pro MB070 past echt precies binnen deze beschrijving. Ik was vrij sceptisch bij het openen van de doos, de trimmer zag eruit alsof hij vast zou lopen in mijn volle baard, maar niets was minder waar. De trimmer gleed soepel door mijn baard heen en met behulp van éen van de opzetstukjes mag het resultaat er zeker wezen. Éen van de voordelen is dat de trimmer waterproof is, waardoor je hem gemakkelijk na gebruik af kunt spoelen onder de kraan (vriendin ook weer blij). Een groot nadeel is dat het laden enkel via een (USB) kabel gaat en dat de trimmer niet rechtop in een houder/lader kan staan.

Pluspunten

• Waterproof
  • Ligt lekker in de hand
  • Loopt niet vast in een volle baard

Minpunten

• Powerknop is een beetje stroef
  • Oplader is geen houder

Arjen 12-09-2018

Handige compacte trimmer

Mooie kleine trimmer. Ligt goed in de hand en geeft een mooi scheer/trim resultaat. Ik gebruik de trimmer zonder de bijgeleverde opzetstukken.

Pluspunten

• scheer/trim resultaat
  • formaat
  • handzaam
  • zeer compleet geleverd

Minpunten

• opzetstukken moeizaam

Arno Vervest 11-09-2018

Fijne kleine waterdichte baardtrimmer en scheerapparaat

Ik heb al jarenlang een baard en gebruik een grote Philips tondeuse en een kleine alround Remington trimmer. Deze Remington Durablade Pro MB070 was even wennen, maar vervangt nu mijn andere apparaten. Het scheren en stylen gaat gemakkelijk zonder dat je je snijd. Alles kan ook onder de douche. Je hoeft hem niet vaak op te laden, want hij doet het 60 minuten op een volle accu. Hij is lekker klein. Met de opzetstukken trim je gemakkelijk op 1-2-4 of 6mm. Afspoelen onder de kraan. Jammer dat er geen opbergdoosje bij zit.

Pluspunten

• Waterdicht, makkelijk in de douche
  • Pijnloos glad scheren
  • Geen beschadigingen op je huid
  • Makkelijk trimmen met opzetstukken
  • Klein en hanteerbaar

Minpunten

• Geen opbergdoos

A. Drost 10-09-2018

Goede degelijke trimmen

De Durablade Pro MB070 is een goede en degelijke trimmer, doet wat het moet doen 'stoppelbaardje netjes trimmen'. Helemaal glad scheren lukt mij niet. Met de bijgeleverde hulpstukken kan je vier verschillende baardlengtes instellen, ook zit er nog een detailtrimmer bij. Verder is trimmer waterdicht wat scheren onder de douch mogelijk maakt. De oplaadbare accu met usb-aansluiting maakt het apparaat compleet.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Accu duur
  • Waterdicht
  • Hulpstukjes

Minpunten

• Helemaal glad scheren niet mogelijk

Stefan 09-09-2018
  • Product gekregen

Lekker in de hand en mooi resultaat

Ik heb het gekregen en dit is mijn 1e baardtrimmer ooit. Het model ligt lekker in de hand en door de opzetstukken, 1mm, 2mm, 4mm en 6mm krijg je een gelijkmatige baard. Ook zit er nog een kleine scheerkop bij en een oplader. Aansluiting oplader van recht op scheef stuk is niet logisch waardoor je de eerste keer te hard doordrukt omdat je denkt nog een stuk te moeten gaan. Glad scheren is niet echt glad ( vergeleken bij nat scheren). Je mag het afspoelen met water maar ik heb liever een kwastje en dat ontbreekt, dus mijn oude kwastje gebruikt.

Pluspunten

• 4 opzetstukken + kleine kop
  • Laad goed op en gaat lang mee
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Aansluiting oplader
  • Glad niet echt glad
  • Geen kwastje erbij

Marvin 09-09-2018

Klein en Handzaam

Het is een klein en handzaam apparaat dat goed in de hand ligt en scheert met precisie. Het is alleen draadloos te gebruiken en is waterdicht. Zeer handig voor op reis.

Pluspunten

• Klein
  • Handzaam
  • Waterdicht

Minpunten

• Alleen draadloos te gebruiken

Muz 09-09-2018

Uitstekende baardtrimmer met vier verschillende opzetstukken

Deze baardtrimmer van Remington is heel makkelijk te gebruiken. De formaat en materiaal zijn perfect waardoor het goed vast te houden is en niet uit de handen glijdt. Een goed houvast maakt het scheren comfortabeler natuurlijk. Verder is het draadloos / waterdicht waardoor het makkelijk onder de douche te gebruiken is. Er zitten vier opzetstukken bij die in millimeters van elkaar verschillen. Helaas is bij die kleine hoeveelheid nauwelijks verschil te merken in het resultaat. Ook ideaal voor de nek/lichaam.

Pluspunten

• Geen huidirritaties na het scheren
  • Snee vrij scheren
  • Mesjes hoeven niet vervangen te worden
  • Laadbaar
  • Goed houvast

Minpunten

• Niet geschikt voor nette/strakke contouren
  • Weinig verschil in trimlengte stoppelkammen