Philips Multigroom series 5000 MG5740/15 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Multigroom series 5000 MG5740/15 op Kieskeurig.nl.

Pirke 26-02-2021

Mooi design. licht en compact

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Handige opzetstukken. Gekocht om mijn haar te knippen/scheren, maar ook het neus/oor opzetstuk en het body opzetstuk zijn super handig.

Watchdog 14-02-2021

Er zijn plus en min punten.

+: hij scheert lekker
Handig met al die opzet stukken
Scheert de body ook aangenaam
- : hij gaat niet zo lang mee dus kan niet bv al mijn kids tegelijk scheren
Het opladen duurt vreselijk lang maar liefst 16 u voor 80 min scheren

Mauritsp 19-01-2021

Degelijk trimapparaat voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Genoeg opties, voelt zeer aangenaam en robuust in de hand. Batterij die lekker lang meegaat. Kortom; kwalitatief prima product.

LucW 07-12-2020

Facile, complet et efficace

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Très complet et facile à utiliser, le seul tout petit bemol est le sac de rangement pas super pratique mais suffisant. l'appareil est peu bruyant et sa coupe est fine, régulière et douce. L'autonomie et l'étanchéité sont sans reproche.

Anoniem 05-11-2020

Extra jaar garantie

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Het product lijkt mij ok. In de verpakking zit een bon met QR code om een extra jaar garantie te activeren. Dit werkt niet? Wat stellen jullie voor zodat ik deze kan ontvangen?

Matrakos 21-08-2020

après 3-4 utilisations, ne fonctionne plus.

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

J'ai utilisé cette tondeuse 3-4 fois depuis que je l'ai achetée, je l'ai recharger une seule fois, donc après 4 utilisations la batterie avait besoin d'être recharger. La tondeuse ne veut pas se recharger, elle ne fonctionne donc plus.

JanJon 13-07-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Ik gebruik het zowel voor mijn baard als voor mijn lichaam. Met de diverse hulpstukken werkt dit perfect. Accu hoeft ook niet vaak opgeladen te worden.

GilbertUtrecht 10-07-2020

Ging gelijk stuk en kabel is te kort

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Koop dit niet. Heb deze 2 dagen in gebruik en is nu al stuk..

Daarnaast scheer ik altijd op stroom omdat de accus's al snel lui zijn en de blades minder hard gaan op accu vermogen. Wat doet Philips? Ze leveren voor dit geld een adapter kabel van nog geen halve meter om te besparen op verpakking / product kosten. Ongelofelijk, een body shaver die je niet eens om je eigen lichaam kan krijgen als je aan het scheren ben. Hoe ongelofelijk en totaal NIET meedenkend kan je zijn. Dit heb ik werkgelijkwaar nog nooit gezien bij andere merken. Hoe kan je zo'n niet praktijk gericht apparaat verkopen. Voor mij nooit geen Philips meer. Helaas zal ik dit apparaat wel weer gedwongen moeten ruilen daar ik uit goed vertrouwen de doos al heb weggegooid.

Pino71 06-07-2020

Perfect

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Ligt lekker in de hand, is fijn om mee te scheren.
Erg fijn met de hulp stukken die er bij zitten.
Je kunt nu er alles mee doen wat de kapper ook kan.

IvesL 22-05-2020

vele mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

robuust toestel dat goed in de hand ligt en een mooi trimresultaat geeft. Een aanrader in deze tijden van Corona.

Anoniem 21-05-2020

Top multigroom.

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Super goed product. Mijn man is er erg blij mee. Werkt goed, makkelijk in gebruik. Later ook een voor mijn zoon gekocht. Ook hij is er erg blij mee.

Greet2 16-05-2020

Hele uitgebreide set

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Een hele uitgebreide set die prima volstaat om het haar in de gewenste lengte te krijgen
Eenvoudig op te laden voor gebruik

Asena 10-03-2020

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Apparaat scheert goed en snel zonder de haren te trekken. De kracht van de motor is ruim voldoende. Apparaat ligt goed in de hand en is volledig afspoelbaar onder de kraan.
De neustrimmer is wel een beetje teleurstellend soms trekt het aan de haren en de bouwkwaliteit valt een beetje tegen.

Kuilert 22-02-2020

Een handig apparaat

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Het product ligt fijn in de hand en de kwaliteit is erg goed. Tevens zitten er veel hulpstukken bij, waardoor je perfect kan trimmen. Zeker een aanrader!

Smiley77 26-12-2019

Perfect

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Fijn product. Van Braun naar philips gegaan en geen enkel moment spijt. Werkt snel en geen enkele stugge haar is te moeilijk voor dit apparaat.
Tot nu toe erg tevreden. Bij de Braun moest je steeds over de plek heen. Bij dit apparaat zie je snel resultaat. Kammen en opzetstukjes zijn ook goed. Enige minpunt is het normale scheer opzetstukje. Hier zie ik geen resultaat. Wellicht dat dit niet bedoeld is om heel gezichtshaar na te bewerken.

E.P.Huigens 31-10-2019

Scheercomfort

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Had een goede trimmer nodig, de laatste die ik gebruikte had snel brekende kammen.
Deze trimmer bevalt voorlopig uitstekend, krachtige motor en veel mogelijkheden.

Anoniem 20-08-2019

zeer goed kenmerk

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

hierbij bent ik met aankoop gegaan zeer goed produckt zoals voor neusharen en oorharen.omdat hij elechtriche is en niet op aa batterijen

Karel6789 31-01-2019

Gewoonweg goed

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Apparaat bevalt erg goed , gemakkelijk schoon te houden , elke haarlengte is met behulp van de vele hulpstukken te behandelen.

Joyce1985 20-01-2019

In het begin goed

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Ik heb nu deze tondeuse nog geen jaar. Ik scheer er 3 kinderhoofden per keer mee. Maar nu als ik ga scheren trekt ie aan het haar. Wordt er gek van. De kinderen ook. De tondeuse gaat ook een stuk minder lang mee.ik laad m op als ik klaar ben voor de volgende ronde na 3a4 weken. Nu als ik 1 kind heb geschoren is tie leeg. Erg frustrerend.
Ik moet nog contact met Philips opnemen hierover want vind t terug raar.

RAW 31-10-2017
  • Product gekregen

Zeer fijne trimmer!

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Eindelijk een 'professionele' trimmer tot mijn beschikking.

Zodra de accu volledig is opgeladen gaat de batterij lang mee.
Het is een zeer fijne, solide tondeuse die goed in de hand ligt.
Ik gebruik de trimmer om mijn baard mee te trimmen, wat supersnel gaat door de hoge bewegingssnelheid van de messen.
Ik gebruik de 1mm kam voor een stoppelbaard en ik heb nog niet eerder zo gelijkmatig kunnen trimmen als met de MG5740.
Er is een ruime keuze aan opzetkammen meegeleverd, dus je kan verschillende lengtes/stylen uitproberen.
De trimmer is waterdicht dus schoonmaken is zo gedaan door hem af te spoelen onder de kraan of douche.

Ik ben er zelf niet zo'n voorstander van, maar je kan de trimmer natuurlijk ook gebruiken voor andere behaarde delen van je lichaam.

Pluspunten

• Gelijkmatige baardlengte
  • Ligt goed in de hand