De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QP2520/30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Floor 08-08-2022

Geweldige OneBlade 360 QP41

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit mesje is geweldig! Super om je one blade mee uit te breiden. Het doet wat het moet doen en het werkt fantastisch.

Proudtester 30-07-2022

Mooi product met beperkte werking

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product is verwachtingsvol bij aankomst. Echter is de werking van de 360 graden te beperkt bij een standaard Oneblade houder waardoor de bedoelde werking niet behaald wordt. De wendbaarheid wordt beperkt door een soort van blokkade (door de randen).

Kantut 25-07-2022

Veel fijner dan een normale scheermes!

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de 360 graden vervangbare mesjes uitgeprobeerd en je merkt echt een verschil met de standaard mesjes. Niet zozeer de messen zelf, maar dat je het mesje beter in een bepaalde hoek kunt zetten. Mijn mesjes waren sowieso aan vervanging toe, dus het scheerresultaat was weer stukken beter. Ik blijf het sowieso een geweldige uitvinding vinden. Scheert veel fijner dan een normale scheermes en weer een stuk compacter dan zo'n normale elektrische scheermachine. Soms moet je even een extra keer over de haartjes heen gaan om echt alle haartjes mee te krijgen, maar daar heb ik geen problemen. Kortom: ik ben weer helemaal tevreden!

GuidoH 24-07-2022

Scheert niet geweldig en verbruikt veel mesjes.

Geschreven voor: Philips QP2520/30

Ik had een oud scheerapparaat dat goed scheert, maar het geeft heel veel irritatie. Daarna heb ik een scheerapparaat gekocht voor de gevoelige huid, maar dat scheert niet. Ik had gehoopt dat de oplossing was. Geen irritatie, maar je blijft rondlopen met een baardgroei van 1 dag. Ook zijn de scheermesjes snel bot. De melding 'gaat 3 maanden mee' is in de veronderstelling dat je maar 2 keer per week scheert, en dan nog. Maar om een baard te trimmen zal het wel goed zijn.

Arnaud DUREUIL 19-07-2022

Rassage parfait

Geschreven voor: Philips QP2520/30

OneBlade est un rasoir électrique qui coupe le poil à ras de la beau. J'ai été fort étonné que un petit rasoir comme le One blade soit s'y performant qu'un rasoir professionnel. Magnifique. Super pour les mecs qui aime avoir la tête bien rasée.

Heraut 18-07-2022

De nieuwe draaiende kop is een echte verbetering!

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vernieuwde scheerkop draait en buigt mee met de vormen van je gezicht en lichaam. Een verbetering want: Hierdoor wordt het scheren een prettigere ervaring. Je hoeft minder op te letten op snijwondjes. Het beoogde scheerresultaat is sneller bereikt. Mijn baardgroei is erg stevig en harde haren waardoor ook bij deze kop het scheerresultaat niet gelijk is aan een (mainstream) mesje (glad glad) maar wel een dikke 8. De streepjes op de scheerkop doen vermoeden dat je de kop in een vaste stand kan zetten of dat het tot zo ver kan kantelen, dat is niet helemaal waar. Maar al met al echt een verbetering! Ik scheer al een jaar of 3 regelmatig met de oneblade. De snelle scheerbeurt met de oneblade, glad glad met een conventioneel mesje.

Motorjunk 18-07-2022

Philips Oneblade 360

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik geef de nieuwe Oneblade een dikke 10.
Ik vond de oude al erg fijn, maar deze loopt nog soepeler en scheert nog gladder voor mijn gevoel.
Het trimmen van mijn stoppelbaard is een stuk eenvoudiger geworden.
Ik kan perfect de lijnen volgen zoals ik ze wil hebben

Reims 17-07-2022

Net zo fijn als alle andere Oneblade mesjes

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een erg fijn mesje net als alle andere Oneblad mesjes die er tot nu toe zijn verschenen op de markt. Ik vond het al een fijn product en met dit nieuwe mesje blijft het een fijn product. Het is waar dat het mesje ook nog eens flexibeler is dan voorgaande mesjes, echter heeft dat bij mij tot maar weinig extra comfort geleid.

Als je het opzetstuk gebruikt om je baard te trimmen, merk je sowieso niks van de extra bewegingsvrijheid die het mesje heeft, wanneer je de randen van je baard moet bijwerken ben je toch al extra gefocust op het randje en het 360 effect voegt hier weinig toe.

Ik zou dit product dan eerder aanbevelen aan mensen die hun gezichtshaar het liefst helemaal glad scheren. Voor mijn gebruik waren de vorige Oneblade mesjes al vodoende.

Lood 15-07-2022

Het product beweegt er soepel over gezicht en lich

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg makkelijk hanteerbaar product, beweegt soepel over gezicht en lichaam ook waar oneffenheden zich bevinden.
Zowel droog als nat te gebruiken, zeker tijdens het douchen makkelijk en tijd besparend.

ArtificialNeuron 15-07-2022

Erg fijn scheergevoel

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In verband met een producttest heb ik het scheermesje 360 uit kogen proberen.
Het gevoel tijdens het scheren is een duidelijke verbetering vergeleken met de oudere mesjes. De beweging gaat soepeler, dus ik neem aan dat het mes scherper is.
Het lijkt net zo stevig en robuust als de oude mesjes.

Wel blijven er enkele haaren staan, maar ook hierin is dit scheermes beter dan zijn voorganger. Hij pakt meer haartjes gelijk bij de eerste keer. Alsnog is het nodig om vaker te scheren om alle haartjes te scheren.

Het mes past zich goed aan aan de vorm van het gezicht en elk hoekje kan goed geschoren worden.

Dit mesje is dus in ieder geval een verbetering ten opzichte van zijn voorganger en zeker aan te bevelen.

NadienBK 14-07-2022

Ideaal mesje, scheert perfect

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mesje is erg handig en werkt zeer goed. Door de flexibele kop makkelijk te gebruiken. Volgt mooi de huid waardoor je de perfecte lengte behoud.

MiguelAMS 13-07-2022

Vergelijkbaar met de standaard vervangmesjes

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het ontwerp van de vervangmesjes is vergelijkbaar met de "standaard" Philips OneBlade vervangingsmesjes. Het enige verschil is dat het scheermesje naar de zijkanten kan kantelen, wat niet zo heel veel uitmaakt. Dit is een functionaliteit die ik niet heel veel waardeer en ik zou hier niet extra voor betalen. De ervaring van het scheren is hetzelfde als met de standaard vervangmesjes (in ieder geval goed scheren).

Thomassen257 13-07-2022

Super mesje

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super mesje. Komt eenvoudig bij moeilijk bereikbare plekken. Scheren is erg comfortabel. Door het dubbelzijdige mesje krijg je super scherpe contouren. Ik raad dit product ten zeerste aan!

Ik heb dit product getest voor Philips. Het is mij niet gevraagd een louter positieve review te geven door Philips.

Dylan0606 13-07-2022

Handig product

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb het product nu meerdere keren gebruikt en de draaibare kop is heel erg prettig. Het scheert erg gemakkelijk. Het enige min puntje is dat je soms meerdere keren over 1 plek heen moet. Dit probleem heb ik niet gehad met het normale mesje. Voor de rest is het een top product en zal ik hem zeker aanraden

Mevr. Van den Berg 11-07-2022

Het scheermesje werk naar behoren

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product werkt naar behoren. Het wordt enkel geleverd als opzetstukje. Het scheert niet de stoppels weg maar zorgt dus wel voor geen scheerbultjes

Anoniem 11-07-2022

Beter dan het vorige product

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben altijd al een fan geweest van oneblade, maar dit mesje is toch wel echt beter. Alle moeilijke haartjes zijn nu in een keer weg zonder moeite.

KeesJansens 11-07-2022

Verbetering ten opzichte van het standaard mesje

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik was aangenaam verrast met het nieuwe mesje. Ik gebruik al een aantal jaar de standaard OneBlade mesjes, maar toen ik deze erop zette merkte ik meteen verschil met het geluid. Het mesje is veel stiller en het glijdt wat makkelijker over de huid. Het bewegende gedeelte van het mesje werkt goed, al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat het standaard mesje ook prima vind werken en ik deze functie niet persé nodig vind. Verder degelijk gebouwd, maar dat vind ik sowieso van de hele OneBlade. Al een aantal keer perongeluk laten vallen en alles blijft dan gewoon heel. Al met al gewoon een goed product en het is een verbetering ten opzichte van de oude mesjes. Opzet stukjes passen ook gewoon op deze kop. Dus de accessoires kan je blijven gebruiken!

estoel 11-07-2022

Volgt goed gezichtscontouren

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mesje volgt goed de gezichtscontouren en is ook te gebruiken in combinatie met een opzetstukje. Helaas kan het beschermingskapje dat standaard bij het apparaat geleverd wordt, niet op dit mesje gezet worden.

Anoniem 11-07-2022

Oneblade 360

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het algemeen was ik een beetje sceptisch over de toegevoegde waarde van een meebewegend mesje. Echter ben ik na het mogen gebruiken van de onbelade 360 positief verrast. Het trimmen, bijwerken of volledig scheren van mijn baard gaat gemakkelijker. In mijn ervaring maakt mesje het scheren soepeler verlopen.

gerivann010 11-07-2022

one blade

Geschreven voor: Philips QP2520/30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hoopvol gekregen Prachtige opzetstukken voor de OneBlade. Het mesje voelt net alsof de haren uit je kin getrokken worden. Mesjes gaan misschien 2 weken mee, resultaat is helaas bij mij niet naar wens qua resultaat. maar spreek alleen voor mezelf natuurlijk