Philips OneBlade QP2520 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade QP2520 op Kieskeurig.nl.

Hilko123 17-03-2017

OneBlade geschikt voor trimmen, niet glad scheren

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Op het moment dat ik het pakje opende was mijn eerste reactie : gaaf kleurtje! Het felle gifgroen is doorgetrokken in de verpakking en het is mooie en slimme verpakking. Naast de OneBlade QP2520/20 zijn er ook 3 trimmer-opzetstukjes meegeleverd voor standje 1, 3 en 5. Zonder een opzetstukje te gebruiken zou je dus glad moeten kunnen scheren. Dit werkt voor mij niet zoals ik had verwacht. Voor mij is het product dus van mindere waarde, omdat ik geen baard-man ben. Het stylen en trimmen zal prima kunnen met dit apparaat, maar dit is geen scheermes in tegenstelling tot wat het 'Blade' deel in de naam zou doen vermoeden. Echt glad scheren gaat mij met de QP2520 niet lukken.

Joost1123 27-07-2021

Net een echt een scheermes

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Net een echt een scheermes alleen dan veel beter. De mesjes blijven lang goed en batterij gaat lang mee. Heel makkelijk te gebruiken.

Hdl63 15-06-2021

Voor mij de beste ooit

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Ik ben niet zwaar behaard in mijn gezicht, maar heb wel een snor en klein baardje kunnen 'kweken'. Dit apparaat is ideaal om alles perfect te onderhouden.

frenfren 14-06-2021

rasoir super pratique

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Rasoir de très bonne qualité et pratique d'utilisation,
Je le recommande à toute personne qui veut un rasage parfait

Traxux 27-05-2021

rasoir pour vite se raser

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Je me rase avec une à deux fois la semaine pour garder ma figure propre. Normalement je me rase avec une lame mais je le fais juste une fois par semaine pour avoir un peux de "SPA" et de soigné ma peu correctement.
Ce rasoir est bien aussi pour garder autre poiles en bonne taille.

mitraillette 08-05-2021

Ce produit est un rasoir de qualité

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Parce qu’il rase de près, longue durée d’utilisation, n’hérite pas la peau, peut-être utilisée dans son bain ou en vacance.

Tobyke 29-04-2021

Geweldig produkt

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Toen mijn vrouw me vertelde dat ze als cadeau de oneblade gekocht had voor mij was ik vrij sceptisch. Ik gebruik liever wegwerpmesjes.....tot ik dit scheermes aankreeg. Echt zalig om me hiermee te scheren en men huid is gladder als voorheen en zonder wondjes :) .

arkonbuck 21-04-2021

Pratique pour dessiner sa barbe

Utilisation du one blade tous les 2 ou 3 jours,
Surpris de l'innovation, pas besoin de mettre de mousse ou gel à raser, de l'eau suffit et le résultat est super.
Test sur une barbe de 7 jours avec et sans sabot, coupe précise et nette.
Pratique pour dessiner sa barbe.
Le one blade remplace les missions de la tondeuse et du rasoir en un seul appareil.
Peau rasée sans irritation.
Aucun problème avant ou après l'utilisation.

Jordan20718 12-03-2021

Produit de très bonne qualité

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Premier rasoir philips one blade
Et tres satisfait de mon achat !
Rase tres près
Tout les 2 jours d'utilisation !
Recommande fortement

Jimmy the legend 28-02-2021

Top ding

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Gisteren 400€ betaald om een goede vriend kaal te scheren, ging prima met de one blade. Het opzet stukje bleef wel in zijn haren hangen waardoor we vrij snel op de kortste stand uitkwamen. Dit was gelukkig toch al de bedoeling.

AnneDany 25-02-2021

Fonction exeotionnel

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Rasoir super, coupe sans problème quelque soit la longueur. Lame parfaite peut la conserver pour plusieurs rasage en comparaison a une autre marque bien connue.
Je l'ai recommander a toute la famille et amis et l'on adopter également

Visser 1411 03-02-2021

Goed en handig.
Kammen handig en makkelijk te plaatsen.
Mesjes makkelijk te vervangen.
Hellaas geen etui er bij.

vincentlerouche 13-01-2021

Le rasage sans tracas.

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Pouvoir se raser sans gel ni mousse,quel bonheur..Aucune coupure même dans des endroits difficiles.Très bon produit

DaddyCoole 12-01-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Vaak voorbij zien komen maar altijd getwijfeld om aan te schaffen, maar achteraf gezien tippe aankoop.

Wimpie4 07-01-2021

Weet niet

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Voor wat ik ermee gedaan heb, leek het wel knap, maar ik liet m uit mijn handen vallen en nu doet ie niks meer. Dus weet niet of het wat is. Op zich is ie daar dus niet tegen bestand.

W. Jansen 01-01-2021

Perfect

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Gekocht als duurzame vervanging voor een trimmer op batterijen. Voor mij ale vrouw is hij ook prima te gebruiken. De opzetstukken zijn handig want kan er ook bijvoorbeeld mijn wenkbrauwen mee bijwerken.

Concorderman 26-12-2020

Philips OneBlade QP2530/30 : belle barbe

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Excellent rasoir. J'ai déjà utilisé 3 des 4 sabots fournis en fonction de mon humeur. A chaque fois résultat conforme aux attentes. Et la lame est très précise pour faire les contours. Je tecommande.

Stekelvarken 20-12-2020

Nooit gedacht

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Scheert iets minder glad dan scheermesjes maar t verschil is veel kleiner dan gedacht.
Scheert zelfs veel beter bij langere stoppels dan een klassieke krabber en schuim.
En echt geen irritatie van de huid.
Ik ben fan.

Redducky 18-12-2020

Philips Oneblade

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Het apparaat scheert strak. Het ligt fijn in de hand en de batterij gaat lang mee. De mesjes zijn helaas wel duur, maar toch vind ik het prettig apparaat

Lansink 17-12-2020

One blade

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

De one blade is perfect voor een puber met beginnende baard en snor groei, scheert perfect en gemakkelijk te reinigen.