Philips Multigroom series 5000 MG5740/15 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Multigroom series 5000 MG5740/15 op Kieskeurig.nl.

Karel6789 31-01-2019

Gewoonweg goed

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Apparaat bevalt erg goed , gemakkelijk schoon te houden , elke haarlengte is met behulp van de vele hulpstukken te behandelen.

Joyce1985 20-01-2019

In het begin goed

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Ik heb nu deze tondeuse nog geen jaar. Ik scheer er 3 kinderhoofden per keer mee. Maar nu als ik ga scheren trekt ie aan het haar. Wordt er gek van. De kinderen ook. De tondeuse gaat ook een stuk minder lang mee.ik laad m op als ik klaar ben voor de volgende ronde na 3a4 weken. Nu als ik 1 kind heb geschoren is tie leeg. Erg frustrerend.
Ik moet nog contact met Philips opnemen hierover want vind t terug raar.

RAW 31-10-2017
  • Product gekregen

Zeer fijne trimmer!

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Eindelijk een 'professionele' trimmer tot mijn beschikking.

Zodra de accu volledig is opgeladen gaat de batterij lang mee.
Het is een zeer fijne, solide tondeuse die goed in de hand ligt.
Ik gebruik de trimmer om mijn baard mee te trimmen, wat supersnel gaat door de hoge bewegingssnelheid van de messen.
Ik gebruik de 1mm kam voor een stoppelbaard en ik heb nog niet eerder zo gelijkmatig kunnen trimmen als met de MG5740.
Er is een ruime keuze aan opzetkammen meegeleverd, dus je kan verschillende lengtes/stylen uitproberen.
De trimmer is waterdicht dus schoonmaken is zo gedaan door hem af te spoelen onder de kraan of douche.

Ik ben er zelf niet zo'n voorstander van, maar je kan de trimmer natuurlijk ook gebruiken voor andere behaarde delen van je lichaam.

Pluspunten

• Gelijkmatige baardlengte
  • Ligt goed in de hand

Diegovb 26-10-2017

Super trimmer

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Is een zeer stijlvol toestel dat zijn werk meer doet wat ik had verwacht
Ligt perfect in de hand en is zeer handelbaar
Zeker aanbeveelbaar

ThomasM 25-10-2017

Het toestel doet wat het belooft, met een mooi getrimde baard als resultaat

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Het toestel laat me toe om men baard te trimmen zoals ik het wil. In tegenstelling tot mijn vorige toestel, laat dit toestel me toe om men baard op een eenvoudige manier te trimmen rond. De vele opzetstukken zijn makkelijk te wisselen en geven je heel wat flexibiliteit om jouw eigen stijl te bepalen. Soms moet je je baard wel eerst wat effen kammen, zodat krullende haren niet door het kammetje glippen.
Het toestel ligt goed in de hand, zowel door de vorm als door de gebruikte materialen. Door de lange gebruikstijd kan je ook gerust een paar keer 'vergeten' om het toestel op te laden tussen scheerbeurten. Een indicator lampje om aan te geven wanneer de batterij bijna plat is, zou echter wel handig zijn.
Het toestel is waterdicht, zodat je je baard kan trimmen in de douche. Bijkomend pluspunt is dan dat de haartjes meteen allemaal wegspoelen. Trim je buiten de douche, let er dan goed op dat de haartjes niet overal rondvliegen, want het toestel heeft geen verzamelbakje voor haartjes.

KoenB 25-10-2017

1 Tondeuse voor alles

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Dit is een handig toestel voor een (nogal) behaard mens zoals ik. In geen tijd kan je je baard trimmen, je hoofdhaar bijscheren en ook je lichaamshaar is handig bij te werken. Dit allemaal dankzij de makkelijk te wisselen opzetstukjes. Ook de batterijduur van 80 minuten lijkt mij te kloppen want ik heb ondertussen toch al 1 maal mijn eigen haar en 1 maal dat van mijn zoon + alles zoals hierboven beschreven kunnen doen zonder bij te laden. Handig toestelletje dus.

Pluspunten

• Veel functies
  • Makkelijk verwisselbare hulpstukken
  • Mooi resultaat
  • Zonder kabel

Vinny 25-10-2017

Een echte aanwinst

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Met de Multigroom heb je een alleskunner in huis. Scherenen trimmen allebei met perfect resultaat.
Dat het zelf onder de douche kan is nog een bijkomstige handigheid. Het toestel kan ook tegen een stootje wat soms geen overbodige luxe is.

Voor mij is het een supergoed toestelletje dat heel goed van pas gaat komen in de toekomst. Ik zou het toestel zeker aanbevelen, het is een echte aanwinst.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Alles in één

Chritje 25-10-2017

Top

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Wat een fijne multogroomer is dit. Hij scheert, trimt en stylt erg goed. Mijn barbier is hier minder tevreden mee ik hoef nu niet meer 2 wekelijks bij hem langs. De batterij gaat lang mee en gebruik onder de douche is ook erg welkom. Ik ben alleen bang dat het opklik systeem van de mesjes niet lang mee gaat, dit gaat erg stroef. maar dit is nog even afwachten

Scoop 25-10-2017

Zeer goede trimmer

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Zeer goede trimmer. Ligt goed in de hand, niet te zwaar en vooral, trimt heel goed. Verwisselbare opzetstukken zijn stevig en makkelijk te plaatsen op de trimmer.

Gido34 25-10-2017

Geweldige Multigroomer

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Nadat mijn eerste baardtrimmer defect geraakt was een andere baardtrimmer gehad, echter kon deze niet echt aan mijn verwachtingen voldoen. In de hoop dat deze baardtrimmer van Philips hier verbetering in zou bregen en ik moet zeggen dat deze mijn verwachtingen overtreft.

De baardtrimmer (of eigenlijk multigroomer zoals hij heet aangezien hij wat extra functies heeft) trimt extreem precies. De kammetjes met verschillende trimlengtes gaan erg fijn door de baard heen en de trimmer trimt zeer precies. Met mijn vorige wou het wel eens voorkomen dat sommige haartjes niet getrimt werden, met deze Philips baardtrimmer behoort dat tot de verleden tijd.

Ook het schoonmaken van het apparaat is een fluitje van een cent, je kunt deze gewoon afspoelen onder de kraan.

Verder zitten er nog wat leuke extra functies op het apparaat zoals een neustrimmer. Deze werkt boven verwachting goed. Ik heb wel eens een simpele neustrimmer gebruikt. Deze Philips werkt echter stukken beter. Hij is sneller en verwijdert meer neushaar zonder te trekken.

Al met al een geweldig apparaat die ik iedereen van harte zou aanbevelen.

CMartens 24-10-2017

Praktisch, stil toestel met groot gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Ik gebruik deze trimmer reeds enkele weken als baardtrimmer en ik ben zeer enthousiast over het gebruiksgemak ervan. Met de verscheidenheid aan accessoires is het heel eenvoudig om je baard in model te brengen.
Er zijn genoeg verschillende "kammen" meegeleverd zodat de baard op elke lengte gezet kan worden. Ook de precisie-trimmer is een heel handig hulpstuk om het gedeelte onder de onderlip op proper te zetten.
Na het scheren kan je het toestel gewoon heel eenvoudig onder de kraan afspoelen, direct proper!
Met het meegeleverde reiszakje kan je het toestel en de opzetstukken handig opbergen om mee te nemen op reis. Het enige kleine nadeel is dat er geen systeem voorzien is om de opzetstukken overzichtelijk op te bergen. Nu moet je eerst alle hulpstukken uit het zakje halen eer je het juiste te pakken hebt.

fre16 24-10-2017

Super toestel

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Dit toestel doet waarvoor het gemaakt is,scheren van baard of lichaamsbeharing,dit toestel werkt super en zeer nauwkeurig,al paar verschillende toestellen gehad maar dit steekt er ver boven uit,

Helmut89 23-10-2017

Functionele hybride

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

De ideale hybride tussen tondeuse en styler. Voelt licht maar tegelijk robuust en kwalitatief in de hand. Mede dankzij de rubberen handgreep makkelijk te hanteren. Geleverd met een ruime set aan opzetstukken. De verstelbare kam is uiterst handig, al zou er idealiter een tweede type bij mogen voor langere lengtes. Dit zou een oplossing zijn voor het grote aantal kammen waar je nu vaak tussen zit te switchen. De accu komt zijn belofte na. Het toestel blijft voluit gaan tot de accu ten einde is. Het toestel is eenvoudig proper te maken door een niet te fijne bouw van bewegende delen. Deze jongen kan tegen een stootje.

Mugen 23-10-2017

Veelzeidig apparaat met veel functies.

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

De Philips multigroom gebruik ik nu al een aantal weken.

Mijn eerste indruk van het apparaat is dat het een nette stevige apparaat is.

Het apparaat heeft meerderen opzetstukjes en het mooie is dat de voorkant van het opzet stukje lang is dus je kunt niet perongeluk korter trimmen.

Ik heb verschillende lengtes gebruikt met de variabele opzetstukje kun je meerderen lengtes je baard/bakkenbaard trimmen.

Een nadeel na de eerste dag dat ik het gebruikte, als ik het apparaat onderste boven houd maakt hij meer lawaai. wellicht een probleem met mijn unit, erg storend vind ik het niet en het belemmerd de functie ook niet.

Ik kan dit product aanbevelen om je baard/bakkenbaard bij te houden. Het apparaat is heel makkelijk te bedienen.

Mhuberts86 23-10-2017

Uitstekend!

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Het toestel kent vele accessoires en is dan ook geschikt voor diverse doeleinden. Wanneer je doorhebt welke opzetstukken je moet gebruiken, besef je pas hoeveel mogelijk is.
De opzetstukken klikken goed vast op het apparaat en het geheel voelt solide aan. Er is gebruik gemaakt van kwalitatief goede materialen, die zorgen dat het apparaat niet goedkoop aanvoelt.
Het gebruik van het toestel is dan ook zeer eenvoudig en daarnaast is het goed schoon te maken omdat het waterdicht is. Waar eerdere apparaten bij mij snel kapot gingen, lijkt dit een duurzame aankoop.

Ik gebruik het apparaat om mijn baard te trimmen op 3mm. Er is echter genoeg keus tussen de diverse standen. Na 4 weken is de batterij nog steeds niet leeg. Bij 2 trimbeurten per week dus uitstekend te noemen.
De neustrimmer werkt ook prima, al heb ik die nog niet vaak gebruikt. Vooralsnog heb ik dat ook geen behoefte aan een ander apparaat en kan dit alles wat ik nodig heb.

Een erg goed toestel voor een betaalbare prijs, ik denk dat ik hier nog een hele tijd plezier aan ga beleven.

Koenie1980 22-10-2017

krachtige multigroomer

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Ik was aangenaam verrast door het uiterlijk van de multigroomer, een stoere combinatie van rubber en metaal. Ook is hij niet te groot en zwaar zodat ik hem gemakkelijk overal kan meenemen op mijn trips. Er zit ook een handige reisetui in, waardoor je gemakkelijk de adapter en eventuele extra groomkoppen kan meenemen. Ikzelf heb een kort baardje en de kop gebruikt waar je handmatig de lengte kan instellen (in mijn geval 4mm) en het ging heel vlot en precies. Zelfs de ruimte vlak onder mijn neus kon ik gemakkelijk bijtrimmen alsook aan de kaaklijnen. Het verwisselen van kop is met een gemakkelijk kliksysteem en deze kan je gewoon afspoelen onder de kraan zodat de multigroomer proper blijft. Normaal zit hier geen kop bij voor je lichaam te trimmen, maar dit werkt ook nog best ok met de andere meegeleverde koppen. Dus een zeer uitgebreide multigroomer, gemakkelijk in gebruik en een leuk design!

Ronald24e 22-10-2017

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Dit apparaat is super, de trimmer wordt geleverd met veel accesoires zodat je met een apparaat alles kunt doen. Het wisselen van de verschillende opzetstukken gaat makkelijk en het schoonmaken is een doordat alles afneembaar is ook makkelijk te doen. Het trimmen gaat zeer fijn en levert geen iritatie op aan de huid. De accu gaat lang mee en de waterbestendigheid waardoor hij ook onder de douche te gebruiken is is zeker een pluspunt. Kortom erg tevreden met dit apparaat en zeker een aanrader!

domi77 22-10-2017

Goede Groomer

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

bij het openen van de doos, ja, eerste indruk viel mee. Dan maar starten met opladen. Helaas is er nergens een batterij indicatie om te zien of die volgeladen is of hoeveel batterij je ongeveer nog hebt. Het opbergzakje vind ik niet bij het merk passen. Een reis'etui' of steviger zakje zou wel wenselijk zijn. tot daar de nadelen. Er zijn vele trimhulpmiddelen bij, waaronder ook een neustrimmer en precisietrimmer (pluspunten, want dat wordt niet altijd meegeleverd). Het trimmen zelf is geen hels lawaai, trimt mooi en snel, maar waar het echt glad moet zijn ga ik er toch nog een over met een scheermes. Toch blijft dit een aanrader (prijs +/- 60 euro / kwaliteit). Tot nu toe gaat de batterij ook veel langer mee dan de andere toestellen die ik ooit heb gekocht. Bovendien is het ook zeer makkelijk te reinigen. Voor mij is dit toestel zeker een aanrader zeker dankzij de vele hulpstukken!

Pluspunten

• makkelijk te reinigen
  • veel hulpstukken
  • neus- en precisietrimmer

Minpunten

• geen batterij indicatie
  • een zeer pover reis- of opbergzakje

Kaketoegoffini 22-10-2017

Mooi toestel met enorm veel mogelijkheiden

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

Voor dit toestel had ik een ander model van Philips (Bodygroom Pro) waar ik eigenlijk niet zo erg tevreden over was: o.a. kwaliteit batterij, gebruiksmogelijkheden,...
Toch aan een nieuw Philips toestel gewaagd, en al bij het eerste gebruik een wereld van verschil: veelzijdigheid, gebruiksgemak, kwalitatief uitzicht toestel,...
Tot nu toe zéér tevreden, en denk dat die mening zo ok zal blijven.

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • prijs-kwaliteit

Minpunten

• detail aflijning bij trimmen baard

StijnDB 22-10-2017

Topper voor zijn prijs

Geschreven voor: Philips Multigroom series 5000 MG5740/15

De trimmer is zeker niet te zwaar waardoor deze zeer goed in de hand licht en je zonder vermoeide handen perfect je baard kan trimmen. Tevens zeer stil toestel. Heb deze ook getest als tondeuse, zelf heb ik zeer veel en dik haar waardoor je met de meeste tondeuses 5 maal over hetzelfde stuk moet gaan. Met deze Philips geen enkel probleem, hij gleed vlotjes door mijn haar en met de extra kopstukjes kan je het perfect op je gewenste lengte instellen. Groot voordeel is ook de accuduur, met deze val je zeker niet halverwege stil. Prijs-kwaliteit verhouding een topper!