Philips QP2520/30 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QP2520/30 op Kieskeurig.nl.

Hilko123 17-03-2017

OneBlade geschikt voor trimmen, niet glad scheren

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Op het moment dat ik het pakje opende was mijn eerste reactie : gaaf kleurtje! Het felle gifgroen is doorgetrokken in de verpakking en het is mooie en slimme verpakking. Naast de OneBlade QP2520/20 zijn er ook 3 trimmer-opzetstukjes meegeleverd voor standje 1, 3 en 5. Zonder een opzetstukje te gebruiken zou je dus glad moeten kunnen scheren. Dit werkt voor mij niet zoals ik had verwacht. Voor mij is het product dus van mindere waarde, omdat ik geen baard-man ben. Het stylen en trimmen zal prima kunnen met dit apparaat, maar dit is geen scheermes in tegenstelling tot wat het 'Blade' deel in de naam zou doen vermoeden. Echt glad scheren gaat mij met de QP2520 niet lukken.

mitraillette 08-05-2021

Ce produit est un rasoir de qualité

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Parce qu’il rase de près, longue durée d’utilisation, n’hérite pas la peau, peut-être utilisée dans son bain ou en vacance.

Tobyke 29-04-2021

Geweldig produkt

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Toen mijn vrouw me vertelde dat ze als cadeau de oneblade gekocht had voor mij was ik vrij sceptisch. Ik gebruik liever wegwerpmesjes.....tot ik dit scheermes aankreeg. Echt zalig om me hiermee te scheren en men huid is gladder als voorheen en zonder wondjes :) .

arkonbuck 21-04-2021

Pratique pour dessiner sa barbe

Utilisation du one blade tous les 2 ou 3 jours,
Surpris de l'innovation, pas besoin de mettre de mousse ou gel à raser, de l'eau suffit et le résultat est super.
Test sur une barbe de 7 jours avec et sans sabot, coupe précise et nette.
Pratique pour dessiner sa barbe.
Le one blade remplace les missions de la tondeuse et du rasoir en un seul appareil.
Peau rasée sans irritation.
Aucun problème avant ou après l'utilisation.

Jordan20718 12-03-2021

Produit de très bonne qualité

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Premier rasoir philips one blade
Et tres satisfait de mon achat !
Rase tres près
Tout les 2 jours d'utilisation !
Recommande fortement

Jimmy the legend 28-02-2021

Top ding

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Gisteren 400€ betaald om een goede vriend kaal te scheren, ging prima met de one blade. Het opzet stukje bleef wel in zijn haren hangen waardoor we vrij snel op de kortste stand uitkwamen. Dit was gelukkig toch al de bedoeling.

AnneDany 25-02-2021

Fonction exeotionnel

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Rasoir super, coupe sans problème quelque soit la longueur. Lame parfaite peut la conserver pour plusieurs rasage en comparaison a une autre marque bien connue.
Je l'ai recommander a toute la famille et amis et l'on adopter également

Visser 1411 03-02-2021

Goed en handig.
Kammen handig en makkelijk te plaatsen.
Mesjes makkelijk te vervangen.
Hellaas geen etui er bij.

vincentlerouche 13-01-2021

Le rasage sans tracas.

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Pouvoir se raser sans gel ni mousse,quel bonheur..Aucune coupure même dans des endroits difficiles.Très bon produit

DaddyCoole 12-01-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Vaak voorbij zien komen maar altijd getwijfeld om aan te schaffen, maar achteraf gezien tippe aankoop.

Wimpie4 07-01-2021

Weet niet

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Voor wat ik ermee gedaan heb, leek het wel knap, maar ik liet m uit mijn handen vallen en nu doet ie niks meer. Dus weet niet of het wat is. Op zich is ie daar dus niet tegen bestand.

W. Jansen 01-01-2021

Perfect

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Gekocht als duurzame vervanging voor een trimmer op batterijen. Voor mij ale vrouw is hij ook prima te gebruiken. De opzetstukken zijn handig want kan er ook bijvoorbeeld mijn wenkbrauwen mee bijwerken.

Concorderman 26-12-2020

Philips OneBlade QP2530/30 : belle barbe

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Excellent rasoir. J'ai déjà utilisé 3 des 4 sabots fournis en fonction de mon humeur. A chaque fois résultat conforme aux attentes. Et la lame est très précise pour faire les contours. Je tecommande.

Stekelvarken 20-12-2020

Nooit gedacht

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Scheert iets minder glad dan scheermesjes maar t verschil is veel kleiner dan gedacht.
Scheert zelfs veel beter bij langere stoppels dan een klassieke krabber en schuim.
En echt geen irritatie van de huid.
Ik ben fan.

Redducky 18-12-2020

Philips Oneblade

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Het apparaat scheert strak. Het ligt fijn in de hand en de batterij gaat lang mee. De mesjes zijn helaas wel duur, maar toch vind ik het prettig apparaat

Lansink 17-12-2020

One blade

Geschreven voor: Philips QP2520/30

De one blade is perfect voor een puber met beginnende baard en snor groei, scheert perfect en gemakkelijk te reinigen.

Gerinald 12-12-2020

Décu de la coupe de rasage

Décu de la coupe de rasage

Bonjour, Par curiosité, j'ai acheté ce produit voilà maintenant un bon mois. Je l'utilise principalement comme rasoir, et je suis très déçu, car je trouve qu'il ne rase pas de près, il faut insister longuement pour avoir un semblant de rasage de près. Sans compter que le feu du rasoir surviens assez rapidement. Je m'en suis retourné très rapidement à alterner avec un sabot manuel. Ayant déjà testé quelques rasoir électrique, je n'arrive pas du tout à trouver un rasoir performant et efficace.

Pol! 08-12-2020

Zo goed dat ik een tweede kocht

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Ik gebruik dit schitterend toestel voor scheren en trimmen van mijn baard. Ik ben zo tevreden, dat ik hetzelfde opnieuw kocht, als reserve. 10/10

Gino_22 08-12-2020

Heel fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Een perfect scheerapparaat dat doet wat het moet doen. Het scheert niet ultrakort maar wel veilig op alle plaatsen;-)

Bellemans 08-12-2020

Doet wat hij beloofd!!!

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Veel beter en makkelijker dan mijn vorige scheerapparaat van Philips met drie scheerkpoppen.
Met de one blade trim ik mijn baard met één van de bijgeleverde kammetjes en maak ik de rest proper zonder kammetje alsof het geschoren is met een mesje!!
Veruit het beste wat ik al gehad heb en ik heb toch al wat versleten.