Philips OneBlade QP2520 - Reviews

Toepassing
baard
Type/soort
baardtrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade QP2520 op Kieskeurig.nl.

Sjaak77 10-05-2019

Ideaal om je hoofd kaal te scheren

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Ik gebruik de One blade vooral om mijn hoofd kaal te scheren en daar is ie super voor! Voorheen deed ik dat met een tondeuze en merkte dat mijn huid dan meer te beschadigd werd (schilferig). Met de One Blade is het en gladder en ik heb geen irritatie. Ook scheert ie goed en hapt niet (wat met de tondeuze nogal eens het geval was) Waarschijnlijk niet zo glad als nat scheren, maar daar heb je weer het risico op wondjes (aangezien ik nogal wat moedervlekken e.d. heb).
Om mijn korte baard bij te werken werkt de One Blade ook erg goed. Ik gebruik dan een opzetstuk en dat werkt snel en goed.

Dirk020 02-05-2019

Fijn maar rommelig

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

De OneBlade is een perfect apparaat voor degene die ook ‘s ochtends voor het werk nog even snel die paar wildgroeiende haren weg wil scheren. Een grote scheerbeurt is erg makkelijk en prettig voor je huid. Maar doordat de losse haren niet opgevangen worden en alle kanten op schieten ligt mijn wastafel altijd vol haartjes.

Voor de rest een helemaal prima apparaat!

langemc 30-04-2019

Super fijn en gemakkelijk

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Echt een uitkomst dit apparaat! Je scheren gaat snel, omdat je geen scheerschuim meer nodig hebt. Verwijdert makkelijk en snel alle haartjes, zonder dat je scheerirritatie krijgt. Ook het openhalen is verleden tijd met de oneblade!

Ideaal apparaat!

Arno1968 27-04-2019

Voor tussendoor perfect

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

ff vlug weer netjes, als je geen zin hebt om nat te scheren, en perfect glad niet nodig is. Bakkebaarden ook snel en netjes met OneBlade.

Mklaas 26-04-2019

Maakt een hoop rommel

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Door dat de haartjes niet opgevangen worden en weg springen ligt de badkamer vol met haartjes ook duurt het langer als nat scheren

Fluffy 22-04-2019

altijd glad en geen steken in je vel

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

wat een prachtig toestel zowel nat als droog nooit geen steken in je vel
heb de body ook en zelfs intiem geen enkel probleem zijn prachtig toestellen en die niet alle 2 weken nieuwe dure messen moeten

Lohengrin 19-04-2019

Lekker electrisch nat scheren

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

De oneblade geprobeerd met scheerschuim, preshave creme en droog. Het beste scheerresultaat kreeg ik met scheerschuim. Ging snel en met het gladste resultaat. Met de oneblade kreeg ik echt het nat scheren gevoel, lekker fris. Niet zo glad als met een mesje maar wel bijna. Ik scheer mij elke dag, de oneblade heb ik bij ontvangst opgeladen op 28 maart 2019 en tot nu toe 19 april 2019 niet hoeven bij te laden. Het mesje is ook nog steeds scherp. Ik vind het echt een inovatie en ben tevreden met het scheerresultaat, accuduur en de prijs.

Armageddonx7 17-04-2019

Ideaal voor gezicht en schedel.

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Hij is “klein en licht” en het mes snijdt aan twee kanten! De vorm is vergelijkbaar met een elec tandenborstel. Duwen en trekken, de Oneblade snijdt alles kort. Veel korter dan mijn vorige (3) tondeuzes. Spoelt makkelijk schoon. De puntjes van het mes heeft een coating die niet blijft hangen in een huidplooi. Het mes is fijn genoeg voor wat oor- en neushaar te trimmen.

BartPr 15-04-2019

Heel goed voor de afwerking

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Ik gebruik altijd eerst mijn gewone toestel omdat dat sneller gaat, maar de afwerking (bakkebaarden, ringbaardje en plaatsen waar ik nog stoppels voel) doe ik met deze. Ook het trimmen van m'n ringbaardje doe ik hiermee.

DennisL 10-04-2019

Het enige dat snel stuk gaat is het opzetstuk

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Een fantastisch apparaat, maar na 1 week ging het kunststof opzetstuk al kapot en klemt niet meer. Dan is het wel erg lastig om een nieuwe te bestellen, na een week. En daarbij komt ook nog dat je dan, in verhouding, veel verzendkosten moet betalen om het opzetstuk in huis te krijgen.
Maar buiten dat een fantastische batterij die maanden meegaat met 1x opladen. Jammer dat de opzetstukken niet in de winkel te koop zijn. Scheert goed, ook nat.

Hanzzie 10-04-2019

Goed en mooi product

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

De OneBlade met de verschillende opzetkammetjes zijn perfect om je baard snel te trimmen tot een gelijkmatige lengte van baardharen

Wat ik minder gemakkelijk vind gaan is het super kort houden van de haartjes ‘onder’ de baard, dus in mijn hals zeg maar.

De blade glijdt best gemakkelijk, maar het pakt niet alle haartjes meteen in een keer mee, dus daar moet ik altijd wel een paar keer overheen.

Ondanks dat het een ‘face’ product is, gebruik ik het overigens ook met groot gemak in mijn nek of stukje van mijn rug om daar ook wat ongewenst haar weg te halen.

Wat ik nog wel eens lastig vindt is om een strakke rechte lijn te trimmen, vooral als je van onder naar boven moet scheren vanwege de groei richting van de haartjes, dan is de onderkant van baard niet altijd super recht.

Qtje86 10-04-2019

Werkt goed alleen vaak wondjes

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Het scheren doet doe perfect. Alleen vaak wondjes naar gebruikt. Dit doordat die toch in de huid terecht komt. Verder fijn apparaat en werkt perfect.

JPAR 10-04-2019

Gewoon geweldig

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Ik heb een snelle baardgroei en haren op mijn bovenlichaam. Ik scheer dat altijd weg, maar soms heb ik een paar dagen geen zin om te scheren. Als je dan nat moet scheren, is het lastig om de langere haren snel weg te scheren. Vooral bij het borsthaar. De Philips Oneblade is voor mij dan ideaal. Ik scheer de haren er snel mee weg. En soms scheer ik dan nog na met het scheermesje, maar voor het bovenlijf hoeft dat eigenlijk niet, zo goed zijn de haren dan al weggeschoren. Ik vind het echt ideaal.

Borry007 09-04-2019

Super product

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Werk snel en pijnloos, een lange baard of gewoon bij trimmen,
Geen probleem,
Super snel en super handig,

Bazieltje 09-04-2019

Toestel doet wat je verwacht

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Mooie design,en werkt zeer precies op de haarlijn .Accu gaat ook zeer lang mee.Het enige nadeel voor mensen die hem dagelijks gebruikt is de aankoop van de mesjes is aanzienlijk duur.

Timm2 09-04-2019

Perfecte scheerbeleving

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Mooi apparaat wat mijn verwachtingen heeft overtroffen. Zeker voor de prijs waarvoor hij word aangeboden. Mooi product

Manfred1981 09-04-2019

Must have voor de man

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Zeer prettig apparaat, nu al weken in gebruik en nog niet te hoeven opladen. Door de beschermkap simpel veilig mee op reis te nemen.

robbie010 21-03-2019

Gemak in optima forma

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Top apparaat. Zeer gebruiksvriendelijk en gezien de vervangende prijs van het mesje een vakantie must have ding en zeker geen dagelijks.

TjitteNauta 11-03-2019

Topresultaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Fijn scheerapparaat. Scheert heel glad en is makkelijk in gebruik. Je hebt in korte tijd een topresultaat. Accu gaat ook goed lang mee. Mesjes zijn helaas wat minder duurzaam en duur om te vervangen (maar dat is natuurlijk het verdienmodel voor dit apparaat).

Pieter850 08-03-2019

Absolute aanrader

Geschreven voor: Philips OneBlade QP2520

Een fijne manier van scheren. Snel en effectief. Nadelig is het vele vervangen van dure mesjes. Na 2/3 maanden is het resultaat minder.