BaByliss E970E - Reviews

60 min.
Kleuren
rood, wit, zwart

Willem 27-02-2018

De trimmer babyliss for men

Hij bevalt prima fijne trappenloze instelling en precies mee te werken, hij is ook makkelijk te reinigen

Pluspunten

• Instelmogelijkheden
  • Prijs kwaliteit

Teunis 27-02-2018

Lichtgewicht met zeer goede messen.

Deze trimmer met een bijzonder fris uiterlijk, is een lichtgewicht qua gewicht, maar niet qua scheren.
Ik was aangenaam verrast door de mooie zware metalen messen, die met gemak het zwaardere werk aankunnen.
De opzetkam werkt makkelijk en is eenvoudig te verstellen. ( van 1 tot 25 m
Je hebt dus geen aparte opzetstukken nodig.
Dit werkt prima voor de baard, maar wij hebben hem ook getest op een flinke bos haar als tondeuse, dan is dit ‘vaste’ opzetstuk een nadeel omdat dan de haren in het ‘mandje’ blijven zitten.
De messen kunnen het werk wel makkelijk aan.
De messen zijn onder de kraan schoon te maken.
De trimmer is met en zonder snoer te gebruiken en ligt prettig in de hand

Pluspunten

• Zeer degelijke scherpe messen
  • Zelfsmerende messen
  • Uitschuifbare opzetkam
  • Prettig apparaat

Minpunten

• Jammer dat er geen miniflesje olie bijzit
  • Nog redelijk veel geluid

Khalid 25-02-2018

Goede trimmer, ligt lekker in de hand!

Ik ontving de Babyliss e970e in een doosje met opzetstuk voor de baardtrimmer en een borsteltje. Het eerste wat opviel is dat het apparaat lekker in de hand ligt en robuust aanvoelt. Ik laadde het apparaat eerst op volgens de gebruiksaanwijzing, en dus moest ik even wachten om hem te testen.

Omdat ik een flinke woeste baard had, koos ik ervoor om deze in etappes te trimmen. Ik zette het apparaat op 12mm (gaat van 1 tot 25 mm).

Het apparaat trimt comfortabel en neemt geen pijnlijke happen uit de huid. Het apparaat glijdt naar mijn gevoel goed mee met de vorm van het gezicht waardoor over de hele baard dezelfde lengte wordt getrimd.

Het apparaat is naar mijn idee krachtig genoeg, maar lijkt een boost te krijgen als je hem tijdens het trimmen aan het stroom houdt.

Tijdens het trimmen blijven er haren klem tussen het opzetstuk. Je kunt hem wel onder de kraan houden, maar tijdens het droog scheren/trimmen is dit niet handig.

Na een dag heb ik het apparaat op 6 mm gezet en mijn baard nog korter getrimd. Ook dit ging prima en egaal. Als je het opzetstukje eraf haalt, kun je de lijnen van je baard aanscherpen, maar ik heb toch een scheermesje moeten pakken om de lijnen te perfectioneren.

Al met al zeer tevreden met deze trimmer.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Robuust

Minpunten

• Haartjes klem in opzetstuk

RJ1984 25-02-2018

BaByliss E970E

Topproduct. Precies wat je van BaByliss verwacht. Gebruiksvriendelijk, mooi uiterlijk én bovendien betaalbaar.

J Willems 19-02-2018

Zeer handzaam in gebruik.

Deze tondeuse is zeer gemakkelijl in gebruik maar ook achoon te maken. Verder heeft hij een perfecte hand ligging en een uitermate goede scheer kwaliteit.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Zeer goede gebruiksgemak.

Roel 19-02-2018

Zeer tevreden met dit product

Ik had al een tondeuse van Babyliss die het 20 jaar vol heeft gehouden, maar toch werd het tijd voor iets nieuws. Dit omdat ik nu een wat langere baard wil gaan houden en dat de vorige met kapjes niet verder dan 15 mm kon scheren.

Deze Babyliss for Men Pro41 is echt een super apparaat! Geen gedoe met kapjes en heel eenvoudig de lengte in te stellen. Ligt ook gewoon fijn in de hand en kan zonder en met snoer gebruikt worden. Je hebt 1 kap die instelbaar is in lengte van 1mm tot max 25mm en deze kap kan er ook nog eenvoudig van af gehaald worden om goed kort te trimmen.
Ben zeer tevreden!

Pluspunten

• 1 kapje
  • Eenvoudig instelbaar van 1mm tot en met 25mm
  • Licht apparaat
  • Zonder snoer en met snoer te gebruiken
  • Goed scheerresultaat

Minpunten

• Geeft niet aan dat hij vol is met opladen