Philips OneBlade QP2520

Bekijk alle Trimmers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 59 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Pat79 29-04-2018

Handig

De OneBlade is een handig product, oplaadbaar en verwisselbare mesjes. Zeker op reis is het handig en compact. Bruikbaar met of zonder scheercreme en onder de douche. Het scheert echter niet zo glad als ik zou willen. Het vervangt daarmee niet het grotere elektrische scheerapparaat.

SCW 19-01-2018

makkelijk in gebruik, lekker compact

Eerste trimmer die ik ooit gebruikt heb. lekker compact en makkelijk/snel in gebruik. uiteraard niet zo glad als mes.

Pluspunten

• snel
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Je kan je er niet aan snijden al is het wel gelukt

Claurus 30-07-2017

Geweldig aparaat

Ik heb de OneBlade nu een week en ik ben er zeer tevreden over! Ik heb geen last van huidirritatie of wondjes en kan trimmen en scheren hoe ik het fijn vind. Het aparaat ziet er stoer uit en ligt lekker in de hand. Droog scheren is ook geen enkel probleem en zelfs prettig.
Zowel een snelle scheerbeurt als precisie trimmen is goed te doen met de bijbehorende opzetstukken.
Ik raad het aparaat zeker aan!

OneBlade 29-06-2017

Toch last van huidirritatie en ingegroeide haren!

Bij gebruik (nieuw product) last van huidirritatie en ingegroeide haren in de hals, onder de kin. Alle mogelijke manieren geprobeerd, maar helaas helpt niet. Droog, nat, met scheerschuim; het biedt allemaal hetzelfde resultaat. Ook contact met de klantenservice helpt niet: zij geven aan de de huid een langere nodig heeft om te wennen aan de OneBlade. Waarom zou dat nodig zijn met de beloofde geen huidirritatie?!

Heel veel spijt van mijn aankoop!

Minpunten

• Huidirritatie
  • Ingegroeide haren

Janth57 21-05-2017

Niet te geloven

Ik weet niet waar die goede beoordelingen van af komen
Maar het is echt niet goed.
Misschien voor te trimmen maar zeker niet voor dagelijks schere

Johan 07-05-2017

Prima apparaat

Het apparaat is lichtgewicht en scheert vrijwel geheel glad. Na het scheren slechts zeer geringe irritatie welke na een kwartier reeds weg trekt. Zeer precies wanneer dit apparaat gebruikt wordt om de contouren van de baard bij te werken. Helaas kan het apparaat niet gebruikt worden terwijl deze aan de lader hangt, maar gelukkig kan hij geruime tijd gebruikt worden alvorens hij opgeladen dient te worden,

Pluspunten

• Vrijwel geen irritatie na scheren
  • Zeer precies bij bijwerken baard contouren
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Kan niet gebruikt worden tijdens opladen
  • Scheert niet volledig glad, was ook niet verwacht.

Moorman 27-04-2017

Eindelijk

Eindelijk een product wat goed en zonder huidirritatie werkt. Mis alleen nog een mooie muurhouder om hem in op te hangen en op te laden.

Thur 15-04-2017

Doet daadwerkelijk helemaal niets

Het gebruiksgemak van dit product is uitstekend: mesje is gemakkelijk te vervangen en apparaat is snel schoon te maken. Maar daar is alles dan ook wel mee gezegd, aangezien het allerbelangrijkste van het apparaat, namelijk waarvoor het is gemaakt, ontbreekt. Het apparaat scheert niet. Als ik zo'n zes keer over mijn gehele gezichtsbeharing ben gegaan, is het nog steeds zolang als voorheen en kan ik mijn gewone scheermes pakken om wel geschoren te worden.

Het design en gebruiksgemak kunnen nog zo goed zijn, maar als het product niet doet waar het voor is gemaakt, is het niet het kopen waard. Ik raad het product absoluut niet aan en zou het liefst mijn geld terug willen.

Mcslgrs 06-04-2017

Aanrader! Betaalbaar, gebruiksvriendelijk, veelzijdig.

Goed product met een mooi design voor een erg scherpe prijs. Ligt fijn in de hand. Goede batterij levensduur. Echt geruisloos is hij niet maar niet storend.

Enige opmerking die ik zou willen geven is dat hoewel de OneBlade overal afgebeeld staat op zijn "rug". Is dit niet hoe mensen het neerleggen denk ik. Om die rede vind ik persoonlijk dat het logo mooier uit was gekomen op de achterkant.

ThorstenvZ 04-04-2017

Top voor doordeweeks!

Gebruik hem nu 1.5 maand. Ik gebruik hem voor het stylen van mijn baard. Hij werkt goed, maar scheert niet zo glad als je van een (open) mes gewent bent. Voor mij is dat geen probleem, ik heb een medium en blonde baard groei en gebruik hem vooral voor de contouren. Ik gebruik hem niet nat/ onder de douche. Mijn huid is vrij snel geïrriteerd, maar heb tot nu toe nog geen irritatie gehad! een groot voordeel wat mij betreft. kortom: Aanrader!

Thijoys 04-04-2017

One Blade doet het allemaal

Scheerapparaat en trimmer oftewel alles-in-één, dankzij de handige opzetstukjes. De OneBlade heeft een hip design en zorgt met de vele functies dat je hip voor de dag kan komen. Ook voor een glad resultaat kan je de OneBlade gebruiken.

De OneBlade heeft een solide handgreep wat erg prettig is. Het compacte formaat zorgt ervoor dat de OneBlade ook perfect mee te nemen is op reis. De gebruiksduur is 45 minuten wat bij mij betekend dat opladen slechts wekelijks nodig is na ongeveer 3-4 scheerbeurten. De mesjes zijn iets duurder in vervangen, maar het vervangt dan ook gelijk de navulling die je anders nodig had voor twee andere apparaten.

Jvdun89 04-04-2017

Doet wat het beloofd

Ik Gebruik Dit Product:Minder dan een maand
5 / 5
Doet wat het beloofd
5 maart 2017
Ik heb de one blad nu enige tijd in gebruik en ben er zeer tevreden over. Ik scheer normaal altijd met scheemesjes en krijg hier bijna altijd irritaties van. Elektrisch had ik niet omdat ik dat te duur vind. Nu is dit dus de uitkomst. Het is geen duur apparaat en ik heb geen irritaties meer naar het scheren. Ik gebruik hem vooral voor de gladde scheerbeurt i.c.m. Scheerschuim. Maar ook zonder schuim gaat het perfect. Langere haren scheert hij zonder dat je hier ook maar iets van voelt af. Er word niet aan de haren getrokken en dat is prettig. Ik ben blij dat ik het apparaat in mijn bezit heb, zo wordt scheren toch weer wat leuker.

Pluspunten

• opzetstukken voor meerdere baardlengte
  • lithion batterij
  • compact
  • nat en droog scheren
  • af te spoelen met water

Minpunten

• dure vervang mesjes maar gaan wel lang mee.

jimbolino 31-03-2017

Prima trimmer, maar wel aantal minpunten

Deze trimmer doet prima waar hij voor bedoelt is: Trimmen.
Je kunt er echter niet glad mee scheren, dus daarvoor zul je nog een 2e scheerapparaat of mes moeten gebruiken.
Op reis is het ook geen praktisch apparaat: je krijgt er geen beschermhoesje bij, en de adapter/stekker is niet universeel.

Handig is wel dat het apparaat waterdicht is, dus prima onder de douche te gebruiken.

Laurenvisser 30-03-2017

Dit is waar ik altijd al naar zocht!

Ik ben heel erg te spreken over de Philips OneBlade. De mesjes vliegen door mijn baard, het ding heeft een prachtig design en hij is makkelijk mee te nemen door zijn kleine formaat. Opladen gaat snel en de accu gaat lang mee. Kortom! Zeer tevreden. Waar vergelijkbare systemen nog wel eens pijnlijk zijn, is de OneBlade snel, scherp en pijnloos. Daarnaast bieden de verschillende opzetstukken alle vrijheid om gemakkelijk op verschillende lengtes te stylen. Aanrader?! Sowieso...

Deezers 29-03-2017

Handig hulpje

Dit nieuwe Philips-apparaat is inderdaad géén scheerapparaat, dat gaat niet helemaal gladjes. Het is wél een handig hulpje als je je baard wilt bijwerken of in stijl brengen. Snel schoon te maken, ligt goed in de hand en er zitten handige hulpstukken bij. Als je dus een apparaat wilt om te experimenteren met je baardstijl: doen! Zoek je een apparaat om volledig glad mee te scheren: niet doen!

Henk 28-03-2017

Prima om te trimmen, zowel nat als droog

Ik heb het apparaat nu enkele weken in gebruik en mijn ervaring is overwegend positief. Het grote voordeel vind ik dat het apparaat zowel nat als droog kan scheren. Het trimmen gaat ook prima, maar glad scheren en daarmee dan ook contouren aanbrengen in de gezichtsbeharing vind ik helaas wat minder kwalitatief hoogwaardig. Wellicht dat de duurdere versies hierin nauwkeuriger zijn. Het trimmen is wel echt erg fijn en de accuduur stemt mij ook zeer positief.

Pluspunten

• Trimmen gaat erg goed
  • Accuduur is prima
  • Zowel nat als droog scheren

Minpunten

• Niet glad scheren

WobbeR 27-03-2017

Een unieke scheerervaring

Ik heb de OneBlade nu drie weken uivoerig getest en ik ben zeer onder de indruk.

Gebruik
Je beweegt de OneBlade over je gezicht, net als bij een scheermes met mesjes. Je kan zowel nat als droog, met en zonder scheerschuim scheren. Ik had het beste resultaat als ik met de bovenkant tegen de haartjes in ging, nat of droog maar zonder scheerschuim.

De bijgeleverde opzetstukken zijn handig om de baard op verschillende lengtes te trimmen. Als je een baard hebt is de OneBlade prettig om je contouren bij te werken; het gaat snel en heel precies.

Als je geen baard hebt is de OneBlade toch heel handig. In mijn ervaring was de OneBlade net zo snel als met een mesje scheren. Het is iets minder glad, maar ik had veel minder last van irritatie, zelfs als ik tegen de haartjes in had geschoren.

Design
De OneBlade ziet er mooi en ligt goed in de hand. Hij is waterbestendig en makkelijk schoon te maken door even te blazen of onder stromend water te houden. Ik heb 'm nog niet hoeven opladen. Mijn versie had geen batterij indicator maar dat mis ik niet.

Verder
De OneBlade is alleen geschikt voor gezichthaar. Ik gebruik 'm meestal onder de douche want boven de wasbak maakt hij wel een enorme rommel door de losse haartjes die overal terecht komen.

Jumiejumie 24-03-2017

Stylen 3.0

Eindelijk kan ik eens echt me baard stylen. Wat een mooi en gaaf design. Het werkt super en kan lekker stylen. Past ook lekker makkelijk in mijn handbagage.

Geen rode vlekjes in mijn nek, gladde bakkebaarden en een mooi stijlvol sikje.

De verpakking was een beetje moeijlijk open te maken, maar dat is dan ook het enige minpunt.

Hilko38 17-03-2017

OneBlade geschikt voor trimmen, niet glad scheren

Op het moment dat ik het pakje opende was mijn eerste reactie : gaaf kleurtje! Het felle gifgroen is doorgetrokken in de verpakking en het is mooie en slimme verpakking. Naast de OneBlade QP2520/20 zijn er ook 3 trimmer-opzetstukjes meegeleverd voor standje 1, 3 en 5. Zonder een opzetstukje te gebruiken zou je dus glad moeten kunnen scheren. Dit werkt voor mij niet zoals ik had verwacht. Voor mij is het product dus van mindere waarde, omdat ik geen baard-man ben. Het stylen en trimmen zal prima kunnen met dit apparaat, maar dit is geen scheermes in tegenstelling tot wat het 'Blade' deel in de naam zou doen vermoeden. Echt glad scheren gaat mij met de QP2520 niet lukken.

Yinhang 13-03-2017

Geeft wel rommel

Prima scheerresultaat zelfs boven verwachting. Ik ben er dus erg blij mee, soepel en je kunt echt alle lengtes scheren. Zelfs je kapsel een beetje bijwerken. Het nadeel is wel met gewoon scheren dat je haartjes echt overal liggen in tegenstelling met nat scheren.